Ergens tussen jouw opmerking en nu is alles half uit m'n shirt en broek gevallen bij Los in z'n hoofdquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, je bent een mooie vrouw.Maar iets minder "hot" dan in het hoofd van Los denk ik.
Ik heb bij de meesten wel een beeld, de vraag is alleen of dat beeld ook maar enigszins kloptquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb werkelijk geen enkel beeld bij Kwiwiwi
Heeft die vrouw op de eerste foto überhaupt een broek aan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens tussen jouw opmerking en nu is alles half uit m'n shirt en broek gevallen bij Los in z'n hoofd
Kan niet meer dan een flosdraadje zijn. Lekker praktisch in de tuinquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft die vrouw op de eerste foto überhaupt een broek aan?
Ik kom door allemaal Kwiwi-dorpjes vandaagquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet meer dan een flosdraadje zijn. Lekker praktisch in de tuin
volgende week de stoommaaltijden in de bonusboxquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij de meesten wel een beeld, de vraag is alleen of dat beeld ook maar enigszins klopt
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom door allemaal Kwiwi-dorpjes vandaag
ook nog een levend wezen gezien?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En mooie panorama’s
[ afbeelding ]
Ga je meteen bestellenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week de stoommaaltijden in de bonusbox
19,9 km.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Leuk. Hoeveel km heb je er al opzitten?
dan weer naar je hotel?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
Nog ongeveer 3 en dan ben ik weer bij de budabolide
Meer dan een Halve Marathonquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
morgen weer terug?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
19,9 km.
Probeer je het zelf koken zo lang als mogelijk uit te stellenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week de stoommaaltijden in de bonusbox
zou wel fijn zijn jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer je het zelf koken zo lang als mogelijk uit te stellen
nou nou, je moet nog 20 jaar hoor niet al opgeven dat kunnen we niet hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff even wat voegen uitgerost met de onkruidborstelDaar word ik wel een beetje te oud voor nu hoor daag.
Gaat wel pas vanaf dinsdag inquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier moest ik echt aan Kwiwi denken
[ afbeelding ]
gewoon de azijn erop vannacht en morgen bezem ik het wel aan de kant.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nou, je moet nog 20 jaar hoor niet al opgeven dat kunnen we niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |