Ik quote hem juist zodat hij wel kan reageren!quote:Op maandag 10 april 2023 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom roddel je zo erg over hem. hij kan zich niet verdedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is sowieso een keer gebeurdquote:Op maandag 10 april 2023 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Een FA met een ban, moet niet gekker worden
Ik weet nog wel dat @Littlerabbit een permban kreeg op de dag dat hij geen moddereter meer was.quote:Op maandag 10 april 2023 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is sowieso een keer gebeurd
Noord of Zuid?quote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goed, ze is nu in korea en komt over 2 weken weer naar nederland
Wat leuk. Ben je al eens daarheen geweest?quote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Goed, ze is nu in korea en komt over 2 weken weer naar nederland
Dat wil ook weleens gebeuren jaquote:Op maandag 10 april 2023 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat @:Littlerabbit een permban kreeg op de dag dat hij geen moddereter meer was.
nee nog niet Mortaxxquote:Op maandag 10 april 2023 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat leuk. Ben je al eens daarheen geweest?
Gecondoleerd!quote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor net dat m'n beste vriend is overleden.
sterkte hermanquote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor net dat m'n beste vriend is overleden.
Aardige man, was goed voor dieren. Raar snorretje wel.quote:
Ja dat snorretje was wel zonde. Verder prima vent iddquote:Op maandag 10 april 2023 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aardige man, was goed voor dieren. Raar snorretje wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |