Mirthe heeft het al eens geredquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het gaan redden het wil niet zo geloof ik..
quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]Eunice..... het zonnestraaltje (oke, ze is nu niet bij JW, dus hoeft ze niet te kirren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Waarom staat ze in dr bh buitenquote:
Gaan ze ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het gaan redden het wil niet zo geloof ik..
Kirrenquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice..... het zonnestraaltje (oke, ze is nu niet bij JW, dus hoeft ze niet te kirren)
Zo warm is het nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze er gewoon maling aan heeft, siert haar wel een beetje.
knap, Je hebt geen idee of ze dat gedaan hebben maar je weet wel al dat ze het niet gaan reddenquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet.
Zoiets moet je weken lang iedere dag oefenen. En iedere dag een stukje langer.
Geen idee of ze dat gedaan hebben of dat ze dat de daar pas vandaag mee beginnen
Ja JW heeft ook 80x gezegd... goh knap hoor van Eunice tegen een ieder die het maar wilde horen...quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja een paar keer en dat moest JW natuurlijk weten
Ik heb ze niet veel zien oefenen maar dat wil niks zeggen...quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet.
Zoiets moet je weken lang iedere dag oefenen. En iedere dag een stukje langer.
Geen idee of ze dat gedaan hebben of dat ze dat de daar pas vandaag mee beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |