Haar body/ondergoed zat in haar reet en die trok ze er ff uit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:27 schreef R0T29 het volgende:
Eunice " ....het zat tussen mijn billen....schone billen....gedoucht..."
Ben het met je eens, had eerst gedacht dat Babette zich er meer te zeggen zou krijgen maar ook dat niet,quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij nader inzien, moet ik mijn eerdere meningen ook herstellen. Ze doet het best wel goed en neemt haar taken ook serieus. De bro's hebben geen grip op haar
Eunice gebruikt mensenquote:
Er is juist meer afstand. Zie een iets andere Wendy nu.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het met je eens, had eerst gedacht dat Babette zich er meer te zeggen zou krijgen maar ook dat niet,
Ik wil niet weten wat er tussen zat...quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:27 schreef R0T29 het volgende:
Eunice " ....het zat tussen mijn billen....schone billen....gedoucht..."
Dat zie ik niet. Ze gaan zij en JW leuk met elkaar om, verder doet ze de dingen hoofdzakelijk allemaal alleenquote:
Klopt wat serieuzerquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is juist meer afstand. Zie een iets andere Wendy nu.
ze lag gisteren in de kas tegen jw aan als krolse kat en maar kirrenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:32 schreef Setje72 het volgende:
Ze loopt als een loops toefje achter Jw aan
Ze probeert Mirthe wel een beetje te sturen. Wie ze verder gebruikt weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Ze gaan zij en JW leuk met elkaar om, verder doet ze de dingen hoofdzakelijk allemaal alleen
Voor mijn gevoel vind Bern alles niet nodig….veel dingen zijn niet nodig…quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij een ander niks gunt
Hebben ze mijn inziens gelijk
De tijd zal het leren. Ik vind ze wel leuk samen, vooral als ze me muziek bezig zijn zoals gisteren avond.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Eunice hoeft geen relatie, hoeft helemaal niets, aldus een Eunice die in zichzelf aan het brabbelen is.
Bern huilt bijna als er geld uit de pot gaatquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel vind Bern alles niet nodig….veel dingen zijn niet nodig…
Een Kievit die daar een ei legt?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
Janet heeft een kippenei gevonden
Is een kievietsei zegt Jappie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |