Jij denkt dat @GGMM een beest is?quote:Op maandag 10 april 2023 19:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heel normaal voor de FAs in dit topic
Sterkte en knuffel. Doe rustig aan.quote:
Jawel, in januari.quote:Op maandag 10 april 2023 19:17 schreef Sked het volgende:
Niels heeft een abo als een van de weinigen nog niet gegeven
Dit klopt dus.quote:Op maandag 10 april 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Januari kreeg Niels er eentje of lees ik het verkeerd.
Hoe is het met Kimquote:Op maandag 10 april 2023 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ook
dan dm ik @:mortaxx altijd
edit: of God (niet per DM natuurlijk)
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor net dat m'n beste vriend is overleden.
Die zit in een BDSM-kelder en wordt afgetuigd door Oost-Duitse kogelstootsters. Geloof er niks van dat hij een studie volgt.quote:Op maandag 10 april 2023 19:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou zijn afwezigheid op dit soort avonden wel verklaren
quote:Op maandag 10 april 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja sorry zulke smerige mensen geef ik geen abo hoor
En konijnen ter ere van Pasen? @Littlerabbitquote:Op maandag 10 april 2023 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja sorry zulke smerige mensen geef ik geen abo hoor
Dat zou ik zeker overwegenquote:Op maandag 10 april 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En konijnen ter ere van Pasen? @:littlerabbit
Dit lijkt me wel typisch een bezigheid voor een fan van de Lama's. @GGMM klopt dit?quote:Op maandag 10 april 2023 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit in een BDSM-kelder en wordt afgetuigd door Oost-Duitse kogelstootsters. Geloof er niks van dat hij een studie volgt.
waarom roddel je zo erg over hem. hij kan zich niet verdedigen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel typisch een bezigheid voor een fan van de Lama's. @:GGMM klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |