Hoe crispy ben je de pork aan het maken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:41 schreef Karzai het volgende:
oei rookalarm ging net af, even doorluchten.
wel goed om te weten dattie het doet
legde hem even op de grillpan, nu nog even in de oven op lage temperatuurquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe crispy ben je de pork aan het maken?
Black is the new crunchyquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe crispy ben je de pork aan het maken?
Oh hele dag etenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen naar mijn vader. Daar gourmetten, maar eerst hebben we hier een paasbrunch ofzo
Lekker volstoppen met croissantjes en eieren en daarna vleesjes bakkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen naar mijn vader. Daar gourmetten, maar eerst hebben we hier een paasbrunch ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.Your beauty never ever scared me.
Paasbrunchquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:07 schreef Ama het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat voor usb kabel zal er bij deze muis horen?Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.
https://www.kabelshop.nl/(...)rEAQYAiABEgKiWfD_BwE
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:07 schreef Ama het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat voor usb kabel zal er bij deze muis horen?muis meenemen naar de winkel. Daar hebben ze alles. Waarschijnlijk USB-C trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik slinger Netflix aanmquote:Op zaterdag 8 april 2023 19:12 schreef Karzai het volgende:
deze kijken vanavond
https://www.tvgids.nl/amusement/geubels-en-de-hollanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |