Je gaat toch niet kettingzagen met korte benen?quote:
Korte benen = korte broek?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kettingzagen met korte benen?
Want je moet eigenlijk een zaagbroek aan.
Korte benen is plat ja.
Oh zag een ander plaatje voor mequote:Op zaterdag 8 april 2023 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Korte benen = korte broek?
Ik liep niet in korte broek, het is 6 graden
Thailand bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook niet raar denk ik. Zijn slechtere landen waar je kan wonen
hahaahah nee ;Pquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al gewend aan het weer hier in NL?
Jij kunt ook niet kiezen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn wel een paar landen waar ik zou willen wonen. Delen van Engeland, Scandinavië, Oostenrijk, Kwiwiland en Noord-Italie.
Omdat het hier te koud is. Heel simpel.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederland wordt wel steeds onaantrekkelijker als land om te wonen vind ik.
Eigenlijk is alles nog steeds erg goed geregeld.
Maar in nederland doen we tijdens werktijden gewoon helemaal niks aan ontspanning. Maar ook daarna kunnen we dat slecht. Het is een land van kijk mij nou eens. En maar rennnen, werken, sport, kinderen naar hockey, rennen rennen rennen.
Waarom voeren we geen siësta in, een goede lange lunch met drank. Na het werk 2-3 keer eten in de horeca met wijn tot 23:00.
150 rijden met je arm uit het raam.
Visspevialiteiten op straat eten uit een vuurtje.
Urenlang babbelen op een terras.
Lezen in de zon liggend in een park
quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederland wordt wel steeds onaantrekkelijker als land om te wonen vind ik.
Eigenlijk is alles nog steeds erg goed geregeld.
Maar in nederland doen we tijdens werktijden gewoon helemaal niks aan ontspanning. Maar ook daarna kunnen we dat slecht. Het is een land van kijk mij nou eens. En maar rennnen, werken, sport, kinderen naar hockey, rennen rennen rennen.
Waarom voeren we geen siësta in, een goede lange lunch met drank. Na het werk 2-3 keer eten in de horeca met wijn tot 23:00.
150 rijden met je arm uit het raam.
Visspevialiteiten op straat eten uit een vuurtje.
Urenlang babbelen op een terras.
Lezen in de zon liggend in een park
Enhe Yasminquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal ken je je concurrentie al?
KLB / [klb sc] Yasmin is ons pronkstuk
Ik ken haar nog niet zo. Maar voor mij blijf jij vooralsnog het pronkstuk van de KSCquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken haar nog niet zo. Maar voor mij blijf jij vooralsnog het pronkstuk van de KSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |