Nee ik weetquote:Op woensdag 19 april 2023 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja geen grap. Erik is nog niet uitgesproken over hoe hij de augurken gesneden wil en je hoorde Janet al hakken
Voor salade kan ik het me voorstellen, maar dat ie dit in warme macaroni stoptquote:Op woensdag 19 april 2023 17:59 schreef engine het volgende:
Augurk is trouwens toch ook wel een bijzonder ingrediënt of ben ik gewoon onwetend?
Het is Eriks recept dus ja dan zijn buitenstaanders al gauw onwetend 😉quote:Op woensdag 19 april 2023 17:59 schreef engine het volgende:
Augurk is trouwens toch ook wel een bijzonder ingrediënt of ben ik gewoon onwetend?
Ja dat bedoel ik. Warme augurk ken ik niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor salade kan ik het me voorstellen, maar dat ie dit in warme macaroni stopt
Ik gebruik het niet voor de macaroni bolognaise...quote:Op woensdag 19 april 2023 17:59 schreef engine het volgende:
Er gaat ook nog gehakt bijquote:Op woensdag 19 april 2023 18:02 schreef Silves het volgende:
Serieus blik vlees? en dit bolognese noemen, ik als Italiaanse wordt hier niet goed van..sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |