oja dat is ook ooit geweestquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
Bern heeft wel eens een rls gestremd "secret story" ( totaal geflopt)
Meneer is een kenner...quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
Bern heeft wel eens een rls gestreamd "secret story" ( totaal geflopt)
quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:41 schreef xsaskiax het volgende:
Even tussendoor over deze streams
Mirthe deed niet gelijk wat Eunice wilde..... de blik in de ogen van Eunice!! ze keek echt kwaad!
Eunice is enorm dwingendquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:41 schreef xsaskiax het volgende:
Even tussendoor over deze streams
Mirthe deed niet gelijk wat Eunice wilde..... de blik in de ogen van Eunice!! ze keek echt kwaad!
Ze was helemaal afgeleidquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice gaat zelf maar weer oefenen voor de hoelahoep challenge..... net foeteren dat Mirthe aan het praten was en ze het daardoor niet haalde.... beetje flauw
Op tijd terug !quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
En dan zal je zien dat..... nee geintje..
Maar het lijkt alsof er iets staat te gebeuren...
Zitten JW en Erik er weer verlekkerd naar te kijken, net als is gisteren in de uitzending?quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:42 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice gaat zelf maar weer oefenen voor de hoelahoep challenge..... net foeteren dat Mirthe aan het praten was en ze het daardoor niet haalde.... beetje flauw
Calimerogedrag: het ligt altijd aan anderen, want zij zijn groot en ik is kleinnnnnnnnn (daar moet ik bij haar zo vaak aan denken)quote:
Eunice is een wandelende Calimero jaquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Calimerogedrag: het ligt altijd aan anderen, want zij zijn groot en ik is kleinnnnnnnnn (daar moet ik bij haar zo vaak aan denken)
Bazige bitchquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice is enorm dwingend
Ook bij haar moeten dingen op haar manier
quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice is een wandelende Calimero ja
ik zie haar al die maanden dagelijks aan haar conditie en kracht werken, dus verbaast het me niet echtquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bazige bitch![]()
maar ze is wel supersterk![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |