Mooie finale inderdaad.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was eenspannende finale![]()
Helaas weinig te juichen voor het vlaggetje maar okee
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?quote:
Gelijk de meest wilde fantasieënquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?
Misschien heb jij wel gewoon een hele rare smaak.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dit beeld is alleen ontstaan omdat ik wel eens gezegd heb dat ik Kwiwi een mooie vrouw vind?
Nee, je bent een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel gewoon een hele rare smaak.
Ja dit, tenzij mensen eens foto's gepost hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:35 schreef Koen66 het volgende:
Zoals bij velen in deze SC eigenlijk, geen idee
Ergens tussen jouw opmerking en nu is alles half uit m'n shirt en broek gevallen bij Los in z'n hoofdquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, je bent een mooie vrouw.Maar iets minder "hot" dan in het hoofd van Los denk ik.
Ik heb bij de meesten wel een beeld, de vraag is alleen of dat beeld ook maar enigszins kloptquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb werkelijk geen enkel beeld bij Kwiwiwi
Heeft die vrouw op de eerste foto überhaupt een broek aan?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens tussen jouw opmerking en nu is alles half uit m'n shirt en broek gevallen bij Los in z'n hoofd
Kan niet meer dan een flosdraadje zijn. Lekker praktisch in de tuinquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft die vrouw op de eerste foto überhaupt een broek aan?
Ik kom door allemaal Kwiwi-dorpjes vandaagquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet meer dan een flosdraadje zijn. Lekker praktisch in de tuin
volgende week de stoommaaltijden in de bonusboxquote:Op zaterdag 8 april 2023 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij de meesten wel een beeld, de vraag is alleen of dat beeld ook maar enigszins klopt
quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom door allemaal Kwiwi-dorpjes vandaag
ook nog een levend wezen gezien?quote:Op zaterdag 8 april 2023 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En mooie panorama’s
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |