Niet doen hoor, gewoon je mening zeggen daar heeft iedereen recht op.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Laten we het erop houden dat iedereen z'n mening heeft over bv Jeff en andere bewoners, ik word er een beetje moe van om me elke keer te moeten verantwoorden en op m'n tenen te moeten lopen..
Dat blijf ik ook doen... dank je...quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet doen hoor, gewoon je mening zeggen daar heeft iedereen recht op.
Niet iedereen kan dezelfde leuk of vervelend vinden. En je bent helemaal niemand verantwoording schuldig over wat jij van iemand vind of wie jij leuk vindt.
Lekker blijven zeggen wat jij van iemand vind of niet vind daar is het COSsen voor,
Die kan ook gelijk bij de stellingenquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
ISaac zegt dat er echt een massagetafel moet komen
gooi er een stelling in , die zal er wel komen , zoals die poeders en schakes voor hun body dan kan en moet er komenquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
ISaac zegt dat er echt een massagetafel moet komen
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die kan ook gelijk bij de stellingen
Zoe had dit weekend wel gelijkquote:
Dat wordt het volgende setje...quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe had dit weekend wel gelijk
Dat tiano alleen met Babs praat en constant haar zoekt of wil weten waar ze is
Dat dusquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Erik je kan ook spontaan even de afwas doen...
Dit is aardig voor degene die moeten afwassen, dan is de suiker alvast geweekt. Niets zo naar als ingekoekte troep van de bodem van een beker te moeten wassen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Dit is meer ocd achtig bezig zijn
En ik vind het aardig om het anders te doen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is aardig voor degene die moeten afwassen, dan is de suiker alvast geweekt. Niets zo naar als ingekoekte troep van de bodem van een beker te moeten wassen.
En hij heeft al erg vaak in zijn eentje 's morgens opgeruimd e.d.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
En dan zet die oen gewoon dat theezakje op tafel, niet op een schoteltje of bakje, zo oenig..
Dat weten we inmiddels wel dat jij het niet aardig vindt hoe Erik het doetquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik vind het aardig om het anders te doen.
En dus niet zo
Dus dan mag ik het niet meer benoemen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weten we inmiddels wel dat jij het niet aardig vindt hoe Erik het doet
Weet je ik heb dat precies andersom ook. Het lijkt wel dat er over en weer op iedere mening ingehakt moet worden met argumenten die herhaling op herhaling op herhaling zijn. Voor mij een reden om maar weinig hier te schrijven en het bij lurken te houden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Laten we het erop houden dat iedereen z'n mening heeft over bv Jeff en andere bewoners, ik word er een beetje moe van om me elke keer te moeten verantwoorden en op m'n tenen te moeten lopen..
Kunnen ze de streams van middernacht tot 12 lunch wel gewoon uit zetten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
Nou eliminatie vandaag Erik naar huis
Hoeven we Smorgens ook niet die hele rituelen te volgen
Dat is niet alleen bij Jeff zo.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Weet je ik heb dat precies andersom ook. Het lijkt wel dat er over en weer op iedere mening ingehakt moet worden met argumenten die herhaling op herhaling op herhaling zijn. Voor mij een reden om maar weinig hier te schrijven en het bij lurken te houden.
Nee klopt. Er zijn gewoon 2 groepen zowel daar als hier en dat gaat tegen elkaar ook zowel daar als hier.quote:
Maar als je daar 2 groepen hebt, is het een logisch gevolg dat je ze hier ook hebt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee klopt. Er zijn gewoon 2 groepen zowel daar als hier en dat gaat tegen elkaar ook zowel daar als hier.
Ik zit niet in een groep... en ik ben geen Jeff groupie.. ik vind niet alles leuk wat hij doet... ik vind de meeste inwoners leuk uitzonderingen daar gelaten..quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee klopt. Er zijn gewoon 2 groepen zowel daar als hier en dat gaat tegen elkaar ook zowel daar als hier.
Dan ga ik er erg slecht mee om want ik heb geen zin in eindeloze discussies als ik mijn mening hier zet. Vandaar dat ik het meestal gewoon bij lurken houd en verdwijn als de sfeer in mijn ogen totaal verziekt is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als je daar 2 groepen hebt, is het een logisch gevolg dat je ze hier ook hebt.
Het gaat erom hoe je ermee omgaat
Ja ze zijn vrij vlot allemaal, zou er iets te gebeuren staan..quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn op een paar nagelaten redelijk op tijd uit bed
Het ging allang niet meer over de persoon Jeff.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit niet in een groep... en ik ben geen Jeff groupie.. ik vind niet alles leuk wat hij doet... ik vind de meeste inwoners leuk uitzonderingen daar gelaten..
Opdracht in ieder geval nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ze zijn vrij vlot allemaal, zou er iets te gebeuren staan..
denk het niet met stellingen deze middagquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Opdracht in ieder geval niet
Die hadden ze gisteren
Eliminatie op dinsdag zou wel een enorme verrassing zijn
Vind het wel typisch dat het voor 3 uur moet ( van de FEBO )quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk het niet met stellingen deze middag
Met ermee omgaan bedoelde ik de discussies, dat het vaak anders kan dan verwijten naar elkaar maken om een andere mening.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan ga ik er erg slecht mee om want ik heb geen zin in eindeloze discussies als ik mijn mening hier zet. Vandaar dat ik het meestal gewoon bij lurken houd en verdwijn als de sfeer in mijn ogen totaal verziekt is.
ja dat is ook wel raar , anders zet k5 nooit geen tijd voor hoe laat stellingen gedaan worden was meestal om en rond avondetenquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het wel typisch dat het voor 3 uur moet ( van de FEBO )
Neejj over de Jeff groep dan..whatever...quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het ging allang niet meer over de persoon Jeff.
Ik heb vaak het idee dat het bij mirthe niet zo wil lukken met zen wordenquote:
De dooie caviaquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:31 schreef Frummelie het volgende:
Zelfs Jeff is uit z'n mand... die haartjes...
Denk dat het haar wel goed doet zo'n uurtje relaxen, ze is van nature best druk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb vaak het idee dat het bij mirthe niet zo wil lukken met zen worden
het is ook niet makkelijk om te leren mediteren als je van nature druk bent, Knap dat ze het toch blijft proberen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het haar wel goed doet zo'n uurtje relaxen, ze is van nature best druk.
Denk ik ook welquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het haar wel goed doet zo'n uurtje relaxen, ze is van nature best druk.
Denkt hijquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
Marciano zegt net... straks gaat de zoemer...
Het zal niet voor een verdienend spel zijn, tenzij het een spel van meerdere dagen is dat pas aan het einde ervan kan worden ingewisseld voor poen.quote:
Dat zou wel eens tijd wordenquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal niet voor een verdienend spel zijn, tenzij het een spel van meerdere dagen is dat pas aan het einde ervan kan worden ingewisseld voor poen.
Ja een LEUKE/GAVE opdracht voor een paar dagen... voor het eerst eens een BLOEDSTOLLENDE opdracht FEBO...quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal niet voor een verdienend spel zijn, tenzij het een spel van meerdere dagen is dat pas aan het einde ervan kan worden ingewisseld voor poen.
Ooh zo ligt die voet een stuk verder weg..quote:
Wat ze constant bezig zal houden, dus niet dat er af en toe een signaal klinkt dat een bewoner aan de beurt is om iets te moeten doen wat dan 2 minuten duurt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja een LEUKE/GAVE opdracht voor een paar dagen... voor het eerst eens een BLOEDSTOLLENDE opdracht FEBO...
Preciesquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ze constant bezig zal houden, dus niet dat er af en toe een signaal klinkt dat een bewoner aan de beurt is om iets te moeten doen wat dan 2 minuten duurt.
Ja precies dat...quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ze constant bezig zal houden, dus niet dat er af en toe een signaal klinkt dat een bewoner aan de beurt is om iets te moeten doen wat dan 2 minuten duurt.
Ach , Mirthe laat ook haar stinkvinger aan anderen ruikenquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:43 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe ligt bijna met de tenen van Eunice in haar neus... lekker dan...
Euhhh...quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ach , Mirthe laat ook haar stinkvinger aan anderen ruiken
Goedemorgen Fritsie1960..quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Eunice verzind ze terplekke, nu standje "Ikmoetbouten"
Goedemorgen Cos
Al maandenquote:
Allemaal een pruikquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
gooi er stelling in voor paar pruiken in voor die gast , met zijn gemiep over zijn haar
Huppeteee die kan er ook bij en dan nog een paar mooie pruiken voor Moraima ...quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
gooi er stelling in voor paar pruiken in voor die gast , met zijn gemiep over zijn haar
Ze gaan de happybaby doen ...quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:09 schreef Sestra666 het volgende:
eunice weer interessant doen met dr yogashizzle
quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
De streams laten mij nu zien dat ik wel boodschappen kan gaan doen.
En dan zal je zien dat..... nee geintje..quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
De streams laten mij nu zien dat ik wel boodschappen kan gaan doen.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
Janet op een motor... ik zie het niet...
Om op Jeff te gaan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:42 schreef Sestra666 het volgende:
sas probeert jap over te halen geloof ik. jap is echt geen vriend meer v jeff zo te horen
Ja en zo hoor je nog eens wat, zo zien wij ook eens een andere kant van de bewoners..quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:54 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Ik vind het leuke streams als die lui zitten te vertellen over dingen die ze echt interesseren
Ze lijken te vergeten dat ze in de loods zitten en hebben het enthousiast over van alles/allerlei dingen en je ziet de anderen ook echt geïnteresseerd reageren..... er wordt veel gelachen
Ik heb geen flauw idee...quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:11 schreef Setje72 het volgende:
Over welke film hadden ze het nou? Schakel net in
oja dat is ook ooit geweestquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
Bern heeft wel eens een rls gestremd "secret story" ( totaal geflopt)
Meneer is een kenner...quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
Bern heeft wel eens een rls gestreamd "secret story" ( totaal geflopt)
quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:41 schreef xsaskiax het volgende:
Even tussendoor over deze streams
Mirthe deed niet gelijk wat Eunice wilde..... de blik in de ogen van Eunice!! ze keek echt kwaad!
Eunice is enorm dwingendquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:41 schreef xsaskiax het volgende:
Even tussendoor over deze streams
Mirthe deed niet gelijk wat Eunice wilde..... de blik in de ogen van Eunice!! ze keek echt kwaad!
Ze was helemaal afgeleidquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice gaat zelf maar weer oefenen voor de hoelahoep challenge..... net foeteren dat Mirthe aan het praten was en ze het daardoor niet haalde.... beetje flauw
Op tijd terug !quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
En dan zal je zien dat..... nee geintje..
Maar het lijkt alsof er iets staat te gebeuren...
Zitten JW en Erik er weer verlekkerd naar te kijken, net als is gisteren in de uitzending?quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice gaat zelf maar weer oefenen voor de hoelahoep challenge..... net foeteren dat Mirthe aan het praten was en ze het daardoor niet haalde.... beetje flauw
Calimerogedrag: het ligt altijd aan anderen, want zij zijn groot en ik is kleinnnnnnnnn (daar moet ik bij haar zo vaak aan denken)quote:
Eunice is een wandelende Calimero jaquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Calimerogedrag: het ligt altijd aan anderen, want zij zijn groot en ik is kleinnnnnnnnn (daar moet ik bij haar zo vaak aan denken)
Bazige bitchquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice is enorm dwingend
Ook bij haar moeten dingen op haar manier
quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice is een wandelende Calimero ja
ik zie haar al die maanden dagelijks aan haar conditie en kracht werken, dus verbaast het me niet echtquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bazige bitch![]()
maar ze is wel supersterk![]()
[ afbeelding ]
Mirthe heeft het al eens geredquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het gaan redden het wil niet zo geloof ik..
quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]Eunice..... het zonnestraaltje (oke, ze is nu niet bij JW, dus hoeft ze niet te kirren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Gaan ze ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het gaan redden het wil niet zo geloof ik..
Kirrenquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice..... het zonnestraaltje (oke, ze is nu niet bij JW, dus hoeft ze niet te kirren)
Zo warm is het nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze er gewoon maling aan heeft, siert haar wel een beetje.
knap, Je hebt geen idee of ze dat gedaan hebben maar je weet wel al dat ze het niet gaan reddenquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet.
Zoiets moet je weken lang iedere dag oefenen. En iedere dag een stukje langer.
Geen idee of ze dat gedaan hebben of dat ze dat de daar pas vandaag mee beginnen
Ja JW heeft ook 80x gezegd... goh knap hoor van Eunice tegen een ieder die het maar wilde horen...quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja een paar keer en dat moest JW natuurlijk weten
Ik heb ze niet veel zien oefenen maar dat wil niks zeggen...quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet.
Zoiets moet je weken lang iedere dag oefenen. En iedere dag een stukje langer.
Geen idee of ze dat gedaan hebben of dat ze dat de daar pas vandaag mee beginnen
Tegen Isaac zegt ze net dat ze een ding hebben deze week waarbij ze elkaars kleding om te dragen uitzoeken. Mirthe heeft alleen nog niks uitgezocht dus Kenzy kan zich niet aankleden ...quote:
Ik hoorde het netquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tegen Isaac zegt ze net dat ze een ding hebben deze week waarbij ze elkaars kleding om te dragen uitzoeken. Mirthe heeft alleen nog niks uitgezocht dus Kenzy kan zich niet aankleden ...
Die 2 samen om naar te kijken is echt zo leuk, ze maken me vrolijk, zit lekker te lachen hierquote:
Mori mag ook in de bandquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die 2 samen om naar te kijken is echt zo leuk, ze maken me vrolijk, zit lekker te lachen hier
Wat ik in deze altijd mooi vind is dat hij Moraima U blijft noemen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die 2 samen om naar te kijken is echt zo leuk, ze maken me vrolijk, zit lekker te lachen hier
Ik moet eerlijk toegeven dat hij dit leuk doet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
Heerlijk om eerder Moraima te horen zeggen: ik ga met mijn beste vriend lopen, hij is mijn trainer!!! (tegen Camarita, de camera)
Bij alles loopt ze standaard te foeteren en sputteren, maar ze doet echt haar best en je hoort/ziet dat het toch effect op haar heeft (ook op Jeffrey die de grootste lol met/om haar heeft)
What else is new?quote:
Basketbalquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat ding voor die poort van?
Heeft ze ook nodig. Ze sputtert wel maar doet het toch maar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is er nog fanatieker in dan Kim was
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Heel wat berichten verwijderd die niet over deze RLS gingen.
Kim accepteerde wat sneller de smoesjes van Moraima, maar was ook fanatiekquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is er nog fanatieker in dan Kim was
Weet je Dotteke, ik denk dat iemand die hier niet om kan lachen (zelfs de grootste 'Jeffreyhater'... ik weet ff geen ander woord) zo'n verschrikkelijke zuurpruim moet zijn.... dit is gewoon humor, toch met respect naar elkaar toequote:Op dinsdag 18 april 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat hij dit leuk doet.
En draait van die coffeeshop muziek.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
Jasper gebruikt de dj booth alleen maar om muziek te luisteren. En om " kijk mij eens recalcitrant zijn"
Stoerquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
Jasper gebruikt de dj booth alleen maar om muziek te luisteren. En om " kijk mij eens recalcitrant zijn"
Weet je het zeker?quote:
SPOILER: Lijkt erop dat die er gewoon nog staatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je het zeker?HmmmmSPOILER: Lijkt erop dat die er gewoon nog staatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja verhip, dat ding zag je vanmorgen ook staan toen Eunice het muziekding ging pakken.... extra camera die ze van de week gebruikten voor 'hoge shots' van slagbal en zo???quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat ding voor die poort van?
Het is een camera op een verrijdbare standaard. Morrie klaagde net al dat ie in de weg staat.quote:
In de uitzending gisteren zag ik haar een groenige blouse aan hebben met een spijkerbroek en daar leek ze zowaar slanker in, kleden denk ik slank af. Maar niets is minder waar...quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja verhip, dat ding zag je vanmorgen ook staan toen Eunice het muziekding ging pakken.... extra camera die ze van de week gebruikten voor 'hoge shots' van slagbal en zo???
Zou best kunnen inderdaad! Bij die slagbal shots vanuit de lucht van van de week was het net nog in beeld (als ik me niet vergis had Engine er toen caps van gemaakt).quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een camera op een verrijdbare standaard. Morrie klaagde net al dat ie in de weg staat.
vanwege het net staat die standaard (tijdelijk binnen) omdat die camera anders slecht zicht had door het net denk ofzo.
Al gedaanquote:
buiten het wandelen met jef zie ik haar enkel zittenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:14 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Moraima zo zie hijgen en puffen denk ik echt weleens dat ik ook zo achter Jeffrey aan zou sjouwen (conditie van 0 komma naadje).... en neem me dan voor om toch wat meer aan m'n uithoudingsvermogen e.d. te gaan doen
Toch heeft ze al veel meer conditie dan toen ze binnenkwamquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:14 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Moraima zo zie hijgen en puffen denk ik echt weleens dat ik ook zo achter Jeffrey aan zou sjouwen (conditie van 0 komma naadje).... en neem me dan voor om toch wat meer aan m'n uithoudingsvermogen e.d. te gaan doen
wat moet ze dan doen, door de loods rennen? Zie haar ook wel de trap naar kantoor op gaan, in de keuken en haar corvee doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
buiten het wandelen met jef zie ik haar enkel zitten
De FEBO is luier dan luiquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mij of is het een feit, dat het iets saaier word om naar het proggie te kijken.
De slagroom is er een beetje af.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO is luier dan lui
Het ligt niet aan jou
Tiano wil dat ze eerder stoppenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De slagroom is er een beetje af.
Marciano denkt dat er een verdienopdracht komt vandaag
vind het vandaag juist heerlijk om te kijken naar het gekibbel overal en de geintjes en goede sfeerquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mij of is het een feit, dat het iets saaier word om naar het proggie te kijken.
Je zou meer actie verwachten nu maar het komt maar nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO is luier dan lui
Het ligt niet aan jou
Tiano heeft geen grip op haarquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy neemt haar managerfunctie te serieus volgens Marciano.
Ik vind Wendy de beste tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy neemt haar managerfunctie te serieus volgens Marciano.
Geen 1quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe weet het zeker, ze gaan de gbor challenge niet halen. Ze had al gezegd dat ze niet moest wedden op 2 paarden want als 1 van hun uitvalt hebben ze er nog maar 1. Ze hebben het nu al aan hun rug. Zoe vindt het gewoon dom.
Voor welk record heeft zij zich wel eens ingezet?
(en dan niet tomatensap roepen, die riep bij het proberen met water al na een halve slok dat ze het niet kon)
Als hij een ander niks guntquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:24 schreef Setje72 het volgende:
Stelling van Bern als laatste....die gaan eerst kijken wat hij doet op de andere stellingen...vind het wel puberaal beetje pestgedrag
wimpers plakkenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe weet het zeker, ze gaan de gbor challenge niet halen. Ze had al gezegd dat ze niet moest wedden op 2 paarden want als 1 van hun uitvalt hebben ze er nog maar 1. Ze hebben het nu al aan hun rug. Zoe vindt het gewoon dom.
Voor welk record heeft zij zich wel eens ingezet?
(en dan niet tomatensap roepen, die riep bij het proberen met water al na een halve slok dat ze het niet kon)
Bij nader inzien, moet ik mijn eerdere meningen ook herstellen. Ze doet het best wel goed en neemt haar taken ook serieus. De bro's hebben geen grip op haarquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Wendy de beste tot nu toe.
en volgens mij het minst corrupt
Vroeg me al af wie ze bedoeldenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:26 schreef Puzzie het volgende:
Ice en Rupie over Kenzi, zij doet een Berendje
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroeg me al af wie ze bedoelden
Zeiken zeuren snurken niks is goed
Haar body/ondergoed zat in haar reet en die trok ze er ff uit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:27 schreef R0T29 het volgende:
Eunice " ....het zat tussen mijn billen....schone billen....gedoucht..."
Ben het met je eens, had eerst gedacht dat Babette zich er meer te zeggen zou krijgen maar ook dat niet,quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij nader inzien, moet ik mijn eerdere meningen ook herstellen. Ze doet het best wel goed en neemt haar taken ook serieus. De bro's hebben geen grip op haar
Er is juist meer afstand. Zie een iets andere Wendy nu.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het met je eens, had eerst gedacht dat Babette zich er meer te zeggen zou krijgen maar ook dat niet,
Ik wil niet weten wat er tussen zat...quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:27 schreef R0T29 het volgende:
Eunice " ....het zat tussen mijn billen....schone billen....gedoucht..."
Dat zie ik niet. Ze gaan zij en JW leuk met elkaar om, verder doet ze de dingen hoofdzakelijk allemaal alleenquote:
Klopt wat serieuzerquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is juist meer afstand. Zie een iets andere Wendy nu.
ze lag gisteren in de kas tegen jw aan als krolse kat en maar kirrenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:32 schreef Setje72 het volgende:
Ze loopt als een loops toefje achter Jw aan
Ze probeert Mirthe wel een beetje te sturen. Wie ze verder gebruikt weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Ze gaan zij en JW leuk met elkaar om, verder doet ze de dingen hoofdzakelijk allemaal alleen
Voor mijn gevoel vind Bern alles niet nodig….veel dingen zijn niet nodig…quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij een ander niks gunt
Hebben ze mijn inziens gelijk
De tijd zal het leren. Ik vind ze wel leuk samen, vooral als ze me muziek bezig zijn zoals gisteren avond.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Eunice hoeft geen relatie, hoeft helemaal niets, aldus een Eunice die in zichzelf aan het brabbelen is.
Bern huilt bijna als er geld uit de pot gaatquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel vind Bern alles niet nodig….veel dingen zijn niet nodig…
Een Kievit die daar een ei legt?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
Janet heeft een kippenei gevonden
Is een kievietsei zegt Jappie
Als het goed is zou JW dat dan door moeten hebben , want JW weet alles van de vrouwtjes, de trucs en het leven etcquote:
Bern kan heel mooi huilenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern huilt bijna als er geld uit de pot gaat
Ik zie het ook niet hoor, maar Mirthe wil zelf de dingen van Eunice en zie haar ook niet de hele dag achter JW aan ze blijft gewoon haar eigen dingen doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ze probeert Mirthe wel een beetje te sturen. Wie ze verder gebruikt weet ik ook niet.
tja dat had hij wel verwacht te zullen hebben, heerlijk dat Wendy zo lekker haar gang gaat!quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft geen grip op haar
En dat is hij niet gewend
Volgens JW is dat haar verlegenheidquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
Nu iedereen er zich mee gaat bemoeien is het plots niet meer leuk
Het is niet eens zijn eigen geld dus beter geniet ie er gewoon van en pluk je met z'n allen die hele webshop leegquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern huilt bijna als er geld uit de pot gaat
Eunice is een klein playertje. JW mag veel, maar mag ook weer niets. Ook wel weer leuk om JW als een puppy achter Eunice aan te zien lopen. Doet ze ook ergens wel weer goedquote:
Denk het welquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet niet of het nu een grapje was
Volgens mij ziet JW meer in eunice dan anders om. Hoe hij naar haar kijktquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eunice is een klein playertje. JW mag veel, maar mag ook weer niets. Ook wel weer leuk om JW als een puppy achter Eunice aan te zien lopen. Doet ze ook ergens wel weer goed
Veiling ofzo ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat gaat er eigenlijk met al die spullen gebeuren ?
Er lijkt juist meer afstand tussen Wendy en Babette te zijn gekomen, omdat ook Babette voelt dat ze niet echt grip op Wendy krijgtquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het met je eens, had eerst gedacht dat Babette zich er meer te zeggen zou krijgen maar ook dat niet,
Dat dus en hij gaat telkens een blauwtje oplopen krijg ik de indrukquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ziet JW meer in eunice dan anders om. Hoe hij naar haar kijkt
Dat de volgende 2de hands kunnen kopen, best goed ideequote:Op dinsdag 18 april 2023 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veiling ofzo ?
Of voor een nieuwe EJVJL ?
en blijft zitten met stijve piemelquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus en hij gaat telkens een blauwtje oplopen krijg ik de indruk
Heeft Zoë geluk meer tijd voor haarquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er lijkt juist meer afstand tussen Wendy en Babette te zijn gekomen, omdat ook Babette voelt dat ze niet echt grip op Wendy krijgt
En hoe meer ze daar binnen er over doordrammen hoe eerder ze afhaakt heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus en hij gaat telkens een blauwtje oplopen krijg ik de indruk
Maar toch gaat ze doorquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe meer ze daar binnen er over doordrammen hoe eerder ze afhaakt heb ik het gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |