Amputeren wordt zo langzamerhand ook een optiequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanmiddag (eindelijk) een afspraak bij de fysio omtrent mijn schouder.
Ja, dat duurt nog altijd voort
@:Pisces29
@:oriente
Bedankt makkerquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Amputeren wordt zo langzamerhand ook een optie
Gisteravond teruggekomenquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien al in het zonnetje op een eiland zat.
Beetje lekker weer gehad?quote:
Zeker, eigenlijk constant een graad of 23 en strakblauwe lucht. Alleen in de avond koelde het wat af (en de clubs daar kennen geen garderobes)quote:
En je hebt je AirPods ook nog?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk constant een graad of 23 en strakblauwe lucht. Alleen in de avond koelde het wat af (en de clubs daar kennen geen garderobes)
Eerste paasdag is ook altijd vaste prik.quote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een wat meer inhoudelijk antwoord.
Iedereen weet dat donderdag de dag is dat @:Lange_Lans zijn imposante scrotum scheert.
Hallo Lans.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste paasdag is ook altijd vaste prik.
Bohh wat een stem.quote:
Hallo.quote:
Ja wel primaquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind deze mevrouw wel aardig.
@:Drizzt_DoUrden
quote:Wissam Ben Yedder sentenced to 6 months in prison and a fine of ¤133,798 for tax evasion by the Spanish courts.
Noted that: "the court suspends the execution of the prison sentence for a period of two years, provided that the defendant does not reoffend within this period"
Carbonaraquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Restjes.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta tomatensausquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is wel een prima telescoopje.quote:
pizzae @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Ajax zich zo zou laten piepelen door mokerdomme Sjonnie, dikke Mike en de T.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
Op basis van het Ajax-topic denk ik dat @:Caland vandaag een uitstekende dag heeft.
Ajax hep een groot probleem.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Ajax zich zo zou laten piepelen door mokerdomme Sjonnie, dikke Mike en de T.
Gado gado bowl met tempehquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |