Ik heb een te grote affiniteit met King Boo.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Yoshi + Meowcart + mini rollers + cloud glider
Proleet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Raw to the floor - Evil Activities nu door de speakers @:Dombohetolifantje1
Die gebruik ik ook wel eens ja, en Link, als ik zin heb in de zwaardere poppetjes. Zolang je maar geen Waluigi Wiggler gebruikt (dan ben je echt een lul namelijk)quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een te grote affiniteit met King Boo.
Ik dacht dat jij misschien al in het zonnetje op een eiland zat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan je op 13-4 ook nog gewoon eten, vieze mietje
Gohquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:52 schreef Oriente het volgende:
Link, als ik zin heb in de zwaardere poppetjes.
Nu nog borsten ontwikkelen aangezien mijn 1RM op de OHP behoorlijk richting mijn Bench begint te gaan, shoulderdominantgodquote:
Beest.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nu nog borsten ontwikkelen aangezien mijn 1RM op de OHP behoorlijk richting mijn Bench begint te gaan, shoulderdominantgod
Sleept voort denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanmiddag (eindelijk) een afspraak bij de fysio omtrent mijn schouder.
Ja, dat duurt nog altijd voort
@:Pisces29
@:oriente
Sterkte maatquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk jij maar niet teveel meer na.
Ik heb er in ieder geval nog mokerveel last van.
Amputeren wordt zo langzamerhand ook een optiequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanmiddag (eindelijk) een afspraak bij de fysio omtrent mijn schouder.
Ja, dat duurt nog altijd voort
@:Pisces29
@:oriente
Bedankt makkerquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Amputeren wordt zo langzamerhand ook een optie
Gisteravond teruggekomenquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien al in het zonnetje op een eiland zat.
Beetje lekker weer gehad?quote:
Zeker, eigenlijk constant een graad of 23 en strakblauwe lucht. Alleen in de avond koelde het wat af (en de clubs daar kennen geen garderobes)quote:
En je hebt je AirPods ook nog?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk constant een graad of 23 en strakblauwe lucht. Alleen in de avond koelde het wat af (en de clubs daar kennen geen garderobes)
Eerste paasdag is ook altijd vaste prik.quote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een wat meer inhoudelijk antwoord.
Iedereen weet dat donderdag de dag is dat @:Lange_Lans zijn imposante scrotum scheert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |