Keanuquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:12 schreef CherryLips het volgende:
John Wick scheen een goede film te zijn.
Ik zit te huilen
Trek in babi pangang nuquote:
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar eens aankleden en op feest.
Gewoon in je string gaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was ik maar ziek, dan hoefde ik nietquote:
Oh ja.. goed idee, word ik misschien wel ziek en kan ik naar huisquote:
Je bent nu echt Thais voer gewendquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al op :p smaakte anders als voorheen leek hey
Sterktequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastischquote:
Nou prima, was het ook niet meer van plan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Het @:Kwiwi Zwitserland adviseert om je niet meer te vaccineren als je geen risico groep bent
https://www.bag.admin.ch/(...)ung.html#-1942803447
Is het trouwens echt waar dat je in Zwitserland op zondag geen glas mag weggooien? Ik zag daar een filmpje overquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou prima, was het ook niet meer van plan.
Interessante feestjes bij jullie in de familie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastisch
Ik zie 4E niet helemaal schuren met tante Bep hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastisch
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het trouwens echt waar dat je in Zwitserland op zondag geen glas mag weggooien? Ik zag daar een filmpje over
Ze zullen vast wat meer drinken dan: cooooooooooolaaa alleen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessante feestjes bij jullie in de familie.
Ok, ik kom in Zwitserland wonenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.
Met onkel Jan dan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie 4E niet helemaal schuren met tante Bep hoor
Oké Kees Mommaquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok, ik kom in Zwitserland wonen
Okéquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met onkel Jan dan.
En hier nen veske voorn laatste erectie van onzen onkel Jan, the summer of ‘69
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |