ik heb al heel lang die pakken niet gekocht omdat ik ze toch wat duur vindquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink alleen nog maar merkloos spul.
ik kom er aanquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:00 schreef Karzai het volgende:
Ga ik zo crispy pork van maken
[ afbeelding ]
Ik heb de meeste van mijn tegels hergebruikt om de muurtjes in mijn tuin te makenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja operatie steenbreek.Maar dat is eigenlijk alleen handig als je het met de hele straat doet. En van wat ik nu heb gedaan, aan beide kanten met 2 tegels verlengd heb ik effectief maar 2 tegels vrijgespeeld. En die ga ik niet op mijn fiets wegbrengen, mag ook eigenlijk niet want de tegels van geveltuintjes hoor je te bewaren. Maar als je bijvoorbeeld een achtertuin gaat vergroenen kan het wel zin hebben daar eens naar te kijken.
Ik drink wel echte Liptonquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink alleen nog maar merkloos spul.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:00 schreef Karzai het volgende:
Ga ik zo crispy pork van maken
[ afbeelding ]
In Eindhoven mag je anderhalve tegelquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de meeste van mijn tegels hergebruikt om de muurtjes in mijn tuin te makenMaar mag zo'n geveltuintje wel van de gemeente of is dat gewoon een soort gedoogbeleid?
Waarom zou een geveltuintje niet mogen?quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de meeste van mijn tegels hergebruikt om de muurtjes in mijn tuin te makenMaar mag zo'n geveltuintje wel van de gemeente of is dat gewoon een soort gedoogbeleid?
Het is in ieder geval ietsquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Eindhoven mag je anderhalve tegel
Nee het mag, ze zijn er juist heel blij mee als je dat doet! Want minder "schoon" water wat in het riool terecht komt en dus heel goed voor insecten en kleine beestjes enzo. Maar er zitten wel wat regeltjes aan, dus bijvoorbeeld dat je de oude tegels bewaard voor als je het niet meer wil of gaat verhuizen. En de stoep moet breed genoeg zijn en dat is hier het geval. En dan mag je dus een tuintje maken van anderhalve tegel breed.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je er een paar tegels uit de stoep voor haalt, dat is meestal gemeentegrondquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zou een geveltuintje niet mogen?
Jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?
Ah zo, ik dacht dat het nog bij het huis hoorde.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je er een paar tegels uit de stoep voor haalt, dat is meestal gemeentegrond
Nee is de stoep voor mijn raam. Maar de gemeente juicht het dus wel toe.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat het nog bij het huis hoorde.
Hmm, misschien kadastraal gezien wel. Hier is de helft van de brandgang ook 'mijn' grond, alleen daar mag ik verder niks mee doenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat het nog bij het huis hoorde.
Ziet er ook leuk uit toch, als iedereen dat heeftquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee is de stoep voor mijn raam. Maar de gemeente juicht het dus wel toe.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit toch, als iedereen dat heeftMaar als je je voordeur uitloopt sta je dus direct op de stoep?
Zie dat ze er hier vorig jaar in de gemeente ook mee zijn begonnenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie nu mensen van handhaving voor me die voor je raam staan te juichen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heppy hendhevingquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie nu mensen van handhaving voor me die voor je raam staan te juichen.
Hier en ik denk overal wel, is de gemeente heel erg bezig met tegels verwijderen en stimuleren. Ze pakken ook alle stenen stukken bij wegen en rotondes enzo aan, steen eruit, planten erin. Ziet er mooier uit maar ook beter voor waterberging enzo. Maar denk dus dat alle gemeentes hier wel hard mee aan het werk zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat ze er hier vorig jaar in de gemeente ook mee zijn begonnenAl richt dat zich meer op het algemene 'tegelwippen', dus ook gewoon tegels uit de tuin zelf halen
Lol, met vlaggetjes en namens de gemeente een stukje taart. Gelukkig heb ik net de gordijnen weer dicht gedaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie nu mensen van handhaving voor me die voor je raam staan te juichen.
Oma Liesjequote:Op zaterdag 8 april 2023 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, dutjetijd. En morgen en overmorgen ook nog lekker vrij.
Pff nee, eerst naar de voetbal waar we een eigen vip ruimte hebben met werk, dan terug waar het huis volzit en we een heel buffet hebben voorbereid vandaag.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je morgen lekker voor de TV?
Hoe crispy ben je de pork aan het maken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:41 schreef Karzai het volgende:
oei rookalarm ging net af, even doorluchten.
wel goed om te weten dattie het doet
legde hem even op de grillpan, nu nog even in de oven op lage temperatuurquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe crispy ben je de pork aan het maken?
Black is the new crunchyquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe crispy ben je de pork aan het maken?
Oh hele dag etenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen naar mijn vader. Daar gourmetten, maar eerst hebben we hier een paasbrunch ofzo
Lekker volstoppen met croissantjes en eieren en daarna vleesjes bakkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen naar mijn vader. Daar gourmetten, maar eerst hebben we hier een paasbrunch ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.Your beauty never ever scared me.
Paasbrunchquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:07 schreef Ama het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat voor usb kabel zal er bij deze muis horen?Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.
https://www.kabelshop.nl/(...)rEAQYAiABEgKiWfD_BwE
quote:Op zaterdag 8 april 2023 19:07 schreef Ama het volgende:
Misschien een stomme vraag maar wat voor usb kabel zal er bij deze muis horen?muis meenemen naar de winkel. Daar hebben ze alles. Waarschijnlijk USB-C trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is kapot gegaan namelijk dus moet nieuw kabeltje. Het is niet zelfde als van de controller of mobiel. Voel me zo dom maar ik kom er niet meer op.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |