Trek in babi pangang nuquote:
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar eens aankleden en op feest.
Gewoon in je string gaan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was ik maar ziek, dan hoefde ik nietquote:
Oh ja.. goed idee, word ik misschien wel ziek en kan ik naar huisquote:
Je bent nu echt Thais voer gewendquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al op :p smaakte anders als voorheen leek hey
Sterktequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastischquote:
Nou prima, was het ook niet meer van plan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Het @:Kwiwi Zwitserland adviseert om je niet meer te vaccineren als je geen risico groep bent
https://www.bag.admin.ch/(...)ung.html#-1942803447
Is het trouwens echt waar dat je in Zwitserland op zondag geen glas mag weggooien? Ik zag daar een filmpje overquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou prima, was het ook niet meer van plan.
Interessante feestjes bij jullie in de familie.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastisch
Ik zie 4E niet helemaal schuren met tante Bep hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh, eerste uur is afzien, en ineens lig je te schuren tegen tante Bep en is het fantastisch
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het trouwens echt waar dat je in Zwitserland op zondag geen glas mag weggooien? Ik zag daar een filmpje over
Ze zullen vast wat meer drinken dan: cooooooooooolaaa alleen.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessante feestjes bij jullie in de familie.
Ok, ik kom in Zwitserland wonenquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat maakt teveel geluid. Ook geen gras maaien e.d.
Met onkel Jan dan.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie 4E niet helemaal schuren met tante Bep hoor
Oké Kees Mommaquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok, ik kom in Zwitserland wonen
Okéquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met onkel Jan dan.
En hier nen veske voorn laatste erectie van onzen onkel Jan, the summer of ‘69
quote:
quote:
Ik mezelf ook nietquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie 4E niet helemaal schuren met tante Bep hoor
15 km lopen in je eigen tuin?quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag 22.396 stapjes gedaan, bijna 15 km gelopen (binnen de eigen tuin) en 101 actieve zone minuten
![]()
En grotendeels gebukt gestaan, dus ik zal het morgen wel voelen
Hoe. Groot. Is. Je. Tuin.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag 22.396 stapjes gedaan, bijna 15 km gelopen (binnen de eigen tuin) en 101 actieve zone minuten
![]()
En grotendeels gebukt gestaan, dus ik zal het morgen wel voelen
Stiekem heeft ze gewoon een landgoedquote:
Mos krabbenquote:
Valsgespeeldquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Maar de fitbit registreert natuurlijk beweging en ik heb mos lopen krabben e.d.
15 km mos gekrabdquote:
Actief hoorquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar he?
Maar de fitbit registreert natuurlijk beweging en ik heb mos lopen krabben e.d.
Vol met cavia'squote:
Hoe danquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag 22.396 stapjes gedaan, bijna 15 km gelopen (binnen de eigen tuin)
Ja, geen idee, maar er is 15 km geregistreerdquote:Op zaterdag 8 april 2023 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij vind dat beweging, geen stappen.
Heb je ook winterbestendige cavia’s. Kan je een buitenparadijs maken. Luxe lodges zwembadjes (als ze een beetje op capibara’s lijken).quote:
Goede vraagquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ook winterbestendige cavia’s. Kan je een buitenparadijs maken. Luxe lodges zwembadjes (als ze een beetje op capibara’s lijken).
Ik zag laats iemand met een kattenpension waar de katten in de tuin echt eigen huisjes hadden. Het was magisch fantastisch prachtig. Als ik groot ben wordt ik later ook katten-pension-lodge-vrouwtje.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je kan caafs buiten houden, maar als het echt vriest heb je een fijn nachthok nodig
Jammiequote:Op zaterdag 8 april 2023 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik een snufje zout bij mijn Zwitserse kruidenthee doe, is het net bouillon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |