Erik zit ook 75% van zijn tijd uit te zittenquote:Op maandag 3 april 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag van mij hoor. Is wel een van de weinige die alles aanpakt en bezig is
Ze hadden ook het bordje van Kim kunnen veranderen in Kim2x, scheelt weer houtquote:Op maandag 3 april 2023 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi plaatje ingezoomd.. bordje Jeffrey ontbreekt nog![]()
[ afbeelding ]
Zolang wij allemaal braaf blijven kijken veranderd er ook nietsquote:Op maandag 3 april 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
De FEBO heeft het zelf ver![]()
Door 1 a 2 keer in de week te spijkerpoepen en koekhappen
Veel verder komen ze gewoon niet qua opdrachten
Zelfs de 24 uurs opdrachten zijn meestal ook niet best
Dan wens ik ze veelquote:Op maandag 3 april 2023 08:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zolang wij allemaal braaf blijven kijken veranderd er ook niets
En dat is dan ook het probleem : het programma weet dat ook wel , die gaan gewoon op deze voet door
Dat is het punt niet , zolang er nog mensen kijken gaat programma door , kijkcijfers zijn belangrijkquote:Op maandag 3 april 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wens ik ze veel
Succes
Ik zie Jappie ook nog wel gaan binnenkort
Dat zeg ikquote:Op maandag 3 april 2023 09:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het punt niet , zolang er nog mensen kijken gaat programma door , kijkcijfers zijn belangrijk
DIe zie ik ook nog wel vroegtijdig vertrekkenquote:
quote:Op maandag 3 april 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zie ik ook nog wel vroegtijdig vertrekken
Okayquote:Op maandag 3 april 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Dan wens ik ze succes
Mij niet bellen
Strkas gaat Marciano nog flippenquote:Op maandag 3 april 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
Mag dit wel
Smorgens vroeg
Pingpong geluiden maken?
Je zou je vader zo maar op tv zien tis net een die niet helemaal 100% is zo als hij er nu bij staatquote:
denk niet dat je daar iets van gaat horenquote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Is er al wat bekend over Wanda en haar thuisfront?
Op de streams? Lijkt me nietquote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Deelnemers die eruit zijn hebben sws de eerste week een SM verbod. Alleen Kim mocht die blijkbaar breken..quote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Ice lijkt het ook niet zo goed meer te trekkenquote:
Ik denk dat Kim andere dingen aan haar hoofd heeftquote:
Ja dat is ook waar.quote:Op maandag 3 april 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim andere dingen aan haar hoofd heeft
Uiteraard niet, die nemen allemaal info meequote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef woxxel het volgende:
ik zou t leuk vinden als er oud bewoners terug mogen. Een omgekeerde eliminatie.
maar dat zullen ze niet doen
AUB geen oud bewoners terug, weg is wegquote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef woxxel het volgende:
ik zou t leuk vinden als er oud bewoners terug mogen. Een omgekeerde eliminatie.
maar dat zullen ze niet doen
Janet wil op kenzi of zoequote:Op maandag 3 april 2023 09:16 schreef Harry het volgende:
Speltechnisch blijft Janet op Babette gaan.
Sasha gaat dat de nerveuse Marciano vertellen.
welke kimquote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deelnemers die eruit zijn hebben sws de eerste week een SM verbod. Alleen Kim mocht die blijkbaar breken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |