Ik ga voor Strength of a Thousand Men - Two Steps from Hellquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Livin' on the edge enzo.
Ik ga Aerosmith eens opzetten trouwens.
Ik ga voor BTS - smooth like butterquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga voor Strength of a Thousand Men - Two Steps from Hell
Ik zit midden in I don't want to miss a thing de live versie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga voor Strength of a Thousand Men - Two Steps from Hell
The Killers - Mr. Brightsidequote:Op dinsdag 11 april 2023 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Nu Rui Da Silva - Touch Me @:Dombohetolifantje1
Gelijk maar gekozen voor Dikke lul band - Liever anaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:36 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde mainstream liedjes hier kan je liever kiezen voor Nederlandstalige muziek
Ik ga nu kijken!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:13 schreef GGMM het volgende:
@:coco krijgt er in het Super Mario-topic in F&S behoorlijk van lanks (van @:paul notabene)
Eet smakelijk Braddie!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga straks nog even snel twee schnitzels in de pan doen met THT van 10-04.
Hopelijk zie ik jullie vanavond weer.
Ik heb betere dingen te doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je aan @:oriente vragen die volgt hem op de voet (figuurlijk gezien)
Moet je niet werken?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net laatste geworden in Mario Kart 8.
Tijd om te vertrekken.
Yoshi + Meowcart + mini rollers + cloud gliderquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net laatste geworden in Mario Kart 8.
Tijd om te vertrekken.
Big Four mentaliteitquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:17 schreef KingRoland het volgende:
Geen lunch voor mij
Moet doorgaan met werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |