quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat was wel veel. En soms heeft mijn buik gewoon geen zin meer in meer voer
Soort ontbijtgranen met chocoladequote:
Ik heb niet voor niets die tuinslang in mijn keel gehad woensdagquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan ben jij een zeldzame hier in het topic
Oh ik ben niet zo van de ontbijtgranenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort ontbijtgranen met chocolade
Ja goed punt wel, merk je al iets van dat poeder?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets die tuinslang in mijn keel gehad woensdag
Ik ook niet, maar deze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo van de ontbijtgranenMaar moet je nu weer bestellen?
Nee probeer het te redden tot half 10quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij al lang onder zeil was?
En gaat dat lukken denk je?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar deze zijn wel lekker
En nee, mag even niet meer bestellen
Ja, volgens mij merk ik wel iets verbetering, maar ik wil niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt wel, merk je al iets van dat poeder?
Ga je het redden?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee probeer het te redden tot half 10
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij merk ik wel iets verbetering, maar ik wil niet te vroeg juichen
Keanuquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:12 schreef CherryLips het volgende:
John Wick scheen een goede film te zijn.
Ik zit te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |