oh netjesquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
Meer geveltuintje is meer beter!
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
En nog ruimte voor straks een Brugmansiastek,
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Dit is hoe ik eruit zie in je hoofd?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja zoiets, weet niet waarom![]()
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Benny Benassi op de achtergrondquote:
Nou dat was een spannende finalequote:Op zaterdag 8 april 2023 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Parijs - Roubaix. Wielrenwedstrijd
Mooie finale inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was eenspannende finale![]()
Helaas weinig te juichen voor het vlaggetje maar okee
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?quote:
Gelijk de meest wilde fantasieënquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?
Misschien heb jij wel gewoon een hele rare smaak.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?
Nee, je bent een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel gewoon een hele rare smaak.
Ja dit, tenzij mensen eens foto's gepost hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:35 schreef Koen66 het volgende:
Zoals bij velen in deze SC eigenlijk, geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |