Wat wil je met al die uien en botte messenquote:
Dat kan ook nog, lijkt me wel lastig met die wervelwind naast jequote:Op woensdag 19 april 2023 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou met allebei wel kunnen koken
Qua tempo pas ik goed bij Erik
Janet heeft alle messen verneuktquote:Op woensdag 19 april 2023 17:37 schreef chufi het volgende:
Erik krijgt traantjes in de ogen van de uiten ... dat krijg je van botte messen
Dan kies ik ook voor Erik.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, lijkt me wel lastig met die wervelwind naast je
Nou ik interpreteerde het ook wel zo, alleen bracht hji het heel beheerst en correctquote:Op woensdag 19 april 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens Frummelie wil Erik HELEMAAL geen hulp in de keuken. Dat ligt toch wat genuanceerder
Nooit last van traan ogenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je met al die uien en botte messen
Vergeet ook de pannen niet te vernoemenquote:
En met gehakt en smack toch?quote:Op woensdag 19 april 2023 17:13 schreef pingu66 het volgende:
Pasta Bolognese zonder selderij en wortel maar met augurk en zakjessaus.
Pfff als ik echt moet kiezen ook.quote:
Met alleen macaroni, ui en tomatenketjup was ik vroeg zo gek op.quote:
En toch wil ik dat wel eens proberen wat Jeff destijds maakte. Schijfjes frikandel. Kan best lekker zijn op een broodjequote:
Vanavond eten we toevallig macaroniquote:Op woensdag 19 april 2023 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met alleen macaroni, ui en tomatenketjup was ik vroeg zo gek op.
Het ziet er niet uit, maar door de macaroni gebakken
Thuis was dat niet anders, en een gebakken eitjequote:Op woensdag 19 april 2023 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met alleen macaroni, ui en tomatenketjup was ik vroeg zo gek op.
Het ziet er niet uit, maar door de macaroni gebakken
Hij heeft inderdaad Janet heel netjes afgewezen, als ik hulp nodig heb meld ik me wel...quote:Op woensdag 19 april 2023 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ik interpreteerde het ook wel zo, alleen bracht hji het heel beheerst en correct
Maar goed ieder kan het anders zien
Nee hoor. Als hij hulp nodig heeft, geeft hij het wel aan. Dus misschien komt de hulp straks nogquote:Op woensdag 19 april 2023 17:42 schreef spapaars het volgende:
Dus Erik wil alle credits door alle aangeboden hulp te weigeren..
Of als kapsalon.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch wil ik dat wel eens proberen wat Jeff destijds maakte. Schijfjes frikandel. Kan best lekker zijn op een broodje
Oja, dat eitje ja iddquote:Op woensdag 19 april 2023 17:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thuis was dat niet anders, en een gebakken eitje
Eunice doet het zelfde wat Janet doet met de messen.quote:
Dat is al heel wat anders dan, "Hij wil helemaal geen hulp".quote:Op woensdag 19 april 2023 17:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad Janet heel netjes afgewezen, als ik hulp nodig heb meld ik me wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |