bep had ze niet moeten geven die sigarenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snap je dan ook niet. Hoest zich de longen kapot, maar een sigaar moet dan kunnen.
Geen idee, goede hamburger is rundvlees zo ook duitse biefstuk.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het deel van de koe waar het vandaan komt
Meer een tartaartjes maar dan met kruidenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje wel terecht, behalve de kruiden die erin gaan.
als er iets mis is met haar amandelen heb je meer last van keelonstekingquote:Op woensdag 19 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moraima heeft laatst aan iemand uit zitten leggen dat het echt niet van haar longen afkomt, maar dat het iets met haar amandelen is, die dan een irritatie geven waardoor ze die vreselijke prikkelhoest krijgt.
geen flauw idee, maar dit is wat ze verteldequote:Op woensdag 19 april 2023 16:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
als er iets mis is met haar amandelen heb je meer last van keelonsteking
Duitse biefstuk horen ze te maken van..,, biefstukquote:Op woensdag 19 april 2023 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, goede hamburger is rundvlees zo ook duitse biefstuk.
ik kan me vergissen, maar Duitse biefstuk is voor zover ik weet veel grover gedraaid dan een tartaar of hamburgerquote:Op woensdag 19 april 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje wel terecht, behalve de kruiden die erin gaan.
mijn dochter was 22 jaar toen amandelen eruit gingen had te veel last van keelonsteking , na operatie gedaanquote:Op woensdag 19 april 2023 16:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
geen flauw idee, maar dit is wat ze vertelde
gehakte biefstuk?quote:Op woensdag 19 april 2023 16:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik kan me vergissen, maar Duitse biefstuk is voor zover ik weet veel grover gedraaid dan een tartaar of hamburger
Nee een hamburger is grover gedraaid dan een tartaartjes of Duitse biefstuk en is "vetter".quote:Op woensdag 19 april 2023 16:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik kan me vergissen, maar Duitse biefstuk is voor zover ik weet veel grover gedraaid dan een tartaar of hamburger
Tartaar 3 x draaienquote:Op woensdag 19 april 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee een hamburger is grover gedraaid dan een tartaartjes of Duitse biefstuk en is "vetter".
Maar ja geen COS onderwerp 😉
quote:Op woensdag 19 april 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tartaar 3 x draaien
Hamburger 2 x
Duitse biefstuk 1 x grove plaat
Nou ja, de bewoners maakten ook vergelijkingen met hamburgers en duitse biefstukken.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee een hamburger is grover gedraaid dan een tartaartjes of Duitse biefstuk en is "vetter".
Maar ja geen COS onderwerp 😉
Ik vind het een heel leuk ideequote:Op woensdag 19 april 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey is net een jongetje dat de klas rondgaat met zijn vriendenboekje![]()
Hij vraagt heel voorzichtig/beleefd aan iedereen of ze willen tekenen bij de foto's
ice kan er ook eens wat van zeggenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:30 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus zeg, Isaac laat zich zien en Zoë weet niet hoe snel ze weer met opmerkingen zijn aandacht moet opeisen...... dat nou niemand haar eens terugfluit.... hier word je toch doodmoe van! (en ze is mateloos irritant!!)
Isaac lijkt mij toch mals genoeg om dat zelf te doen, hij laat het zelf ook steeds gebeuren.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:30 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus zeg, Isaac laat zich zien en Zoë weet niet hoe snel ze weer met opmerkingen zijn aandacht moet opeisen...... dat nou niemand haar eens terugfluit.... hier word je toch doodmoe van! (en ze is mateloos irritant!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |