quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
En dan zet die oen gewoon dat theezakje op tafel, niet op een schoteltje of bakje, zo oenig..
Dat weten we inmiddels wel dat jij het niet aardig vindt hoe Erik het doetquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik vind het aardig om het anders te doen.
En dus niet zo
Dus dan mag ik het niet meer benoemen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weten we inmiddels wel dat jij het niet aardig vindt hoe Erik het doet
Weet je ik heb dat precies andersom ook. Het lijkt wel dat er over en weer op iedere mening ingehakt moet worden met argumenten die herhaling op herhaling op herhaling zijn. Voor mij een reden om maar weinig hier te schrijven en het bij lurken te houden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Laten we het erop houden dat iedereen z'n mening heeft over bv Jeff en andere bewoners, ik word er een beetje moe van om me elke keer te moeten verantwoorden en op m'n tenen te moeten lopen..
Kunnen ze de streams van middernacht tot 12 lunch wel gewoon uit zetten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
Nou eliminatie vandaag Erik naar huis
Hoeven we Smorgens ook niet die hele rituelen te volgen
Dat is niet alleen bij Jeff zo.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Weet je ik heb dat precies andersom ook. Het lijkt wel dat er over en weer op iedere mening ingehakt moet worden met argumenten die herhaling op herhaling op herhaling zijn. Voor mij een reden om maar weinig hier te schrijven en het bij lurken te houden.
Nee klopt. Er zijn gewoon 2 groepen zowel daar als hier en dat gaat tegen elkaar ook zowel daar als hier.quote:
Maar als je daar 2 groepen hebt, is het een logisch gevolg dat je ze hier ook hebt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee klopt. Er zijn gewoon 2 groepen zowel daar als hier en dat gaat tegen elkaar ook zowel daar als hier.
Ik zit niet in een groep... en ik ben geen Jeff groupie.. ik vind niet alles leuk wat hij doet... ik vind de meeste inwoners leuk uitzonderingen daar gelaten..quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee klopt. Er zijn gewoon 2 groepen zowel daar als hier en dat gaat tegen elkaar ook zowel daar als hier.
Dan ga ik er erg slecht mee om want ik heb geen zin in eindeloze discussies als ik mijn mening hier zet. Vandaar dat ik het meestal gewoon bij lurken houd en verdwijn als de sfeer in mijn ogen totaal verziekt is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als je daar 2 groepen hebt, is het een logisch gevolg dat je ze hier ook hebt.
Het gaat erom hoe je ermee omgaat
Ja ze zijn vrij vlot allemaal, zou er iets te gebeuren staan..quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn op een paar nagelaten redelijk op tijd uit bed
Het ging allang niet meer over de persoon Jeff.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit niet in een groep... en ik ben geen Jeff groupie.. ik vind niet alles leuk wat hij doet... ik vind de meeste inwoners leuk uitzonderingen daar gelaten..
Opdracht in ieder geval nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ze zijn vrij vlot allemaal, zou er iets te gebeuren staan..
denk het niet met stellingen deze middagquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Opdracht in ieder geval niet
Die hadden ze gisteren
Eliminatie op dinsdag zou wel een enorme verrassing zijn
Vind het wel typisch dat het voor 3 uur moet ( van de FEBO )quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk het niet met stellingen deze middag
Met ermee omgaan bedoelde ik de discussies, dat het vaak anders kan dan verwijten naar elkaar maken om een andere mening.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan ga ik er erg slecht mee om want ik heb geen zin in eindeloze discussies als ik mijn mening hier zet. Vandaar dat ik het meestal gewoon bij lurken houd en verdwijn als de sfeer in mijn ogen totaal verziekt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |