SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Fijne cliffhanger weer ditquote:Op zaterdag 8 april 2023 15:54 schreef Karzai het volgende:
Let op: De regels verschillen per gemeente. Sommige gemeenten
Als je dromen hebt moet je daar ook niet te lang mee wachten denk ikquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:02 schreef Karzai het volgende:
ik word ook een jaartje ouder, moet aan de toekomst denken, ben niet van plan om mij kapot te werken tot mijn 67e
ik zit nu goed, echt grote dromen heb ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dromen hebt moet je daar ook niet te lang mee wachten denk ik
wanneer wil je stoppen met werken?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit nu goed, echt grote dromen heb ik ook weer niet.
ben nu nog fit, ik had 60 in gedachte, dus over 9 jaarquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer wil je stoppen met werken?
nee het moet wel iets zijn wat je aanstaat jaquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben nu nog fit, ik had 60 in gedachte, dus over 9 jaar
Weet ook niet wat ik alleen in Spanje moet doen
denk dat ik gewoon hier blijf en wat meer reizenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het moet wel iets zijn wat je aanstaat ja
dat s nooit een slecht ideequote:Op zaterdag 8 april 2023 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat ik gewoon hier blijf en wat meer reizen
nog kikkers gespot?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Weer hele dag in de tuin gewerkt, met kettingzaag en bijl. Goede workout
Das ook niet raar denk ik. Zijn slechtere landen waar je kan wonenquote:Op zaterdag 8 april 2023 16:19 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geen ambitie om in het buitenland te wonen, ook niet als ik met pensioen ga.
Met korte benen toch niet?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Weer hele dag in de tuin gewerkt, met kettingzaag en bijl. Goede workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |