Gaat niet gebeuren (vermoed ik) die gaat dit echt niet vrijwillig opgeven.quote:
zit geen fut meer in bij jef , is zombie zoals hij daar nu rondlooptquote:Op maandag 3 april 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren (vermoed ik) die gaat dit echt niet vrijwillig opgeven.
Misschien als hij het gelijk had kunnen doen. Toen zat hij hoog in zijn emotie nu niet meer.
Komt wel weer. Er gebeurd nu ook niets was weekendquote:Op maandag 3 april 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
zit geen fut meer in bij jef , is zombie zoals hij daar nu rondloopt
En dat Erik wint zeker.quote:Op maandag 3 april 2023 07:00 schreef Flow3r het volgende:
Finale met Erik, JanWillem en Esther
#kannietwachten
Mag van mij hoor. Is wel een van de weinige die alles aanpakt en bezig isquote:
Yep, dat is ook nog vaag.quote:Op maandag 3 april 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
wie gaat er nu nieuwe manager worden , verloopt ook niet normaal nu
Dan heb je er toch een paar gemist.quote:Op maandag 3 april 2023 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit dus. 8 maanden, 2 eliminaties.
Jerrold, Madeleine, Gert Janquote:Op maandag 3 april 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
met eliminatie eruit laila , berend , johan ,,wie mis ik nog
Het kan maar zo zijn dat ze zeggen dat zijn vrijstelling een maand verschoven wordtquote:Op maandag 3 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:
Ik verwacht toch wel een eliminatie. Het zou oneerlijk zijn als Rupie geen eliminatie krijgt in zijn maand. En dat zou dan vandaag moeten
kan morgen ook nog , en er MOET niksquote:Op maandag 3 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:
Ik verwacht toch wel een eliminatie. Het zou oneerlijk zijn als Rupie geen eliminatie krijgt in zijn maand. En dat zou dan vandaag moeten
japie zit ook niet goed in zijn vel , zie die ook nog weggaanquote:Op maandag 3 april 2023 08:19 schreef 5thencounter het volgende:
24-uur Aanvraagdag
Ohnee, dit is Jappie.. maar die mag ook weg![]()
[ afbeelding ]
Naar Wanda.quote:Op maandag 3 april 2023 08:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
japie zit ook niet goed in zijn vel , zie die ook nog weggaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |