Dat zie je wel vaker bij trainers, zolang je succes hebt wil iedereen je beste vriend zijn, maar kom je een keer met je team in de degradatiezone, dan wordt je gelijk door iedereen uitgekotst.quote:Op maandag 10 april 2023 15:40 schreef Sked het volgende:
@:onlogisch krijgt nogmaals de wind van voren
wordt jequote:Op maandag 10 april 2023 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij trainers, zolang je succes hebt wil iedereen je beste vriend zijn, maar kom je een keer met je team in de degradatiezone, dan wordt je gelijk door iedereen uitgekotst.
Dat is dialect.quote:
Zaandam?quote:
Nee, ik las hier laatst dat dialecten erg populair waren, maar ik ben zelf nog een beetje zoekende welk dialect ik me ga aanmeten.quote:
Ik zou Achterhoeks nemen, dan kan je alles maken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik las hier laatst dat dialecten erg populair waren, maar ik ben zelf nog een beetje zoekende welk dialect ik me ga aanmeten.
Oké. Ik heb je nu ingedeeld op Beverwijk.quote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik las hier laatst dat dialecten erg populair waren, maar ik ben zelf nog een beetje zoekende welk dialect ik me ga aanmeten.
Het lompe boer effect?quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou Achterhoeks nemen, dan kan je alles maken.
Ik heb geen idee, ik denk het wel.quote:
Lekker høkenquote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dialect ze daar spreken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké. Ik heb je nu ingedeeld op Beverwijk.
Zij ook niet.quote:Op maandag 10 april 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor dialect ze daar spreken.
Max en jij hebben ook een accentje, toch?quote:
Voor zover je Ernems een accent kan noemen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Max en jij hebben ook een accentje, toch?
Woon jij ook stiekem dichtbij België of Duitsland? Heftig.quote:Op maandag 10 april 2023 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
Ik weet niet wat voor dialect ze daar spreken.
Ik vind het allebei 10/10 op de ergerlijkheidsladderquote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is wel echt vele malen erger overigens.
Dat deed ik net ook, maar toen begon je gelijk moeilijk te doen.quote:
Moest lachen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zover je Ernems een accent kan noemen.
Niels komt uit de regio waar je cokesnuivend van de dijk af kunt rollen richting Texel.quote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woon jij ook stiekem dichtbij België of Duitsland? Heftig.
Ik heb nog nooit iemand horen morren over mijn dialect, dus als mensen het horen hebben ze gewoon een goed gehoorquote:Op maandag 10 april 2023 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest lachen.
Dit zegt echt elke boer over z’n eigen dialect.
Je let bizar slecht op in deze SC.quote:
Nee joh, Twents wisselt hele zinsdelen om. Ik ben er helaas vaak mee geconfronteerd.quote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het allebei 10/10 op de ergerlijkheidsladder
Dit klopt wel echt.quote:Op maandag 10 april 2023 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moest lachen.
Dit zegt echt elke boer over z’n eigen dialect.
Weet ik. Waarom doet hij alsof hij Beverwijk niet kan plaatsen.quote:Op maandag 10 april 2023 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels komt uit de regio waar je cokesnuivend van de dijk af kunt rollen richting Texel.
Misschien komt dat doordat ze allemaal hetzelfde dialect spreken.quote:Op maandag 10 april 2023 16:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen morren over mijn dialect, dus als mensen het horen hebben ze gewoon een goed gehoor
Ik denk niet dat ze in de randstad hetzelfde dialect spreken.quote:Op maandag 10 april 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat ze allemaal hetzelfde dialect spreken.
Waarom zou iemand naar Beverwijk gaan als hij daar niks te zoeken heeft, wil je soms graag dat ik kanker oploop?quote:Op maandag 10 april 2023 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik. Waarom doet hij alsof hij Beverwijk niet kan plaatsen.
Oh, ik dacht dat men wel elk dialect uit z’n eigen provincie zou kennen.quote:Op maandag 10 april 2023 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou iemand naar Beverwijk gaan als hij daar niks te zoeken heeft, wil je soms graag dat ik kanker oploop?
Ik schrik hier van, heel veel minpunten voor Pisces.quote:Op maandag 10 april 2023 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou iemand naar Beverwijk gaan als hij daar niks te zoeken heeft, wil je soms graag dat ik kanker oploop?
Ik ook, het is nog net geen moordaanslag, maar zo voelt het wel!quote:Op maandag 10 april 2023 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrik hier van, heel veel minpunten voor Pisces.
Wie staat er bovenaanquote:Op maandag 10 april 2023 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schrik hier van, heel veel minpunten voor Pisces.
Denk jij dat Nederland het songfestival gaat winnen?quote:Op maandag 10 april 2023 16:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb in Beverwijk op de middelbare school gezeten.
R.i.p. Carlo.
Het zal mij aan m'n vers geschoren kloten jeuken.quote:Op maandag 10 april 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk jij dat Nederland het songfestival gaat winnen?
Haagse bluf, wat vind jij van dit toetje?quote:
Ik hoopte eigenlijk op een wat meer inhoudelijk antwoord.quote:Op maandag 10 april 2023 16:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het zal mij aan m'n vers geschoren kloten jeuken.
@:Lange_lans
Met Pasen ligt dat anders.quote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een wat meer inhoudelijk antwoord.
Iedereen weet dat donderdag de dag is dat @:Lange_Lans zijn imposante scrotum scheert.
Ik houd niet van zoetigheid.quote:Op maandag 10 april 2023 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haagse bluf, wat vind jij van dit toetje?
Dit lag vast aan een oortje dat geen comfort bood.quote:Op maandag 10 april 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zover gaat mijn database niet.quote:
Of ze kunnen gewoon niet zingen.quote:Op maandag 10 april 2023 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit lag vast aan een oortje dat geen comfort bood.
Dit is wel oprecht heel matig.quote:Op maandag 10 april 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een simpele crème brulée?quote:
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 10 april 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als een zingende kip kan winnen, dan kan dit ook.quote:
Ik vind het songfestival overigens best leuke tv dat geef ik moeiteloos toe.quote:Op maandag 10 april 2023 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als een zingende kip kan winnen, dan kan dit ook.
je leeft nogquote:Op maandag 10 april 2023 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het songfestival overigens best leuke tv dat geef ik moeiteloos toe.
Bij voorkeur wel met @:jimbo
Ach onkruid vergaat niet hequote:
Zal wel terecht zijn dusquote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog altijd een onterechte ban voor ESF.
Jammer dat is echt een kokend heet bad.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben aan het broeden op een heerlijk topic.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stuur een mail naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bonenquote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Tijgerwit en spek.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heul nie.quote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is wel echt vele malen erger overigens.
Mijn moeke in het tehuis is al paar dagen ziek. Vroeg om soep. Wegens spijsvertering. Kreeg bruinebonensoep.quote:
babi kecapquote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kippensoep.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit had ik "groot" gemaakt en een deel ingevroren, dat eten we vandaag.quote:Op maandag 10 april 2023 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw maaltijden maken mij toch bijzonder vaak jaloers. Had ik er maar energie voor.
Zalmtaart.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het lijkt me dat @Sked dit grote onrecht zou de wereld uit kan helpen!quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik bestel pizza. En toch ben jij een goor varken.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je waar jij woont niks bestellen?quote:Op maandag 10 april 2023 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw maaltijden maken mij toch bijzonder vaak jaloers. Had ik er maar energie voor.
naja het gedrag van de gemiddelde VBLer werkt toch tegen je en daar moet ik maar van uitgaan want ik heb geen flauw idee wat je vorig jaar daar hebt geflikt.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bans voor een specifiek forum lopen niet af.quote:Op maandag 10 april 2023 17:47 schreef KingRoland het volgende:
of daarvoor
maar lijkt me sterk dat ze je 3 jaar bannen
Heb al 6 jaar een kpd banquote:Op maandag 10 april 2023 17:47 schreef KingRoland het volgende:
of daarvoor
maar lijkt me sterk dat ze je 3 jaar bannen
ohquote:Op maandag 10 april 2023 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Bans voor een specifiek forum lopen niet af.
Ja troep of sushiquote:Op maandag 10 april 2023 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je waar jij woont niks bestellen?
Dan zul je toch zelf aan de bak moeten.quote:
Ach, troep is wat ze in die regionen standaard etenquote:Op maandag 10 april 2023 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zul je toch zelf aan de bak moeten.
denk dat de meeste users hier eerder fan zijn van billy ray cyrusquote:Op maandag 10 april 2023 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja troep of sushi
Ik luister echt veel te veel country
Heb je de nieuwe clip van John de Bever met Johan Derksen al gezien @KingRoland ?quote:Op maandag 10 april 2023 17:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
denk dat de meeste users hier eerder fan zijn van billy ray cyrus
Dankjequote:Op maandag 10 april 2023 17:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh
nou @:dombohetolifantje1 sterkte
ik heb het langs zien komenquote:Op maandag 10 april 2023 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe clip van John de Bever met Johan Derksen al gezien @:KingRoland ?
Ik vond het wel een grappig clipje.quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb het langs zien komen
vind het allemaal te veel overacting
Ik bespeur een pleonasme.quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb het langs zien komen
vind het allemaal te veel overacting
De laatste keren dat ik recht had kreeg ik een ban.quote:Op maandag 10 april 2023 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de laatste keer ik pleonasme zei kreeg ik een note te pakken
quote:
Sterkte maat.quote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor net dat m'n beste vriend is overleden.
Gecondoleerd makkerquote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
gecondoleerdquote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Dat lijkt me nu een beetje te laat.quote:Op maandag 10 april 2023 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gecondoleerd
hopelijk ga je nog wel naar de kerk zoals ik je voorstelde een tijdje geleden
Gecondoleerd gap.quote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
kan ook na de doodquote:Op maandag 10 april 2023 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu een beetje te laat.
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Gecondoleerd, sterkte.quote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Gecondoleerd manquote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Januari kreeg Niels er eentje of lees ik het verkeerd.quote:Op maandag 10 april 2023 19:17 schreef Sked het volgende:
Niels heeft een abo als een van de weinigen nog niet gegeven
Ja, dat kan ik dus niet zienquote:Op maandag 10 april 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Januari kreeg Niels er eentje of lees ik het verkeerd.
We hadden het er nog over dat het zo een vriendelijke user is.quote:
In dat geval verdient 'ie wel een tweede ook.quote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden het er nog over dat het zo een vriendelijke user is.
Zeker.quote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Sked het volgende:
[..]
In dat geval verdient 'ie wel een tweede ook.
Ik moet wel af en toe biechten hoorquote:Op maandag 10 april 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is Sked toch een goede jongen.
Die heeft geen kerkbezoek nodig met al zijn goede daden.
In welk onderwerp komt dit het meest voor?quote:
Viezigheidquote:Op maandag 10 april 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welk onderwerp komt dit het meest voor?
Jij denkt dat @GGMM een beest is?quote:Op maandag 10 april 2023 19:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heel normaal voor de FAs in dit topic
Sterkte en knuffel. Doe rustig aan.quote:
Jawel, in januari.quote:Op maandag 10 april 2023 19:17 schreef Sked het volgende:
Niels heeft een abo als een van de weinigen nog niet gegeven
Dit klopt dus.quote:Op maandag 10 april 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Januari kreeg Niels er eentje of lees ik het verkeerd.
Hoe is het met Kimquote:Op maandag 10 april 2023 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ook
dan dm ik @:mortaxx altijd
edit: of God (niet per DM natuurlijk)
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Die zit in een BDSM-kelder en wordt afgetuigd door Oost-Duitse kogelstootsters. Geloof er niks van dat hij een studie volgt.quote:Op maandag 10 april 2023 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou zijn afwezigheid op dit soort avonden wel verklaren
quote:Op maandag 10 april 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja sorry zulke smerige mensen geef ik geen abo hoor
En konijnen ter ere van Pasen? @Littlerabbitquote:Op maandag 10 april 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja sorry zulke smerige mensen geef ik geen abo hoor
Dat zou ik zeker overwegenquote:Op maandag 10 april 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En konijnen ter ere van Pasen? @:littlerabbit
Dit lijkt me wel typisch een bezigheid voor een fan van de Lama's. @GGMM klopt dit?quote:Op maandag 10 april 2023 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit in een BDSM-kelder en wordt afgetuigd door Oost-Duitse kogelstootsters. Geloof er niks van dat hij een studie volgt.
waarom roddel je zo erg over hem. hij kan zich niet verdedigen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel typisch een bezigheid voor een fan van de Lama's. @:GGMM klopt dit?
Ik quote hem juist zodat hij wel kan reageren!quote:Op maandag 10 april 2023 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom roddel je zo erg over hem. hij kan zich niet verdedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is sowieso een keer gebeurdquote:Op maandag 10 april 2023 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Een FA met een ban, moet niet gekker worden
Ik weet nog wel dat @Littlerabbit een permban kreeg op de dag dat hij geen moddereter meer was.quote:Op maandag 10 april 2023 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is sowieso een keer gebeurd
Noord of Zuid?quote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goed, ze is nu in korea en komt over 2 weken weer naar nederland
Wat leuk. Ben je al eens daarheen geweest?quote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goed, ze is nu in korea en komt over 2 weken weer naar nederland
Dat wil ook weleens gebeuren jaquote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat @:Littlerabbit een permban kreeg op de dag dat hij geen moddereter meer was.
nee nog niet Mortaxxquote:Op maandag 10 april 2023 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat leuk. Ben je al eens daarheen geweest?
Gecondoleerd!quote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
sterkte hermanquote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Aardige man, was goed voor dieren. Raar snorretje wel.quote:
Ja dat snorretje was wel zonde. Verder prima vent iddquote:Op maandag 10 april 2023 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aardige man, was goed voor dieren. Raar snorretje wel.
@onlogisch PAK HEMquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk is het nel weer Pasen.
Ik ben niet voor racismequote:Op dinsdag 11 april 2023 08:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 661 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 457 5/6
⬛⬛🟩⬛🟨🟨
⬛⬛🟩🟨⬛🟩
🟨🟩🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ben tegen racisme
@:Speedfight @:vrijgevochten
quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk is het nel weer Pasen.
Ik vind het jammer dat je wil dat men mij uitlacht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:45 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een spelfout maak word ik uitgelachen maar wanneer iemand anders het doet zegt niemand wat
In het Gimineztopic kreeg ik er anders behoorlijk van lanksquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:45 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een spelfout maak word ik uitgelachen maar wanneer iemand anders het doet zegt niemand wat
Ik wilde gaan kijken totdat je paul noemde.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:13 schreef GGMM het volgende:
@:coco krijgt er in het Super Mario-topic in F&S behoorlijk van lanks (van @:paul notabene)
In het kader van gelijkheidquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je wil dat men mij uitlacht.
Gebrek aan respect.
Was dat terecht denk jequote:Op dinsdag 11 april 2023 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het Gimineztopic kreeg ik er anders behoorlijk van lanks
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:13 schreef GGMM het volgende:
@:coco krijgt er in het Super Mario-topic in F&S behoorlijk van lanks (van @:paul notabene)
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:13 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vanavond kipfilet die houdbaar is tot 11-4.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga straks nog even snel twee schnitzels in de pan doen met THT van 10-04.
Hopelijk zie ik jullie vanavond weer.
Die kan je op 13-4 ook nog gewoon eten, vieze mietjequote:Op dinsdag 11 april 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet vanavond kipfilet die houdbaar is tot 11-4.
Komt zo wel dichtbij makker
Livin' on the edge enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet vanavond kipfilet die houdbaar is tot 11-4.
Komt zo wel dichtbij makker
Ik ga voor Strength of a Thousand Men - Two Steps from Hellquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Livin' on the edge enzo.
Ik ga Aerosmith eens opzetten trouwens.
Ik ga voor BTS - smooth like butterquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga voor Strength of a Thousand Men - Two Steps from Hell
Ik zit midden in I don't want to miss a thing de live versie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga voor Strength of a Thousand Men - Two Steps from Hell
The Killers - Mr. Brightsidequote:Op dinsdag 11 april 2023 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Nu Rui Da Silva - Touch Me @:Dombohetolifantje1
Gelijk maar gekozen voor Dikke lul band - Liever anaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:36 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde mainstream liedjes hier kan je liever kiezen voor Nederlandstalige muziek
Ik ga nu kijken!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:13 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk Braddie!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga straks nog even snel twee schnitzels in de pan doen met THT van 10-04.
Hopelijk zie ik jullie vanavond weer.
Ik heb betere dingen te doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je aan @:oriente vragen die volgt hem op de voet (figuurlijk gezien)
Moet je niet werken?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net laatste geworden in Mario Kart 8.
Tijd om te vertrekken.
Yoshi + Meowcart + mini rollers + cloud gliderquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net laatste geworden in Mario Kart 8.
Tijd om te vertrekken.
Big Four mentaliteitquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:17 schreef KingRoland het volgende:
Geen lunch voor mij
Moet doorgaan met werken
Ik heb een te grote affiniteit met King Boo.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Yoshi + Meowcart + mini rollers + cloud glider
Proleet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Raw to the floor - Evil Activities nu door de speakers @:Dombohetolifantje1
Die gebruik ik ook wel eens ja, en Link, als ik zin heb in de zwaardere poppetjes. Zolang je maar geen Waluigi Wiggler gebruikt (dan ben je echt een lul namelijk)quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een te grote affiniteit met King Boo.
Ik dacht dat jij misschien al in het zonnetje op een eiland zat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan je op 13-4 ook nog gewoon eten, vieze mietje
Gohquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:52 schreef Oriente het volgende:
Link, als ik zin heb in de zwaardere poppetjes.
Nu nog borsten ontwikkelen aangezien mijn 1RM op de OHP behoorlijk richting mijn Bench begint te gaan, shoulderdominantgodquote:
Beest.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nu nog borsten ontwikkelen aangezien mijn 1RM op de OHP behoorlijk richting mijn Bench begint te gaan, shoulderdominantgod
Sleept voort denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanmiddag (eindelijk) een afspraak bij de fysio omtrent mijn schouder.
Ja, dat duurt nog altijd voort
@:Pisces29
@:oriente
Sterkte maatquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk jij maar niet teveel meer na.
Ik heb er in ieder geval nog mokerveel last van.
Amputeren wordt zo langzamerhand ook een optiequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanmiddag (eindelijk) een afspraak bij de fysio omtrent mijn schouder.
Ja, dat duurt nog altijd voort
@:Pisces29
@:oriente
Bedankt makkerquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Amputeren wordt zo langzamerhand ook een optie
Gisteravond teruggekomenquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien al in het zonnetje op een eiland zat.
Beetje lekker weer gehad?quote:
Zeker, eigenlijk constant een graad of 23 en strakblauwe lucht. Alleen in de avond koelde het wat af (en de clubs daar kennen geen garderobes)quote:
En je hebt je AirPods ook nog?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk constant een graad of 23 en strakblauwe lucht. Alleen in de avond koelde het wat af (en de clubs daar kennen geen garderobes)
Eerste paasdag is ook altijd vaste prik.quote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een wat meer inhoudelijk antwoord.
Iedereen weet dat donderdag de dag is dat @:Lange_Lans zijn imposante scrotum scheert.
Hallo Lans.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste paasdag is ook altijd vaste prik.
Bohh wat een stem.quote:
Hallo.quote:
Ja wel primaquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind deze mevrouw wel aardig.
@:Drizzt_DoUrden
quote:Wissam Ben Yedder sentenced to 6 months in prison and a fine of ¤133,798 for tax evasion by the Spanish courts.
Noted that: "the court suspends the execution of the prison sentence for a period of two years, provided that the defendant does not reoffend within this period"
Carbonaraquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Restjes.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta tomatensausquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel een prima telescoopje.quote:
pizzae @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Ajax zich zo zou laten piepelen door mokerdomme Sjonnie, dikke Mike en de T.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
Op basis van het Ajax-topic denk ik dat @:Caland vandaag een uitstekende dag heeft.
Ajax hep een groot probleem.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Ajax zich zo zou laten piepelen door mokerdomme Sjonnie, dikke Mike en de T.
Gado gado bowl met tempehquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga ik echt niet kijken Roland zelfs niet voor jou, sorryquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:39 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit graag analyse en wie er gelijk heeft
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:40 schreef Speedfight het volgende:
We zullen Woordle vanaf nu in de avonden spelen. Dan zijn mijn hersens ook opgewarmd.
Woordle 661 X/6 (hier nog niet)
⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
🟨🟩⬜⬜🟨
🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜
Woordle6 457 4/6
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟨🟨🟨⬜
🟨🟩🟩⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik zou eigenlijk alleen je vriendin willen adviseren om een andere werkgever te zoeken als ze voor zoiets uren moet inleveren en laat de slikgrap maar achterwege omdat ik in een goede bui ben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:55 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik heb een rage in wgr met spelfouten dus jullie kunnen mij uitlachen
ik weet niet eens zeker of ze die moet inleveren, maar ik ben wel nog steeds boos. al zou dat ook wel door het nieuws van Heitinga komenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk alleen je vriendin willen adviseren om een andere werkgever te zoeken als ze voor zoiets uren moet inleveren en laat de slikgrap maar achterwege omdat ik in een goede bui ben.
Steek gewoon zijn huis in de fik, dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:55 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik heb een rage in wgr met spelfouten dus jullie kunnen mij uitlachen
Het is een zwarte dag @Tjacka !quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
al zou dat ook wel door het nieuws van Heitinga komen
Dat zou ik 10 jaar terug nog wel overwogen hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Steek gewoon zijn huis in de fik, dat zal hem leren!
Zeg dat wel vriend. Het was ook te mooi om waar te zijn. Ach Cyprus of Boekarest zijn ook veel leuker dan Madrid, Rome of Londen.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg dat wel vriend. Het was ook te mooi om waar te zijn. Ach Cyprus of Boekarest zijn ook veel leuker dan Madrid, Rome of Londen.Elk nadeel hep zijn voordeel.
Feyenoord is ons voorbijquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajax is echt snel afgegleden. Ik hoop maar dat die nieuwe technisch directeur wel goed is in het halen van spelers. En toch nog een andere coach als ze nog een paar keer slecht spelen.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht willen ze berghuis kopen
Zonder grappen die gaat weer met een strontchagrijnig hoofd lopen als domme Sjonnie echt de hoofdtrainer blijft.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht willen ze berghuis kopen
mwa ik heb niet het idee dat die elkaar niet mogenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder grappen die gaat weer met een strontchagrijnig hoofd lopen als domme Sjonnie echt de hoofdtrainer blijft.
HIJ IS NIET DE ENIGE!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder grappen die gaat weer met een strontchagrijnig hoofd lopen als domme Sjonnie echt de hoofdtrainer blijft.
Met de kennis van nu vraag ik me af wat Overmars hier links doet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Hoe kan je nou boos zijn op zo'n knappe man, rawr @:tong80
Die heeft Karin vol geblaft.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de kennis van nu vraag ik me af wat Overmars hier links doet.
[ twitter ]
Geil denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft Karin vol geblaft.
Ik ga zo klikken, ouwe Anal Cunt.quote:
You are teasing me uuhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |