Ga je meteen bestellenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week de stoommaaltijden in de bonusbox
19,9 km.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Leuk. Hoeveel km heb je er al opzitten?
dan weer naar je hotel?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
Nog ongeveer 3 en dan ben ik weer bij de budabolide
Meer dan een Halve Marathonquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
morgen weer terug?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
Probeer je het zelf koken zo lang als mogelijk uit te stellenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week de stoommaaltijden in de bonusbox
zou wel fijn zijn jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer je het zelf koken zo lang als mogelijk uit te stellen
nou nou, je moet nog 20 jaar hoor niet al opgeven dat kunnen we niet hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff even wat voegen uitgerost met de onkruidborstelDaar word ik wel een beetje te oud voor nu hoor daag.
Gaat wel pas vanaf dinsdag inquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier moest ik echt aan Kwiwi denken
[ afbeelding ]
gewoon de azijn erop vannacht en morgen bezem ik het wel aan de kant.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou, je moet nog 20 jaar hoor niet al opgeven dat kunnen we niet hebben
Kilometervreterquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
Nee, maandag is 2e paasdagquote:
maak een mooi geveltuintjequote:Op zaterdag 8 april 2023 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon de azijn erop vannacht en morgen bezem ik het wel aan de kant.
En de insecten.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
maak een mooi geveltuintje![]()
, is ook goed voor de doorvloeding van de grond ipv al die tegels
Ja klopt, weet ik.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
maak een mooi geveltuintje![]()
, is ook goed voor de doorvloeding van de grond ipv al die tegels
Wech med duh oferhijtquote:
Wacht maar totdat ze straks bij de kassa staat. Ook nog niet eens gestemd dus mag eigenlijk helemaal niet klagen.quote:
Heb je daar ook van die tegel inleverdagen dat je een paar plantjes per tegel krijgt?quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij de meesten wel een beeld, de vraag is alleen of dat beeld ook maar enigszins klopt
huilend de ah uitquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze straks bij de kassa staat. Ook nog niet eens gestemd dus mag eigenlijk helemaal niet klagen.
Ja het klopte nog nietquote:
Terwijl ze daar voor 48 euro aan boodschappen heeft voor 2 dagenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze straks bij de kassa staat. Ook nog niet eens gestemd dus mag eigenlijk helemaal niet klagen.
Moet natuurlijk ook nog pak ice-tea mee.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze daar voor 48 euro aan boodschappen heeft voor 2 dagen
Ja operatie steenbreek.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar ook van die tegel inleverdagen dat je een paar plantjes per tegel krijgt?
ja moet toch wat drinkenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet natuurlijk ook nog pak ice-tea mee.
Test...quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat is dat kunnen blokken toch fijn soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |