Niet doen hoor, gewoon je mening zeggen daar heeft iedereen recht op.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Laten we het erop houden dat iedereen z'n mening heeft over bv Jeff en andere bewoners, ik word er een beetje moe van om me elke keer te moeten verantwoorden en op m'n tenen te moeten lopen..
Dat blijf ik ook doen... dank je...quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet doen hoor, gewoon je mening zeggen daar heeft iedereen recht op.
Niet iedereen kan dezelfde leuk of vervelend vinden. En je bent helemaal niemand verantwoording schuldig over wat jij van iemand vind of wie jij leuk vindt.
Lekker blijven zeggen wat jij van iemand vind of niet vind daar is het COSsen voor,
Die kan ook gelijk bij de stellingenquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
ISaac zegt dat er echt een massagetafel moet komen
gooi er een stelling in , die zal er wel komen , zoals die poeders en schakes voor hun body dan kan en moet er komenquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
ISaac zegt dat er echt een massagetafel moet komen
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die kan ook gelijk bij de stellingen
Zoe had dit weekend wel gelijkquote:
Dat wordt het volgende setje...quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe had dit weekend wel gelijk
Dat tiano alleen met Babs praat en constant haar zoekt of wil weten waar ze is
Dat dusquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Erik je kan ook spontaan even de afwas doen...
Dit is aardig voor degene die moeten afwassen, dan is de suiker alvast geweekt. Niets zo naar als ingekoekte troep van de bodem van een beker te moeten wassen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Dit is meer ocd achtig bezig zijn
En ik vind het aardig om het anders te doen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is aardig voor degene die moeten afwassen, dan is de suiker alvast geweekt. Niets zo naar als ingekoekte troep van de bodem van een beker te moeten wassen.
En hij heeft al erg vaak in zijn eentje 's morgens opgeruimd e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |