Tegen Isaac zegt ze net dat ze een ding hebben deze week waarbij ze elkaars kleding om te dragen uitzoeken. Mirthe heeft alleen nog niks uitgezocht dus Kenzy kan zich niet aankleden ...quote:
Ik hoorde het netquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tegen Isaac zegt ze net dat ze een ding hebben deze week waarbij ze elkaars kleding om te dragen uitzoeken. Mirthe heeft alleen nog niks uitgezocht dus Kenzy kan zich niet aankleden ...
Die 2 samen om naar te kijken is echt zo leuk, ze maken me vrolijk, zit lekker te lachen hierquote:
Mori mag ook in de bandquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die 2 samen om naar te kijken is echt zo leuk, ze maken me vrolijk, zit lekker te lachen hier
Wat ik in deze altijd mooi vind is dat hij Moraima U blijft noemen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die 2 samen om naar te kijken is echt zo leuk, ze maken me vrolijk, zit lekker te lachen hier
Ik moet eerlijk toegeven dat hij dit leuk doet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
Heerlijk om eerder Moraima te horen zeggen: ik ga met mijn beste vriend lopen, hij is mijn trainer!!! (tegen Camarita, de camera)
Bij alles loopt ze standaard te foeteren en sputteren, maar ze doet echt haar best en je hoort/ziet dat het toch effect op haar heeft (ook op Jeffrey die de grootste lol met/om haar heeft)
What else is new?quote:
Jeff is er nog fanatieker in dan Kim wasquote:
Basketbalquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat ding voor die poort van?
Heeft ze ook nodig. Ze sputtert wel maar doet het toch maar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is er nog fanatieker in dan Kim was
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Heel wat berichten verwijderd die niet over deze RLS gingen.
Kim accepteerde wat sneller de smoesjes van Moraima, maar was ook fanatiekquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is er nog fanatieker in dan Kim was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |