Nu is het helemaal net ma flodderquote:
echt hèquote:Op woensdag 19 april 2023 15:12 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten daar allemaal weer alsof het 25 graden is
Snap je dan ook niet. Hoest zich de longen kapot, maar een sigaar moet dan kunnen.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat nog erger worden nu ze soms sigaartje rookt ,
Dat is een aannemelijke aanname...quote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef HopScotch het volgende:
Kenzy die ineens wil blijven. M'n hol. Ik ga er van uit dat ze dat 'moet' zeggen om de eliminatie nog enigszins spannend te doen lijken. Maar uiteraard is dat een dikke aanname.
Jappie, Jeff en Kenzy zinspelen allemaal op een vertrek, maar vetrekken niet.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef HopScotch het volgende:
Kenzy die ineens wil blijven. M'n hol. Ik ga er van uit dat ze dat 'moet' zeggen om de eliminatie nog enigszins spannend te doen lijken. Maar uiteraard is dat een dikke aanname.
Eunice heeft denk ik altijd al de Eiffeltoren willen bezoekenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Eunice die niets met JW wilt, ligt wel met haar hoofd op een gevoelige plek
Ben het met je eensquote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef HopScotch het volgende:
Ik vind het eigenlijk eerder ongeloofwaardig dat je er op dit punt nog uit stapt.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef HopScotch het volgende:
Toren? Zou ook zomaar een torentje kunnen zijn. Wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice heeft denk ik altijd al de Eiffeltoren willen bezoeken
Een tripje naar Madurodam it isquote:Op woensdag 19 april 2023 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toren? Zou ook zomaar een torentje kunnen zijn. Wil het niet eens weten
Beetje wel terecht, behalve de kruiden die erin gaan.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:12 schreef Judiwi het volgende:
JW tegen Eunice een duitse biefstuk is een soort hamburger. Haha
Moraima heeft laatst aan iemand uit zitten leggen dat het echt niet van haar longen afkomt, maar dat het iets met haar amandelen is, die dan een irritatie geven waardoor ze die vreselijke prikkelhoest krijgt.quote:
En het deel van de koe waar het vandaan komtquote:Op woensdag 19 april 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje wel terecht, behalve de kruiden die erin gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |