en wij gaan genieten van nog meer gehoestquote:Op woensdag 19 april 2023 14:33 schreef Frummelie het volgende:
Ooh als ik aan die smaak en geur denk word ik al misselijk.. maar ik hoop dat Moraima er van gaat genieten..
Jajaja...quote:Op woensdag 19 april 2023 14:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
en wij gaan genieten van nog meer gehoest
Bizarquote:Op woensdag 19 april 2023 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
ConjoKenzy Kenzy wilde eigenlijk gaan maar ze blijft:
Filmpje: https://streamable.com/a05ee6
Kenzy heeft me blij gemaakt met een dooie mus... een paar weken terug..quote:Op woensdag 19 april 2023 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
ConjoKenzy Kenzy wilde eigenlijk gaan maar ze blijft:
Filmpje: https://streamable.com/a05ee6
Al zulke praatjes neem ik sowieso nooit serieus want daarnaast staat er 'keihard' 900k (!) op het spelquote:Op woensdag 19 april 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kenzy heeft me blij gemaakt met een dooie mus... een paar weken terug..
Ja beter...quote:Op woensdag 19 april 2023 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al zulke praatjes neem ik sowieso nooit serieus want daarnaast staat er 'keihard' 900k (!) op het spel
Ik vind dat lachen zo gemaakt over komen. Kan ze misschien niks aan doen, maar toch betwijfel ik dat..quote:Op woensdag 19 april 2023 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
Ik weet niet oor.
JW vertelt een viezig mopje en ineens begint Enice te lqchen.
Mop al uit? Heb ik iets gemist?
Eunice blijft lachen en lachen. Ik kan er niet om lachen..
Sjeesus, JW blijft mopeen voorlezen, wat vreselijk flauw.
Weglachen is ook een truc somsquote:Op woensdag 19 april 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen zo gemaakt over komen. Kan ze misschien niks aan doen, maar toch betwijfel ik dat..
En met haar attitude en fysiek staat ze na één week alweer buiten bij de Marinequote:
Gewoon dikke jonko smokenquote:Op woensdag 19 april 2023 14:39 schreef pingu66 het volgende:
Lekker roken promoten daar. De een met een ernstige hartkwaal.
En de ander met een chronische hoest 24/7.
Dadelijk nog Jappie strontlazerus van de Whisky.....
En de rest van de loods sterft aan de hongersdood😉
Ze is gewoon vreselijk theatraal en veel behoefte aan aandachtquote:Op woensdag 19 april 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen zo gemaakt over komen. Kan ze misschien niks aan doen, maar toch betwijfel ik dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |