Ik slinger Netflix aanmquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:12 schreef Karzai het volgende:
deze kijken vanavond
https://www.tvgids.nl/amusement/geubels-en-de-hollanders
Ah, de menselijke maat is terugquote:
Uitsloverquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, de menselijke maat is terugDat zijn afstanden die ik ook wel kan
2 km voor de eindstreep lagen er ineens een paar bomen op het pad. Het lukte me echt net om daar onderdoor te klauteren, anders had ik 6,5 km terug gemoetenquote:
Jij hebt toch geen vrouw en kinderen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:17 schreef Karzai het volgende:
ja okay, gezellig tv avondje dus met de vrouw en kinders glaasje cola en een bakje chips
Kon je er niet omheen lopen of overheen klimmenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 km voor de eindstreep lagen er ineens een paar bomen op het pad. Het lukte me echt net om daar onderdoor te klauteren, anders had ik 6,5 km terug gemoeten
Nee, er was een steile afgrond aan de zijkant en het was te hoog om overheen te klimmen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kon je er niet omheen lopen of overheen klimmen
Ohja je zit daar natuurlijk met hoogteverschillen, dat zijn we hier niet gewendquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, er was een steile afgrond aan de zijkant en het was te hoog om overheen te klimmen.
Ik had de laatste käsebretzel van de Lidl.quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja je zit daar natuurlijk met hoogteverschillen, dat zijn we hier niet gewendHeb je wel wat lekkers voor het avondeten gescoord?
Was de erwtensoep zo zwaar gevallenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had de laatste käsebretzel van de Lidl.Geen trek meer in een volledig maal.
Hier heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat was wel veel. En soms heeft mijn buik gewoon geen zin meer in meer voer
Oh dan ben jij een zeldzame hier in het topicquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat was wel veel. En soms heeft mijn buik gewoon geen zin meer in meer voer
Na zo'n zware dag moet je juist energie aanvullen johquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had de laatste käsebretzel van de Lidl.Geen trek meer in een volledig maal.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort ontbijtgranen met chocoladequote:
Ik heb niet voor niets die tuinslang in mijn keel gehad woensdagquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan ben jij een zeldzame hier in het topic
Oh ik ben niet zo van de ontbijtgranenquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort ontbijtgranen met chocolade
Ja goed punt wel, merk je al iets van dat poeder?quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets die tuinslang in mijn keel gehad woensdag
Ik ook niet, maar deze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo van de ontbijtgranenMaar moet je nu weer bestellen?
Nee probeer het te redden tot half 10quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij al lang onder zeil was?
En gaat dat lukken denk je?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar deze zijn wel lekker
En nee, mag even niet meer bestellen
Ja, volgens mij merk ik wel iets verbetering, maar ik wil niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt wel, merk je al iets van dat poeder?
Ga je het redden?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee probeer het te redden tot half 10
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij merk ik wel iets verbetering, maar ik wil niet te vroeg juichen
Keanuquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:12 schreef CherryLips het volgende:
John Wick scheen een goede film te zijn.
Ik zit te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |