Weet je Dotteke, ik denk dat iemand die hier niet om kan lachen (zelfs de grootste 'Jeffreyhater'... ik weet ff geen ander woord) zo'n verschrikkelijke zuurpruim moet zijn.... dit is gewoon humor, toch met respect naar elkaar toequote:Op dinsdag 18 april 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat hij dit leuk doet.
En draait van die coffeeshop muziek.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
Jasper gebruikt de dj booth alleen maar om muziek te luisteren. En om " kijk mij eens recalcitrant zijn"
Stoerquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
Jasper gebruikt de dj booth alleen maar om muziek te luisteren. En om " kijk mij eens recalcitrant zijn"
Weet je het zeker?quote:
SPOILER: Lijkt erop dat die er gewoon nog staatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je het zeker?HmmmmSPOILER: Lijkt erop dat die er gewoon nog staatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
ja verhip, dat ding zag je vanmorgen ook staan toen Eunice het muziekding ging pakken.... extra camera die ze van de week gebruikten voor 'hoge shots' van slagbal en zo???quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat ding voor die poort van?
Het is een camera op een verrijdbare standaard. Morrie klaagde net al dat ie in de weg staat.quote:
In de uitzending gisteren zag ik haar een groenige blouse aan hebben met een spijkerbroek en daar leek ze zowaar slanker in, kleden denk ik slank af. Maar niets is minder waar...quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja verhip, dat ding zag je vanmorgen ook staan toen Eunice het muziekding ging pakken.... extra camera die ze van de week gebruikten voor 'hoge shots' van slagbal en zo???
Zou best kunnen inderdaad! Bij die slagbal shots vanuit de lucht van van de week was het net nog in beeld (als ik me niet vergis had Engine er toen caps van gemaakt).quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een camera op een verrijdbare standaard. Morrie klaagde net al dat ie in de weg staat.
vanwege het net staat die standaard (tijdelijk binnen) omdat die camera anders slecht zicht had door het net denk ofzo.
Al gedaanquote:
buiten het wandelen met jef zie ik haar enkel zittenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:14 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Moraima zo zie hijgen en puffen denk ik echt weleens dat ik ook zo achter Jeffrey aan zou sjouwen (conditie van 0 komma naadje).... en neem me dan voor om toch wat meer aan m'n uithoudingsvermogen e.d. te gaan doen
Toch heeft ze al veel meer conditie dan toen ze binnenkwamquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:14 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik Moraima zo zie hijgen en puffen denk ik echt weleens dat ik ook zo achter Jeffrey aan zou sjouwen (conditie van 0 komma naadje).... en neem me dan voor om toch wat meer aan m'n uithoudingsvermogen e.d. te gaan doen
wat moet ze dan doen, door de loods rennen? Zie haar ook wel de trap naar kantoor op gaan, in de keuken en haar corvee doenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
buiten het wandelen met jef zie ik haar enkel zitten
De FEBO is luier dan luiquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ligt het aan mij of is het een feit, dat het iets saaier word om naar het proggie te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |