Als het goed is zou JW dat dan door moeten hebben , want JW weet alles van de vrouwtjes, de trucs en het leven etcquote:
Bern kan heel mooi huilenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern huilt bijna als er geld uit de pot gaat
Ik zie het ook niet hoor, maar Mirthe wil zelf de dingen van Eunice en zie haar ook niet de hele dag achter JW aan ze blijft gewoon haar eigen dingen doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ze probeert Mirthe wel een beetje te sturen. Wie ze verder gebruikt weet ik ook niet.
tja dat had hij wel verwacht te zullen hebben, heerlijk dat Wendy zo lekker haar gang gaat!quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft geen grip op haar
En dat is hij niet gewend
Weet niet of het nu een grapje wasquote:
Volgens JW is dat haar verlegenheidquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
Nu iedereen er zich mee gaat bemoeien is het plots niet meer leuk
Het is niet eens zijn eigen geld dus beter geniet ie er gewoon van en pluk je met z'n allen die hele webshop leegquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern huilt bijna als er geld uit de pot gaat
Eunice is een klein playertje. JW mag veel, maar mag ook weer niets. Ook wel weer leuk om JW als een puppy achter Eunice aan te zien lopen. Doet ze ook ergens wel weer goedquote:
Denk het welquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet niet of het nu een grapje was
Volgens mij ziet JW meer in eunice dan anders om. Hoe hij naar haar kijktquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eunice is een klein playertje. JW mag veel, maar mag ook weer niets. Ook wel weer leuk om JW als een puppy achter Eunice aan te zien lopen. Doet ze ook ergens wel weer goed
Veiling ofzo ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat gaat er eigenlijk met al die spullen gebeuren ?
Er lijkt juist meer afstand tussen Wendy en Babette te zijn gekomen, omdat ook Babette voelt dat ze niet echt grip op Wendy krijgtquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het met je eens, had eerst gedacht dat Babette zich er meer te zeggen zou krijgen maar ook dat niet,
Dat dus en hij gaat telkens een blauwtje oplopen krijg ik de indrukquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ziet JW meer in eunice dan anders om. Hoe hij naar haar kijkt
Dat de volgende 2de hands kunnen kopen, best goed ideequote:Op dinsdag 18 april 2023 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veiling ofzo ?
Of voor een nieuwe EJVJL ?
en blijft zitten met stijve piemelquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus en hij gaat telkens een blauwtje oplopen krijg ik de indruk
Heeft Zoë geluk meer tijd voor haarquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Er lijkt juist meer afstand tussen Wendy en Babette te zijn gekomen, omdat ook Babette voelt dat ze niet echt grip op Wendy krijgt
En hoe meer ze daar binnen er over doordrammen hoe eerder ze afhaakt heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus en hij gaat telkens een blauwtje oplopen krijg ik de indruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |