Een simpele crème brulée?quote:
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 10 april 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk jij dat Nederland het songfestival gaat winnen?
Als een zingende kip kan winnen, dan kan dit ook.quote:
Ik vind het songfestival overigens best leuke tv dat geef ik moeiteloos toe.quote:Op maandag 10 april 2023 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als een zingende kip kan winnen, dan kan dit ook.
je leeft nogquote:Op maandag 10 april 2023 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het songfestival overigens best leuke tv dat geef ik moeiteloos toe.
Bij voorkeur wel met @:jimbo
Ach onkruid vergaat niet hequote:
Zal wel terecht zijn dusquote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog altijd een onterechte ban voor ESF.
Jammer dat is echt een kokend heet bad.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben aan het broeden op een heerlijk topic.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stuur een mail naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bonenquote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Tijgerwit en spek.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heul nie.quote:Op maandag 10 april 2023 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twents is wel echt vele malen erger overigens.
Mijn moeke in het tehuis is al paar dagen ziek. Vroeg om soep. Wegens spijsvertering. Kreeg bruinebonensoep.quote:
babi kecapquote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kippensoep.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit had ik "groot" gemaakt en een deel ingevroren, dat eten we vandaag.quote:Op maandag 10 april 2023 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw maaltijden maken mij toch bijzonder vaak jaloers. Had ik er maar energie voor.
Zalmtaart.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het lijkt me dat @Sked dit grote onrecht zou de wereld uit kan helpen!quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik bestel pizza. En toch ben jij een goor varken.quote:Op maandag 10 april 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je waar jij woont niks bestellen?quote:Op maandag 10 april 2023 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw maaltijden maken mij toch bijzonder vaak jaloers. Had ik er maar energie voor.
naja het gedrag van de gemiddelde VBLer werkt toch tegen je en daar moet ik maar van uitgaan want ik heb geen flauw idee wat je vorig jaar daar hebt geflikt.quote:Op maandag 10 april 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bans voor een specifiek forum lopen niet af.quote:Op maandag 10 april 2023 17:47 schreef KingRoland het volgende:
of daarvoor
maar lijkt me sterk dat ze je 3 jaar bannen
Heb al 6 jaar een kpd banquote:Op maandag 10 april 2023 17:47 schreef KingRoland het volgende:
of daarvoor
maar lijkt me sterk dat ze je 3 jaar bannen
ohquote:Op maandag 10 april 2023 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Bans voor een specifiek forum lopen niet af.
Ja troep of sushiquote:Op maandag 10 april 2023 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je waar jij woont niks bestellen?
Dan zul je toch zelf aan de bak moeten.quote:
Ach, troep is wat ze in die regionen standaard etenquote:Op maandag 10 april 2023 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zul je toch zelf aan de bak moeten.
denk dat de meeste users hier eerder fan zijn van billy ray cyrusquote:Op maandag 10 april 2023 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja troep of sushi
Ik luister echt veel te veel country
Heb je de nieuwe clip van John de Bever met Johan Derksen al gezien @KingRoland ?quote:Op maandag 10 april 2023 17:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
denk dat de meeste users hier eerder fan zijn van billy ray cyrus
Dankjequote:Op maandag 10 april 2023 17:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh
nou @:dombohetolifantje1 sterkte
ik heb het langs zien komenquote:Op maandag 10 april 2023 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe clip van John de Bever met Johan Derksen al gezien @:KingRoland ?
Ik vond het wel een grappig clipje.quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb het langs zien komen
vind het allemaal te veel overacting
Ik bespeur een pleonasme.quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb het langs zien komen
vind het allemaal te veel overacting
De laatste keren dat ik recht had kreeg ik een ban.quote:Op maandag 10 april 2023 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de laatste keer ik pleonasme zei kreeg ik een note te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |