Hallo Lans.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste paasdag is ook altijd vaste prik.
Bohh wat een stem.quote:
Hallo.quote:
Ja wel primaquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind deze mevrouw wel aardig.
@:Drizzt_DoUrden
quote:Wissam Ben Yedder sentenced to 6 months in prison and a fine of ¤133,798 for tax evasion by the Spanish courts.
Noted that: "the court suspends the execution of the prison sentence for a period of two years, provided that the defendant does not reoffend within this period"
Carbonaraquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Restjes.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta tomatensausquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel een prima telescoopje.quote:
pizzae @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Ajax zich zo zou laten piepelen door mokerdomme Sjonnie, dikke Mike en de T.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
Op basis van het Ajax-topic denk ik dat @:Caland vandaag een uitstekende dag heeft.
Ajax hep een groot probleem.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Ajax zich zo zou laten piepelen door mokerdomme Sjonnie, dikke Mike en de T.
Gado gado bowl met tempehquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga ik echt niet kijken Roland zelfs niet voor jou, sorryquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:39 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit graag analyse en wie er gelijk heeft
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:40 schreef Speedfight het volgende:
We zullen Woordle vanaf nu in de avonden spelen. Dan zijn mijn hersens ook opgewarmd.
Woordle 661 X/6 (hier nog niet)
⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
🟨🟩⬜⬜🟨
🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜
Woordle6 457 4/6
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟨🟨🟨⬜
🟨🟩🟩⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩