Een simpele crème brulée?quote:
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 10 april 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk jij dat Nederland het songfestival gaat winnen?
Als een zingende kip kan winnen, dan kan dit ook.quote:
Ik vind het songfestival overigens best leuke tv dat geef ik moeiteloos toe.quote:Op maandag 10 april 2023 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als een zingende kip kan winnen, dan kan dit ook.
je leeft nogquote:Op maandag 10 april 2023 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het songfestival overigens best leuke tv dat geef ik moeiteloos toe.
Bij voorkeur wel met @:jimbo
Ach onkruid vergaat niet hequote:
Zal wel terecht zijn dusquote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog altijd een onterechte ban voor ESF.
Jammer dat is echt een kokend heet bad.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben aan het broeden op een heerlijk topic.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stuur een mail naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bonenquote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Tijgerwit en spek.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heul nie.quote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is wel echt vele malen erger overigens.
Mijn moeke in het tehuis is al paar dagen ziek. Vroeg om soep. Wegens spijsvertering. Kreeg bruinebonensoep.quote:
babi kecapquote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kippensoep.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit had ik "groot" gemaakt en een deel ingevroren, dat eten we vandaag.quote:Op maandag 10 april 2023 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw maaltijden maken mij toch bijzonder vaak jaloers. Had ik er maar energie voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |