Zoe in de hoerenjas van de loods met een gat onder de mouwquote:
Niet alsof we haast hebben met deze topstreamsquote:Op zondag 2 april 2023 21:52 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry het duurde even, had niet in de gaten dat ik de lapo had
oh ik dacht dat ze die vandaag gerepareerd haddenquote:Op zondag 2 april 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe in de hoerenjas van de loods met een gat onder de mouw
quote:Op zondag 2 april 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet alsof we haast hebben met deze topstreams![]()
Dat kan hoor, ik heb dat niet gezien. Het was ook wel hard nodig, het was een flink luchtgat.quote:Op zondag 2 april 2023 21:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze die vandaag gerepareerd hadden
aha gaan de een reconstructie van 'de duw' doen??????quote:Op zondag 2 april 2023 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Zoe en Isaac op de achtergrond op de trap naar boven
quote:Op zondag 2 april 2023 21:56 schreef woxxel het volgende:
Zijn er mog mensen naar de meet en groet geweest? En hebben de oud bewoners iets losgelaten over hoe t daar echt was?
quote:Op zondag 2 april 2023 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Posts over de Meet & Greet en filmpjes van Mexx en/of Martin mogen in hun topic, of in een Meet & Greet topic.
Ze vreet het biljart op!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 april 2023 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Eunice lijkt zelfs onder het spelen in slaap te vallen
Als je in de OP op de foto van een bewoner klikt kom je in hun bewonerstopic.quote:
Nee die gaat nietquote:Op zondag 2 april 2023 22:08 schreef Boebaloe het volgende:
Jeff gaat hoor
Op insta zijn zn mama en zus bezig zijn huisje op te leuken. Dat doe je niet als je niet zomaar. Denk dat die zus allang weet dat ze dinsdag bij de loods moet zijn. 😞
Ik geloof t niet.quote:
you shall seequote:Op zondag 2 april 2023 22:11 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik geloof t niet.
Zoe zei ook al dat ze m bijna omgedraaid hadden en isaak had sl flink op m ingepraat
Isaac is nog wel bezig met een missiequote:Op zondag 2 april 2023 22:11 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik geloof t niet.
Zoe zei ook al dat ze m bijna omgedraaid hadden en isaak had sl flink op m ingepraat
om hoe hij nu isquote:Op zondag 2 april 2023 22:13 schreef woxxel het volgende:
Waarom ben je er zo zeker van.
Dit is niet de eerste keer dat ie z'n 24 wil aanvragen
zondagquote:Op zondag 2 april 2023 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "Ik ga zo wel slapen Mirthe, ik ben echt kapot"
Bern: "Het is ook super laat"
~22:00, zaterdagavond
quote:Op zondag 2 april 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
zondag
ik weet het het was vroeg vanmorgen
ik zou willen dat ik zo veel kon slapen als Kenzyquote:Op zondag 2 april 2023 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]en laat gisteravond!
En toch, en toch ben ik niet kapot, en ouder dan Kenzy
Haha, ja soms wel ja!quote:Op zondag 2 april 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik zo veel kon slapen als Kenzy
Naaigeluidje op de achtergrond, lekker toch.quote:Op zondag 2 april 2023 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering dit is echt nog erg dan naar 'n testbeeld kijken....
Denk niet dat ik dit nog 5 maand vol ga houden.
het is sinds zaterdagochtend ruk!quote:Op zondag 2 april 2023 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doe liever die naaigeluiden livequote:Op zondag 2 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naaigeluidje op de achtergrond, lekker toch.
dan moet je even aflevering 135 kijkenquote:
Heb het vermoeden dat dit de kant van BB op gaat. In het begin keek ik, ging van af en toe streams naar niet meer en alleen de uitzendingen, toen nog alleen die liveshow op zaterdag, met uiteindelijk later op twitter wel een keer zien wie eruit lag....quote:Op zondag 2 april 2023 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er zijn geen stelletjes meer toch?quote:Op zondag 2 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naaigeluidje op de achtergrond, lekker toch.
Ja dat dacht ik laatst ook. Maar dan lees je een keer in de cos en lijkt t of je heel wat gemist hebt. Dan ga je toch weer kijken.quote:Op zondag 2 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat dit de kant van BB op gaat. In het begin keek ik, ging van af en toe streams naar niet meer en alleen de uitzendingen, toen nog alleen die liveshow op zaterdag, met uiteindelijk later op twitter wel een keer zien wie eruit lag....
Staat je volume uit, want ik heb gewoon geluidquote:
Ik ook, Eunice wil met JW's ballen spelenquote:Op zondag 2 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat je volume uit, want ik heb gewoon geluid
Als de afgelopen 2 dagen een een voorproefje is, dan weet ik dat zo net nog niet.quote:Op zondag 2 april 2023 22:25 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik laatst ook. Maar dan lees je een keer in de cos en lijkt t of je heel wat gemist hebt. Dan ga je toch weer kijken.
Dat bedacht ik ook toen ik Kenzy en Mirthe hoorde zingenquote:
Ze zijn een spelletje aan het doen.quote:Op zondag 2 april 2023 22:27 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff en Zoe op de achtergrond
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 2 april 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedacht ik ook toen ik Kenzy en Mirthe hoorde zingen
Kwamen even daarvoor binnenlopen en de camera volgde Mirthe en Kenzie.quote:
Eunice denk ff na mop.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je daarom geen geluid wilde horenquote:
Jeff ziet er hier triest uit.quote:Op zondag 2 april 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe en Kenzy zaten er voor, zodra die opstonden en dit shot overbleef, wisselde het beeld direct naar Bern, hangend in de blauwe stoel ..
Niet eens!quote:Op zondag 2 april 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarom geen geluid wilde horen
Dekentjesquote:Op zondag 2 april 2023 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Ow gelukkig, daar hebben we naaiende Esther weer.
Ze is een dekbed aan het benaaien met haar gehaakte lapjes.quote:
Het is omgedoopt tot dekbed?quote:Op zondag 2 april 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is een dekbed aan het benaaien met haar gehaakte lapjes.
Ik heb geen hints gehoord, maar ze zat net in de woonkamer op een dekbed de lapjes erop te spelden.quote:Op zondag 2 april 2023 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het is omgedoopt tot dekbed?
Heeft ze al hints laten vallen over het einddoel?
Maar ze heeft het 'dekbed' genoemd?quote:Op zondag 2 april 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen hints gehoord, maar ze zat net in de woonkamer op een dekbed de lapjes erop te spelden.
Nee ik vertel alleen wat ik zag, ik heb haar niets horen zeggenquote:Op zondag 2 april 2023 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze heeft het 'dekbed' genoemd?
Nouja, als ze zichzelf daarin gevonden heeft en ze JW verder met rust laat dan mag ze iedereen van dekbedden voorzien
Hoorde vanmorgen al complimentjes aan Eunice, maar dat was bij JW, dus wellicht niet heel gemeend
Overhemd, mannen dragen geen blousequote:Op zondag 2 april 2023 22:44 schreef woxxel het volgende:
Waarom hebben ze nette kleren aan
Isaak met z'n witte blouse. Jw ook een andere blouse aan.
Owww, het leek een dekbedquote:Op zondag 2 april 2023 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik vertel alleen wat ik zag, ik heb haar niets horen zeggen
Ik geloof niet in die afstand, morgen plakt ze weer bij hem op de bank hoor.
Die is ook alleen maar chagrijnig sinds ie weet dat Jeffrey weg gaat/wil.quote:Op zondag 2 april 2023 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Isaac over het zingen: Ga dit echt beginnen nu, anders gaan we zeggen dat er alleen maar op de kamer gezongen mag worden.
NEE, ZE WAS DE GEHAAKTE LAPJES OP EEN DEKBED AAN HET SPELDENquote:
Hij ziet zijn imperium instorten.quote:Op zondag 2 april 2023 22:46 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die is ook alleen maar chagrijnig sinds ie weet dat Jeffrey weg gaat/wil.
JE HOEFT...ik bedoel, je hoeft niet te schreeuwenquote:Op zondag 2 april 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NEE, ZE WAS DE GEHAAKTE LAPJES OP EEN DEKBED AAN HET SPELDEN
quote:Op zondag 2 april 2023 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
JE HOEFT...ik bedoel, je hoeft niet te schreeuwen
Ik ben geen insider is het handwerkwereldje, maar is het niet de bedoeling dat jouw lapjes dat dekbed vormen dan? Niet dat je ze op een bestaand dekbed bevestigd?
quote:Op zondag 2 april 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is een dekbed aan het benaaien met haar gehaakte lapjes.
Ik had al twee keer gezegd dat ze de gehaakte lapjes op een dekbed aan het naaien/spelden was, maar het leek alsof je het niet hoorde dus ik schreeuwde evenquote:Op zondag 2 april 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen hints gehoord, maar ze zat net in de woonkamer op een dekbed de lapjes erop te spelden.
Ze willen dat wij niets horenquote:Op zondag 2 april 2023 22:54 schreef Tascha071 het volgende:
Godzamme net isaik met Marciano in gesprek. Wuhan weer knop lock ingedrukt. Wat willen ze nou
Toch volumeproblemen kennelijkquote:Op zondag 2 april 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had al twee keer gezegd dat ze de gehaakte lapjes op een dekbed aan het naaien/spelden was, maar het leek alsof je het niet hoorde dus ik schreeuwde even
True thatquote:Ik weet verder niet wat haar plan is, lapjes op een dekbed naaien vind ik ook raar, maar er is wel meer raar daar en vooral Esther.
Zit een strebertje van de hoofd Febo die alles volgens de regeltjes doet...quote:Op zondag 2 april 2023 22:54 schreef Tascha071 het volgende:
Godzamme net isaik met Marciano in gesprek. Wuhan weer knop lock ingedrukt. Wat willen ze nou
Ze heeft er in ieder geval een leuke hobby aan, terwijl JW met Eunice aan het stoten is.quote:Op zondag 2 april 2023 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Toch volumeproblemen kennelijk
[..]
True that
Raar stel , klopt niets vanquote:Op zondag 2 april 2023 22:57 schreef HopScotch het volgende:
Mirthe en Kenzy gaat weer eens samen slapen geloof ik. Ik vind de dynamiek tussen die twee echt ehm, hoe zal ik het noemen... heel bijzonder.
Wij oordelen nietquote:Op zondag 2 april 2023 22:57 schreef HopScotch het volgende:
Mirthe en Kenzy gaat weer eens samen slapen geloof ik. Ik vind de dynamiek tussen die twee echt ehm, hoe zal ik het noemen... heel bijzonder.
Heel bijzonder ja, die loods doet rare dingen met de mensen onderling.quote:Op zondag 2 april 2023 22:57 schreef HopScotch het volgende:
Win/winquote:Op zondag 2 april 2023 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft er in ieder geval een leuke hobby aan, terwijl JW met Eunice aan het stoten is.
Oh nee hoor, geen van beide. Ik snap er alleen heel weinig van.quote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wij oordelen niet
Wij veroordelen alleen maar
in Utopia was een vast gezegde dat je verliefd kon worden op een deurknop, dat zal hier niet anders zijn denk ikquote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder ja, die loods doet rare dingen met de mensen onderling.
Volgens mij is ze het aan het vlechtenquote:Op zondag 2 april 2023 22:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo vaak, Moraima met haar eigen haar
Het kan me werkelijk niet schelen want kijk er niet eens naarquote:Op zondag 2 april 2023 23:00 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Oh nee hoor, geen van beide. Ik snap er alleen heel weinig van.
Kenzy is in dit geval de deurknopquote:Op zondag 2 april 2023 23:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
in Utopia was een vast gezegde dat je verliefd kon worden op een deurknop, dat zal hier niet anders zijn denk ik
Hij heeft toch nooit gaatjes zat hij te beweren...... dat heeft zijn goede vriend de tandarts tenminste gezegdquote:
Dan is Mirthe de deurknopquote:Op zondag 2 april 2023 23:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, want Mirthe is niet verliefd en wil liever een gespierde kerel.
Vandaar dat ze de laatste tijd telkens aan kerels daar loopt te hangen terwijl andersom gelijk een aanklacht op je deurmatquote:Op zondag 2 april 2023 23:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, want Mirthe is niet verliefd en wil liever een gespierde kerel.
Voor Bern zijn gemakkelijke(re) dingen vaak al moeilijk genoegquote:Op zondag 2 april 2023 23:07 schreef xsaskiax het volgende:
Bern staat op 1 been...... hij oefent denk ik voor de challenge... heeft niemand die jongen gezegd dat het geblinddoekt moet????
Zo mag je het wel gaan stellen ja want ikzelf kijk en lees voornamelijk veel terug maar zelfs dat gaat al met een dalende lijnquote:Op zondag 2 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat dit de kant van BB op gaat. In het begin keek ik, ging van af en toe streams naar niet meer en alleen de uitzendingen, toen nog alleen die liveshow op zaterdag, met uiteindelijk later op twitter wel een keer zien wie eruit lag....
We hebben de afgelopen dagen goede streams kunnen volgen en er gebeurde van alles. Niet alles zo zwart/witquote:Op zondag 2 april 2023 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo mag je het wel gaan stellen ja want ikzelf kijk en lees voornamelijk veel terug maar zelfs dat gaat al met een dalende lijn
Hij zoekt naar een uitweg en krijgt dit verkooppraatje op een presenteerblaadjequote:Op zondag 2 april 2023 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Saaie streamdag. Wachten tot morgen of onze grootmuil(Jeff) zijn vertrek aankondigt. Hij vind fysiek geweld een grens. Iedereen verrot schelden staat geen grens op bij hem. Hopen dat hij zijn woord houd en opdondert
Wat is naar jouw mening die diepere laag??quote:Op zondag 2 april 2023 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij zoekt naar een uitweg en krijgt dit verkooppraatje op een presenteerblaadje
Maar als ie vertrekt dan zit daar een veel diepere laag achter want dat is obvious
Het format met bijhorend tempo en betrouwbaarheid stelt zwaar teleur en er vertrekken teveel characters. Om nog maar te zwijgen over alle censuur die plaatsvindt terwijl je op de streams imo geen rekening hoeft te houden met een kinderslot.quote:Op zondag 2 april 2023 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen dagen goede streams kunnen volgen en er gebeurde van alles. Niet alles zo zwart/wit
My 2 cents; hij vond het al niet leuk meer, Kim ging weg en hij wilde eigenlijk mee en grijpt vervolgens het duwen aan om het vertrek voor zichzelf en zijn omgeving te kunnen verantwoorden.quote:Op zondag 2 april 2023 23:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat is naar jouw mening die diepere laag??
- Kim vD
- hij kan niet winnen
- hij is geduwd
- vindt het echt niet meer leuk
- heimwee
Laten we het erop houden dat als Kim er nog had gezeten er helemaal geen vertrek in de steigers had gestaanquote:Op zondag 2 april 2023 23:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat is naar jouw mening die diepere laag??
- Kim vD
- hij kan niet winnen
- hij is geduwd
- vindt het echt niet meer leuk
- heimwee
Helaas voor jou, hij gaat nergens heen. En dat is goed voor het programma en het voortbestaan hier van, voor ons en voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 2 april 2023 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Saaie streamdag. Wachten tot morgen of onze grootmuil(Jeff) zijn vertrek aankondigt. Hij vind fysiek geweld een grens. Iedereen verrot schelden staat geen grens op bij hem. Hopen dat hij zijn woord houd en opdondert
Welke kijker? De tv kijker of de streamers, want dat zijn vaak niet dezelfde kijkers.quote:Op maandag 3 april 2023 01:37 schreef freaky40 het volgende:
Tijd voor aanpassingen in het concept dus maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren aangezien de kijkcijfers goed zijn, en de kijker heeft altijd gelijk.
Jeff slaapt meestal uit dus ruim op tijd klaar gaan zittenquote:Op maandag 3 april 2023 04:39 schreef Dotteke het volgende:
Morguhzo ik zit klaar voor de 24 uurs aanvraag van Jeff ( die niet gaat komen
)
Morguh enginequote:Op maandag 3 april 2023 04:51 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff slaapt meestal uit dus ruim op tijd klaar gaan zitten![]()
Goedemorgen
quote:Op maandag 3 april 2023 04:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh engine
Ja dit wil je toch niet missen![]()
Ik geloof er nl geen ene bal van dat hij zijn 24 uur gaat aanvragen.
Of hij zal het misschien aan vragen maar deze jonge man gaat echt niet vrijwillig weg voor mijn gevoel is het een groot toneel stuk wat hij opvoert.
Ik geloof het welquote:Op maandag 3 april 2023 04:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh engine
Ja dit wil je toch niet missen![]()
Ik geloof er nl geen ene bal van dat hij zijn 24 uur gaat aanvragen.
Of hij zal het misschien aan vragen maar deze jonge man gaat echt niet vrijwillig weg voor mijn gevoel is het een groot toneel stuk wat hij opvoert.
ice is grote schijtterd nu bang dat zijn imperium in elkaar stortquote:Op maandag 3 april 2023 06:19 schreef engine het volgende:
Ice zal nog wel een keer op hem in gaan lullen
Dat is misschien nog wel het leukste aan dit verhaalquote:Op maandag 3 april 2023 06:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice is grote schijtterd nu bang dat zijn imperium in elkaar stort
als jef weggaat helemaal zijn ze in de minderheid , maar marciano wil bzw erbij hebben was die gister all tegen bep over bezigquote:
Dat is wel weer slim.quote:Op maandag 3 april 2023 06:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
als jef weggaat helemaal zijn ze in de minderheid , maar marciano wil bzw erbij hebben was die gister all tegen bep over bezig
Niet ver genoeg want hij loopt er nog altijd rond.quote:
Ik bedoel het K3 imperium.Daar is niks van over.quote:Op maandag 3 april 2023 06:38 schreef engine het volgende:
[..]
Niet ver genoeg want hij loopt er nog altijd rond.
ice zijn imerium ook niet als jef weggaat , zijn in de minderheid danquote:Op maandag 3 april 2023 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel het K3 imperium.Daar is niks van over.
Je mist een P skeet.quote:Op maandag 3 april 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice zijn imerium ook niet als jef weggaat , zijn in de minderheid dan
Daar had ik het niet over. Ik bedoelde Ice zelf.quote:Op maandag 3 april 2023 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel het K3 imperium.Daar is niks van over.
ice heeft nog wel meelopers die met hem meegaan , clubje van rupi en mss bzw als die happenquote:Op maandag 3 april 2023 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Ik bedoelde Ice zelf.
Die krijg je ook niet weg.quote:Op maandag 3 april 2023 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Ik bedoelde Ice zelf.
Jij post het,ik dacht het.quote:Op maandag 3 april 2023 06:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet die word beschermd door k5
Ik houd hoop.quote:
Maar wanneer komt er een stip dan?quote:Op maandag 3 april 2023 06:52 schreef cinsan het volgende:
is wel zo dat er verdeeldheid is wie ze op de stip willen zetten bij nominatie , bij beide kampen
tja dat is de vraag en weet ik geen antwoord op, en wie word de volgende managerquote:Op maandag 3 april 2023 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wanneer komt er een stip dan?
Eind aprilquote:Op maandag 3 april 2023 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wanneer komt er een stip dan?
Dit dus. 8 maanden, 2 eliminaties.quote:
Ja zou best kunnen. Denk dat er vandaag wel wat duidelijkheid komt.quote:Op maandag 3 april 2023 06:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
vermoed dat ze daarmee wachten met wat jef gaat doen
Gaat niet gebeuren (vermoed ik) die gaat dit echt niet vrijwillig opgeven.quote:
zit geen fut meer in bij jef , is zombie zoals hij daar nu rondlooptquote:Op maandag 3 april 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren (vermoed ik) die gaat dit echt niet vrijwillig opgeven.
Misschien als hij het gelijk had kunnen doen. Toen zat hij hoog in zijn emotie nu niet meer.
Komt wel weer. Er gebeurd nu ook niets was weekendquote:Op maandag 3 april 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
zit geen fut meer in bij jef , is zombie zoals hij daar nu rondloopt
En dat Erik wint zeker.quote:Op maandag 3 april 2023 07:00 schreef Flow3r het volgende:
Finale met Erik, JanWillem en Esther
#kannietwachten
Mag van mij hoor. Is wel een van de weinige die alles aanpakt en bezig isquote:
Yep, dat is ook nog vaag.quote:Op maandag 3 april 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
wie gaat er nu nieuwe manager worden , verloopt ook niet normaal nu
Dan heb je er toch een paar gemist.quote:Op maandag 3 april 2023 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit dus. 8 maanden, 2 eliminaties.
Jerrold, Madeleine, Gert Janquote:Op maandag 3 april 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
met eliminatie eruit laila , berend , johan ,,wie mis ik nog
Het kan maar zo zijn dat ze zeggen dat zijn vrijstelling een maand verschoven wordtquote:Op maandag 3 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:
Ik verwacht toch wel een eliminatie. Het zou oneerlijk zijn als Rupie geen eliminatie krijgt in zijn maand. En dat zou dan vandaag moeten
kan morgen ook nog , en er MOET niksquote:Op maandag 3 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:
Ik verwacht toch wel een eliminatie. Het zou oneerlijk zijn als Rupie geen eliminatie krijgt in zijn maand. En dat zou dan vandaag moeten
japie zit ook niet goed in zijn vel , zie die ook nog weggaanquote:Op maandag 3 april 2023 08:19 schreef 5thencounter het volgende:
24-uur Aanvraagdag
Ohnee, dit is Jappie.. maar die mag ook weg![]()
[ afbeelding ]
Naar Wanda.quote:Op maandag 3 april 2023 08:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
japie zit ook niet goed in zijn vel , zie die ook nog weggaan
Erik zit ook 75% van zijn tijd uit te zittenquote:Op maandag 3 april 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag van mij hoor. Is wel een van de weinige die alles aanpakt en bezig is
Ze hadden ook het bordje van Kim kunnen veranderen in Kim2x, scheelt weer houtquote:Op maandag 3 april 2023 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi plaatje ingezoomd.. bordje Jeffrey ontbreekt nog![]()
[ afbeelding ]
Zolang wij allemaal braaf blijven kijken veranderd er ook nietsquote:Op maandag 3 april 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
De FEBO heeft het zelf ver![]()
Door 1 a 2 keer in de week te spijkerpoepen en koekhappen
Veel verder komen ze gewoon niet qua opdrachten
Zelfs de 24 uurs opdrachten zijn meestal ook niet best
Dan wens ik ze veelquote:Op maandag 3 april 2023 08:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zolang wij allemaal braaf blijven kijken veranderd er ook niets
En dat is dan ook het probleem : het programma weet dat ook wel , die gaan gewoon op deze voet door
Dat is het punt niet , zolang er nog mensen kijken gaat programma door , kijkcijfers zijn belangrijkquote:Op maandag 3 april 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wens ik ze veel
Succes
Ik zie Jappie ook nog wel gaan binnenkort
Dat zeg ikquote:Op maandag 3 april 2023 09:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het punt niet , zolang er nog mensen kijken gaat programma door , kijkcijfers zijn belangrijk
DIe zie ik ook nog wel vroegtijdig vertrekkenquote:
quote:Op maandag 3 april 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zie ik ook nog wel vroegtijdig vertrekken
Okayquote:Op maandag 3 april 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Dan wens ik ze succes
Mij niet bellen
Strkas gaat Marciano nog flippenquote:Op maandag 3 april 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
Mag dit wel
Smorgens vroeg
Pingpong geluiden maken?
Je zou je vader zo maar op tv zien tis net een die niet helemaal 100% is zo als hij er nu bij staatquote:
denk niet dat je daar iets van gaat horenquote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Is er al wat bekend over Wanda en haar thuisfront?
Op de streams? Lijkt me nietquote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Deelnemers die eruit zijn hebben sws de eerste week een SM verbod. Alleen Kim mocht die blijkbaar breken..quote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Ice lijkt het ook niet zo goed meer te trekkenquote:
Ik denk dat Kim andere dingen aan haar hoofd heeftquote:
Ja dat is ook waar.quote:Op maandag 3 april 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim andere dingen aan haar hoofd heeft
Uiteraard niet, die nemen allemaal info meequote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef woxxel het volgende:
ik zou t leuk vinden als er oud bewoners terug mogen. Een omgekeerde eliminatie.
maar dat zullen ze niet doen
AUB geen oud bewoners terug, weg is wegquote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef woxxel het volgende:
ik zou t leuk vinden als er oud bewoners terug mogen. Een omgekeerde eliminatie.
maar dat zullen ze niet doen
Janet wil op kenzi of zoequote:Op maandag 3 april 2023 09:16 schreef Harry het volgende:
Speltechnisch blijft Janet op Babette gaan.
Sasha gaat dat de nerveuse Marciano vertellen.
welke kimquote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deelnemers die eruit zijn hebben sws de eerste week een SM verbod. Alleen Kim mocht die blijkbaar breken..
Was dat niet Bep die dat vroeg?quote:Op maandag 3 april 2023 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Werd jij nou zonet omgeroepen?
Zoe : Ja.. omdat ik aan het praten was..
die was gister al tegen bep aan het slijmenquote:Op maandag 3 april 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
Tiano dus weer iemand voor zijn karretje gespannen
Ik las hier net dat Sas en Janet gametalk haddenquote:Op maandag 3 april 2023 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan ook ... had alleen oortje in en keek even niet naar het beeld
Ik denk het wel jaquote:Op maandag 3 april 2023 09:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
@:engine zijn TT gaat toch nog uitkomen
Iedereen naar huis
quote:Op maandag 3 april 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Sas wil nog steeds op Babs
Jappie ook
De oudjes ook
quote:Op maandag 3 april 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
Dan kunnen ze het programma helemaal afschrijven
bern ook nog op bepquote:Op maandag 3 april 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Sas wil nog steeds op Babs
Jappie ook
De oudjes ook
Janet wil op zoe of kenziquote:
Vanaf morgen vrije tijd terugquote:Op maandag 3 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon klaar Puzz
Over en uit
Ik ga vaker kijken danquote:Op maandag 3 april 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
Dan kunnen ze het programma helemaal afschrijven
staat ze alleen mee danquote:Op maandag 3 april 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet wil op zoe of kenzi
Maar dat heeft ze niet tegen Sas gezegd
Eunice en mirthe waren het daar wel mee eensquote:
Scherpe opmerking.quote:
Die is voor mij sowieso afquote:Op maandag 3 april 2023 09:27 schreef humpty het volgende:
Gadverr hoe die Marciano zijn tanden poetst
Ja idd vies achterbaks mannetjequote:Op maandag 3 april 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is voor mij sowieso af
Verstopt zich al maanden achter mensen en spant mensen voor hun karretje
Vind het ook bijzonderquote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
Goh...... ze houden ineens nu wel Jasper, Sasha en Erik in beeld.... afgelopen weekend werd alles constant weggedraaid
Dat is dan ook wat zij daarnet tegen Sasha als argument vertelde.quote:
Ja precies , en eerlijk gezegd ik kan het me ook niet voorstellen dat er een eliminatie komt , komt die wel dan wint bep en gaat bern hopelijk naar huisquote:Op maandag 3 april 2023 09:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Scherpe opmerking.
Het is twee dagen geleden, dat Sasha tegen Jasper zei, dat zij van Rupert (loog hij.... ?) had gehoord dat er geen Eliminatie zou komen.
Hé da’s nieuwe info voor mijquote:Op maandag 3 april 2023 09:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Scherpe opmerking.
Het is twee dagen geleden, dat Sasha tegen Jasper zei, dat zij van Rupert (loog hij.... ?) had gehoord dat er geen Eliminatie zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |