SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Fijne cliffhanger weer ditquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:54 schreef Karzai het volgende:
Let op: De regels verschillen per gemeente. Sommige gemeenten
Als je dromen hebt moet je daar ook niet te lang mee wachten denk ikquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:02 schreef Karzai het volgende:
ik word ook een jaartje ouder, moet aan de toekomst denken, ben niet van plan om mij kapot te werken tot mijn 67e
ik zit nu goed, echt grote dromen heb ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dromen hebt moet je daar ook niet te lang mee wachten denk ik
wanneer wil je stoppen met werken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit nu goed, echt grote dromen heb ik ook weer niet.
ben nu nog fit, ik had 60 in gedachte, dus over 9 jaarquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer wil je stoppen met werken?
nee het moet wel iets zijn wat je aanstaat jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben nu nog fit, ik had 60 in gedachte, dus over 9 jaar
Weet ook niet wat ik alleen in Spanje moet doen
denk dat ik gewoon hier blijf en wat meer reizenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het moet wel iets zijn wat je aanstaat ja
dat s nooit een slecht ideequote:Op zaterdag 8 april 2023 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat ik gewoon hier blijf en wat meer reizen
nog kikkers gespot?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Weer hele dag in de tuin gewerkt, met kettingzaag en bijl. Goede workout
Das ook niet raar denk ik. Zijn slechtere landen waar je kan wonenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:19 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geen ambitie om in het buitenland te wonen, ook niet als ik met pensioen ga.
Met korte benen toch niet?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Weer hele dag in de tuin gewerkt, met kettingzaag en bijl. Goede workout
Je gaat toch niet kettingzagen met korte benen?quote:
Korte benen = korte broek?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kettingzagen met korte benen?
Want je moet eigenlijk een zaagbroek aan.
Korte benen is plat ja.
Oh zag een ander plaatje voor mequote:Op zaterdag 8 april 2023 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Korte benen = korte broek?
Ik liep niet in korte broek, het is 6 graden
Thailand bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook niet raar denk ik. Zijn slechtere landen waar je kan wonen
hahaahah nee ;Pquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al gewend aan het weer hier in NL?
Jij kunt ook niet kiezen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn wel een paar landen waar ik zou willen wonen. Delen van Engeland, Scandinavië, Oostenrijk, Kwiwiland en Noord-Italie.
Omdat het hier te koud is. Heel simpel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederland wordt wel steeds onaantrekkelijker als land om te wonen vind ik.
Eigenlijk is alles nog steeds erg goed geregeld.
Maar in nederland doen we tijdens werktijden gewoon helemaal niks aan ontspanning. Maar ook daarna kunnen we dat slecht. Het is een land van kijk mij nou eens. En maar rennnen, werken, sport, kinderen naar hockey, rennen rennen rennen.
Waarom voeren we geen siësta in, een goede lange lunch met drank. Na het werk 2-3 keer eten in de horeca met wijn tot 23:00.
150 rijden met je arm uit het raam.
Visspevialiteiten op straat eten uit een vuurtje.
Urenlang babbelen op een terras.
Lezen in de zon liggend in een park
quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederland wordt wel steeds onaantrekkelijker als land om te wonen vind ik.
Eigenlijk is alles nog steeds erg goed geregeld.
Maar in nederland doen we tijdens werktijden gewoon helemaal niks aan ontspanning. Maar ook daarna kunnen we dat slecht. Het is een land van kijk mij nou eens. En maar rennnen, werken, sport, kinderen naar hockey, rennen rennen rennen.
Waarom voeren we geen siësta in, een goede lange lunch met drank. Na het werk 2-3 keer eten in de horeca met wijn tot 23:00.
150 rijden met je arm uit het raam.
Visspevialiteiten op straat eten uit een vuurtje.
Urenlang babbelen op een terras.
Lezen in de zon liggend in een park
Enhe Yasminquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal ken je je concurrentie al?
KLB / [klb sc] Yasmin is ons pronkstuk
Ik ken haar nog niet zo. Maar voor mij blijf jij vooralsnog het pronkstuk van de KSCquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken haar nog niet zo. Maar voor mij blijf jij vooralsnog het pronkstuk van de KSC
oh netjesquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
Meer geveltuintje is meer beter!
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
En nog ruimte voor straks een Brugmansiastek,
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Dit is hoe ik eruit zie in je hoofd?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja zoiets, weet niet waarom![]()
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Benny Benassi op de achtergrondquote:
Nou dat was een spannende finalequote:Op zaterdag 8 april 2023 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Parijs - Roubaix. Wielrenwedstrijd
Mooie finale inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was eenspannende finale![]()
Helaas weinig te juichen voor het vlaggetje maar okee
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?quote:
Gelijk de meest wilde fantasieënquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?
Misschien heb jij wel gewoon een hele rare smaak.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?
Nee, je bent een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel gewoon een hele rare smaak.
Ja dit, tenzij mensen eens foto's gepost hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:35 schreef Koen66 het volgende:
Zoals bij velen in deze SC eigenlijk, geen idee
Ergens tussen jouw opmerking en nu is alles half uit m'n shirt en broek gevallen bij Los in z'n hoofdquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, je bent een mooie vrouw.Maar iets minder "hot" dan in het hoofd van Los denk ik.
Ik heb bij de meesten wel een beeld, de vraag is alleen of dat beeld ook maar enigszins kloptquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb werkelijk geen enkel beeld bij Kwiwiwi
Heeft die vrouw op de eerste foto überhaupt een broek aan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens tussen jouw opmerking en nu is alles half uit m'n shirt en broek gevallen bij Los in z'n hoofd
Kan niet meer dan een flosdraadje zijn. Lekker praktisch in de tuinquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft die vrouw op de eerste foto überhaupt een broek aan?
Ik kom door allemaal Kwiwi-dorpjes vandaagquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet meer dan een flosdraadje zijn. Lekker praktisch in de tuin
volgende week de stoommaaltijden in de bonusboxquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij de meesten wel een beeld, de vraag is alleen of dat beeld ook maar enigszins klopt
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom door allemaal Kwiwi-dorpjes vandaag
ook nog een levend wezen gezien?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En mooie panorama’s
[ afbeelding ]
Ga je meteen bestellenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week de stoommaaltijden in de bonusbox
19,9 km.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Leuk. Hoeveel km heb je er al opzitten?
dan weer naar je hotel?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
Nog ongeveer 3 en dan ben ik weer bij de budabolide
Meer dan een Halve Marathonquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
morgen weer terug?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
Probeer je het zelf koken zo lang als mogelijk uit te stellenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week de stoommaaltijden in de bonusbox
zou wel fijn zijn jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer je het zelf koken zo lang als mogelijk uit te stellen
nou nou, je moet nog 20 jaar hoor niet al opgeven dat kunnen we niet hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff even wat voegen uitgerost met de onkruidborstelDaar word ik wel een beetje te oud voor nu hoor daag.
Gaat wel pas vanaf dinsdag inquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier moest ik echt aan Kwiwi denken
[ afbeelding ]
gewoon de azijn erop vannacht en morgen bezem ik het wel aan de kant.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou, je moet nog 20 jaar hoor niet al opgeven dat kunnen we niet hebben
Kilometervreterquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
Nee, maandag is 2e paasdagquote:
maak een mooi geveltuintjequote:Op zaterdag 8 april 2023 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon de azijn erop vannacht en morgen bezem ik het wel aan de kant.
En de insecten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
maak een mooi geveltuintje![]()
, is ook goed voor de doorvloeding van de grond ipv al die tegels
Ja klopt, weet ik.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
maak een mooi geveltuintje![]()
, is ook goed voor de doorvloeding van de grond ipv al die tegels
Wech med duh oferhijtquote:
Wacht maar totdat ze straks bij de kassa staat. Ook nog niet eens gestemd dus mag eigenlijk helemaal niet klagen.quote:
Heb je daar ook van die tegel inleverdagen dat je een paar plantjes per tegel krijgt?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij de meesten wel een beeld, de vraag is alleen of dat beeld ook maar enigszins klopt
huilend de ah uitquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze straks bij de kassa staat. Ook nog niet eens gestemd dus mag eigenlijk helemaal niet klagen.
Ja het klopte nog nietquote:
Terwijl ze daar voor 48 euro aan boodschappen heeft voor 2 dagenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze straks bij de kassa staat. Ook nog niet eens gestemd dus mag eigenlijk helemaal niet klagen.
Moet natuurlijk ook nog pak ice-tea mee.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze daar voor 48 euro aan boodschappen heeft voor 2 dagen
Ja operatie steenbreek.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar ook van die tegel inleverdagen dat je een paar plantjes per tegel krijgt?
ja moet toch wat drinkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet natuurlijk ook nog pak ice-tea mee.
Test...quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat is dat kunnen blokken toch fijn soms
ik heb al heel lang die pakken niet gekocht omdat ik ze toch wat duur vindquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink alleen nog maar merkloos spul.
ik kom er aanquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:00 schreef Karzai het volgende:
Ga ik zo crispy pork van maken
[ afbeelding ]
Ik heb de meeste van mijn tegels hergebruikt om de muurtjes in mijn tuin te makenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja operatie steenbreek.Maar dat is eigenlijk alleen handig als je het met de hele straat doet. En van wat ik nu heb gedaan, aan beide kanten met 2 tegels verlengd heb ik effectief maar 2 tegels vrijgespeeld. En die ga ik niet op mijn fiets wegbrengen, mag ook eigenlijk niet want de tegels van geveltuintjes hoor je te bewaren. Maar als je bijvoorbeeld een achtertuin gaat vergroenen kan het wel zin hebben daar eens naar te kijken.
Ik drink wel echte Liptonquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink alleen nog maar merkloos spul.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:00 schreef Karzai het volgende:
Ga ik zo crispy pork van maken
[ afbeelding ]
In Eindhoven mag je anderhalve tegelquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de meeste van mijn tegels hergebruikt om de muurtjes in mijn tuin te makenMaar mag zo'n geveltuintje wel van de gemeente of is dat gewoon een soort gedoogbeleid?
Waarom zou een geveltuintje niet mogen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de meeste van mijn tegels hergebruikt om de muurtjes in mijn tuin te makenMaar mag zo'n geveltuintje wel van de gemeente of is dat gewoon een soort gedoogbeleid?
Het is in ieder geval ietsquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Eindhoven mag je anderhalve tegel
Nee het mag, ze zijn er juist heel blij mee als je dat doet! Want minder "schoon" water wat in het riool terecht komt en dus heel goed voor insecten en kleine beestjes enzo. Maar er zitten wel wat regeltjes aan, dus bijvoorbeeld dat je de oude tegels bewaard voor als je het niet meer wil of gaat verhuizen. En de stoep moet breed genoeg zijn en dat is hier het geval. En dan mag je dus een tuintje maken van anderhalve tegel breed.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je er een paar tegels uit de stoep voor haalt, dat is meestal gemeentegrondquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zou een geveltuintje niet mogen?
Jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat het nog bij het huis hoorde.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je er een paar tegels uit de stoep voor haalt, dat is meestal gemeentegrond
Nee is de stoep voor mijn raam. Maar de gemeente juicht het dus wel toe.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat het nog bij het huis hoorde.
Hmm, misschien kadastraal gezien wel. Hier is de helft van de brandgang ook 'mijn' grond, alleen daar mag ik verder niks mee doenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat het nog bij het huis hoorde.
Ziet er ook leuk uit toch, als iedereen dat heeftquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee is de stoep voor mijn raam. Maar de gemeente juicht het dus wel toe.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit toch, als iedereen dat heeftMaar als je je voordeur uitloopt sta je dus direct op de stoep?
Zie dat ze er hier vorig jaar in de gemeente ook mee zijn begonnenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie nu mensen van handhaving voor me die voor je raam staan te juichen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heppy hendhevingquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie nu mensen van handhaving voor me die voor je raam staan te juichen.
Hier en ik denk overal wel, is de gemeente heel erg bezig met tegels verwijderen en stimuleren. Ze pakken ook alle stenen stukken bij wegen en rotondes enzo aan, steen eruit, planten erin. Ziet er mooier uit maar ook beter voor waterberging enzo. Maar denk dus dat alle gemeentes hier wel hard mee aan het werk zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat ze er hier vorig jaar in de gemeente ook mee zijn begonnenAl richt dat zich meer op het algemene 'tegelwippen', dus ook gewoon tegels uit de tuin zelf halen
Lol, met vlaggetjes en namens de gemeente een stukje taart. Gelukkig heb ik net de gordijnen weer dicht gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie nu mensen van handhaving voor me die voor je raam staan te juichen.
Oma Liesjequote:Op zaterdag 8 april 2023 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, dutjetijd. En morgen en overmorgen ook nog lekker vrij.
Pff nee, eerst naar de voetbal waar we een eigen vip ruimte hebben met werk, dan terug waar het huis volzit en we een heel buffet hebben voorbereid vandaag.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je morgen lekker voor de TV?
Hoe crispy ben je de pork aan het maken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:41 schreef Karzai het volgende:
oei rookalarm ging net af, even doorluchten.
wel goed om te weten dattie het doet
legde hem even op de grillpan, nu nog even in de oven op lage temperatuurquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe crispy ben je de pork aan het maken?
Black is the new crunchyquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe crispy ben je de pork aan het maken?
Oh hele dag etenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen naar mijn vader. Daar gourmetten, maar eerst hebben we hier een paasbrunch ofzo
Lekker volstoppen met croissantjes en eieren en daarna vleesjes bakkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen naar mijn vader. Daar gourmetten, maar eerst hebben we hier een paasbrunch ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.Your beauty never ever scared me.
Paasbrunchquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:07 schreef Ama het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat voor usb kabel zal er bij deze muis horen?Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.
https://www.kabelshop.nl/(...)rEAQYAiABEgKiWfD_BwE
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:07 schreef Ama het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat voor usb kabel zal er bij deze muis horen?muis meenemen naar de winkel. Daar hebben ze alles. Waarschijnlijk USB-C trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik slinger Netflix aanmquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:12 schreef Karzai het volgende:
deze kijken vanavond
https://www.tvgids.nl/amusement/geubels-en-de-hollanders
Ah, de menselijke maat is terugquote:
Uitsloverquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, de menselijke maat is terugDat zijn afstanden die ik ook wel kan
2 km voor de eindstreep lagen er ineens een paar bomen op het pad. Het lukte me echt net om daar onderdoor te klauteren, anders had ik 6,5 km terug gemoetenquote:
Jij hebt toch geen vrouw en kinderen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:17 schreef Karzai het volgende:
ja okay, gezellig tv avondje dus met de vrouw en kinders glaasje cola en een bakje chips
Kon je er niet omheen lopen of overheen klimmenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 km voor de eindstreep lagen er ineens een paar bomen op het pad. Het lukte me echt net om daar onderdoor te klauteren, anders had ik 6,5 km terug gemoeten
Nee, er was een steile afgrond aan de zijkant en het was te hoog om overheen te klimmen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon je er niet omheen lopen of overheen klimmen
Ohja je zit daar natuurlijk met hoogteverschillen, dat zijn we hier niet gewendquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, er was een steile afgrond aan de zijkant en het was te hoog om overheen te klimmen.
Ik had de laatste käsebretzel van de Lidl.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja je zit daar natuurlijk met hoogteverschillen, dat zijn we hier niet gewendHeb je wel wat lekkers voor het avondeten gescoord?
Was de erwtensoep zo zwaar gevallenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had de laatste käsebretzel van de Lidl.Geen trek meer in een volledig maal.
Hier heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat was wel veel. En soms heeft mijn buik gewoon geen zin meer in meer voer
Oh dan ben jij een zeldzame hier in het topicquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat was wel veel. En soms heeft mijn buik gewoon geen zin meer in meer voer
Na zo'n zware dag moet je juist energie aanvullen johquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had de laatste käsebretzel van de Lidl.Geen trek meer in een volledig maal.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort ontbijtgranen met chocoladequote:
Ik heb niet voor niets die tuinslang in mijn keel gehad woensdagquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan ben jij een zeldzame hier in het topic
Oh ik ben niet zo van de ontbijtgranenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort ontbijtgranen met chocolade
Ja goed punt wel, merk je al iets van dat poeder?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets die tuinslang in mijn keel gehad woensdag
Ik ook niet, maar deze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo van de ontbijtgranenMaar moet je nu weer bestellen?
Nee probeer het te redden tot half 10quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij al lang onder zeil was?
En gaat dat lukken denk je?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar deze zijn wel lekker
En nee, mag even niet meer bestellen
Ja, volgens mij merk ik wel iets verbetering, maar ik wil niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt wel, merk je al iets van dat poeder?
Ga je het redden?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee probeer het te redden tot half 10
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij merk ik wel iets verbetering, maar ik wil niet te vroeg juichen
Keanuquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:12 schreef CherryLips het volgende:
John Wick scheen een goede film te zijn.
Ik zit te huilen
Trek in babi pangang nuquote:
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar eens aankleden en op feest.
Gewoon in je string gaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was ik maar ziek, dan hoefde ik nietquote:
Oh ja.. goed idee, word ik misschien wel ziek en kan ik naar huisquote:
Je bent nu echt Thais voer gewendquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al op :p smaakte anders als voorheen leek hey
Sterktequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastischquote:
Nou prima, was het ook niet meer van plan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Het @:Kwiwi Zwitserland adviseert om je niet meer te vaccineren als je geen risico groep bent
https://www.bag.admin.ch/(...)ung.html#-1942803447
Is het trouwens echt waar dat je in Zwitserland op zondag geen glas mag weggooien? Ik zag daar een filmpje overquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou prima, was het ook niet meer van plan.
Interessante feestjes bij jullie in de familie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastisch
Ik zie 4E niet helemaal schuren met tante Bep hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastisch
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het trouwens echt waar dat je in Zwitserland op zondag geen glas mag weggooien? Ik zag daar een filmpje over
Ze zullen vast wat meer drinken dan: cooooooooooolaaa alleen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessante feestjes bij jullie in de familie.
Ok, ik kom in Zwitserland wonenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.
Met onkel Jan dan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie 4E niet helemaal schuren met tante Bep hoor
Oké Kees Mommaquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok, ik kom in Zwitserland wonen
Okéquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met onkel Jan dan.
En hier nen veske voorn laatste erectie van onzen onkel Jan, the summer of ‘69
quote:
quote:
Ik mezelf ook nietquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie 4E niet helemaal schuren met tante Bep hoor
15 km lopen in je eigen tuin?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag 22.396 stapjes gedaan, bijna 15 km gelopen (binnen de eigen tuin) en 101 actieve zone minuten
![]()
En grotendeels gebukt gestaan, dus ik zal het morgen wel voelen
Hoe. Groot. Is. Je. Tuin.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag 22.396 stapjes gedaan, bijna 15 km gelopen (binnen de eigen tuin) en 101 actieve zone minuten
![]()
En grotendeels gebukt gestaan, dus ik zal het morgen wel voelen
Stiekem heeft ze gewoon een landgoedquote:
Mos krabbenquote:
Valsgespeeldquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Maar de fitbit registreert natuurlijk beweging en ik heb mos lopen krabben e.d.
15 km mos gekrabdquote:
Actief hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Maar de fitbit registreert natuurlijk beweging en ik heb mos lopen krabben e.d.
Vol met cavia'squote:
Hoe danquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag 22.396 stapjes gedaan, bijna 15 km gelopen (binnen de eigen tuin)
Ja, geen idee, maar er is 15 km geregistreerdquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij vind dat beweging, geen stappen.
Heb je ook winterbestendige cavia’s. Kan je een buitenparadijs maken. Luxe lodges zwembadjes (als ze een beetje op capibara’s lijken).quote:
Goede vraagquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ook winterbestendige cavia’s. Kan je een buitenparadijs maken. Luxe lodges zwembadjes (als ze een beetje op capibara’s lijken).
Ik zag laats iemand met een kattenpension waar de katten in de tuin echt eigen huisjes hadden. Het was magisch fantastisch prachtig. Als ik groot ben wordt ik later ook katten-pension-lodge-vrouwtje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je kan caafs buiten houden, maar als het echt vriest heb je een fijn nachthok nodig
Jammiequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik een snufje zout bij mijn Zwitserse kruidenthee doe, is het net bouillon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |