Klinkt uit een van die boekjes die er vroeger (mss nog wel) warenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
Ze kreunt van genot als JW aan haar verzoek voldoet
En ze leefde nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 19 april 2023 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klinkt uit een van die boekjes die er vroeger (mss nog wel) waren![]()
Ondertussen pakt Erik iets uit de
koelkast en knoeit enorm met iets.
Iets niet goed weggezet of zo "ahhhhhhh jonguhnsssssss zucht"
Nou "ze leefde nog lang en gelukkig" waren van die zoetsappige romans.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Ja ik zag hem iets opvegen. Hij is er maar druk mee in zijn eentje bezig met het eten. Dacht dat hij het samen met Janet moest doen
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etcquote:Op woensdag 19 april 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
Pasta, augurk, zakje met iets
toch wel handig zo'n brilletje met al die kleine lettertjes
Niet te doen ook vaak.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etc
Ah ja ik heb lenzen.. dat is wel handig idd..quote:Op woensdag 19 april 2023 17:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet te doen ook vaak.
Dus dan doe jij een Erikje![]()
Heb gelukkig altijd een bril nodig, dus lees zit er gewoon bij.
-edit- "gelukkig"ivm leesgedeelte.
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Die lippen van Zoe. Vreselijk gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik maak een foto en vergroot de foto 😂😂😂quote:Op woensdag 19 april 2023 17:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pak soms mijn mobiel er bij waar ik een vergrootglas app op heb staan om kleine lettertjes te lezen op verpakkingen etc
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zeker nu Erik, vond het de vorige keer ook wel grappig om te zien.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:11 schreef Lovely het volgende:
Wel leuk dat er weer eens iemand anders gaat koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |