als jef weggaat helemaal zijn ze in de minderheid , maar marciano wil bzw erbij hebben was die gister all tegen bep over bezigquote:
Dat is wel weer slim.quote:Op maandag 3 april 2023 06:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
als jef weggaat helemaal zijn ze in de minderheid , maar marciano wil bzw erbij hebben was die gister all tegen bep over bezig
Niet ver genoeg want hij loopt er nog altijd rond.quote:
Ik bedoel het K3 imperium.Daar is niks van over.quote:Op maandag 3 april 2023 06:38 schreef engine het volgende:
[..]
Niet ver genoeg want hij loopt er nog altijd rond.
ice zijn imerium ook niet als jef weggaat , zijn in de minderheid danquote:Op maandag 3 april 2023 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel het K3 imperium.Daar is niks van over.
Je mist een P skeet.quote:Op maandag 3 april 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice zijn imerium ook niet als jef weggaat , zijn in de minderheid dan
Daar had ik het niet over. Ik bedoelde Ice zelf.quote:Op maandag 3 april 2023 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel het K3 imperium.Daar is niks van over.
ice heeft nog wel meelopers die met hem meegaan , clubje van rupi en mss bzw als die happenquote:Op maandag 3 april 2023 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Ik bedoelde Ice zelf.
Die krijg je ook niet weg.quote:Op maandag 3 april 2023 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Ik bedoelde Ice zelf.
Jij post het,ik dacht het.quote:Op maandag 3 april 2023 06:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet die word beschermd door k5
Ik houd hoop.quote:
Maar wanneer komt er een stip dan?quote:Op maandag 3 april 2023 06:52 schreef cinsan het volgende:
is wel zo dat er verdeeldheid is wie ze op de stip willen zetten bij nominatie , bij beide kampen
tja dat is de vraag en weet ik geen antwoord op, en wie word de volgende managerquote:Op maandag 3 april 2023 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wanneer komt er een stip dan?
Eind aprilquote:Op maandag 3 april 2023 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wanneer komt er een stip dan?
Dit dus. 8 maanden, 2 eliminaties.quote:
Ja zou best kunnen. Denk dat er vandaag wel wat duidelijkheid komt.quote:Op maandag 3 april 2023 06:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
vermoed dat ze daarmee wachten met wat jef gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |