Ik zou eigenlijk alleen je vriendin willen adviseren om een andere werkgever te zoeken als ze voor zoiets uren moet inleveren en laat de slikgrap maar achterwege omdat ik in een goede bui ben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:55 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik heb een rage in wgr met spelfouten dus jullie kunnen mij uitlachen
ik weet niet eens zeker of ze die moet inleveren, maar ik ben wel nog steeds boos. al zou dat ook wel door het nieuws van Heitinga komenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk alleen je vriendin willen adviseren om een andere werkgever te zoeken als ze voor zoiets uren moet inleveren en laat de slikgrap maar achterwege omdat ik in een goede bui ben.
Steek gewoon zijn huis in de fik, dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:55 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik heb een rage in wgr met spelfouten dus jullie kunnen mij uitlachen
Het is een zwarte dag @Tjacka !quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:00 schreef Tjacka het volgende:
al zou dat ook wel door het nieuws van Heitinga komen
Dat zou ik 10 jaar terug nog wel overwogen hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Steek gewoon zijn huis in de fik, dat zal hem leren!
Zeg dat wel vriend. Het was ook te mooi om waar te zijn. Ach Cyprus of Boekarest zijn ook veel leuker dan Madrid, Rome of Londen.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg dat wel vriend. Het was ook te mooi om waar te zijn. Ach Cyprus of Boekarest zijn ook veel leuker dan Madrid, Rome of Londen.Elk nadeel hep zijn voordeel.
Feyenoord is ons voorbijquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajax is echt snel afgegleden. Ik hoop maar dat die nieuwe technisch directeur wel goed is in het halen van spelers. En toch nog een andere coach als ze nog een paar keer slecht spelen.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht willen ze berghuis kopen
Zonder grappen die gaat weer met een strontchagrijnig hoofd lopen als domme Sjonnie echt de hoofdtrainer blijft.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht willen ze berghuis kopen
mwa ik heb niet het idee dat die elkaar niet mogenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder grappen die gaat weer met een strontchagrijnig hoofd lopen als domme Sjonnie echt de hoofdtrainer blijft.
HIJ IS NIET DE ENIGE!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder grappen die gaat weer met een strontchagrijnig hoofd lopen als domme Sjonnie echt de hoofdtrainer blijft.
Met de kennis van nu vraag ik me af wat Overmars hier links doet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Hoe kan je nou boos zijn op zo'n knappe man, rawr @:tong80
Die heeft Karin vol geblaft.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met de kennis van nu vraag ik me af wat Overmars hier links doet.
[ twitter ]
Geil denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft Karin vol geblaft.
Ik ga zo klikken, ouwe Anal Cunt.quote:
You are teasing me uuhhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |