Je zou je vader zo maar op tv zien tis net een die niet helemaal 100% is zo als hij er nu bij staatquote:
denk niet dat je daar iets van gaat horenquote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Is er al wat bekend over Wanda en haar thuisfront?
Op de streams? Lijkt me nietquote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Deelnemers die eruit zijn hebben sws de eerste week een SM verbod. Alleen Kim mocht die blijkbaar breken..quote:Op maandag 3 april 2023 09:11 schreef Setje72 het volgende:
Ice lijkt het ook niet zo goed meer te trekkenquote:
Ik denk dat Kim andere dingen aan haar hoofd heeftquote:
Ja dat is ook waar.quote:Op maandag 3 april 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Kim andere dingen aan haar hoofd heeft
Uiteraard niet, die nemen allemaal info meequote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef woxxel het volgende:
ik zou t leuk vinden als er oud bewoners terug mogen. Een omgekeerde eliminatie.
maar dat zullen ze niet doen
AUB geen oud bewoners terug, weg is wegquote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef woxxel het volgende:
ik zou t leuk vinden als er oud bewoners terug mogen. Een omgekeerde eliminatie.
maar dat zullen ze niet doen
Janet wil op kenzi of zoequote:Op maandag 3 april 2023 09:16 schreef Harry het volgende:
Speltechnisch blijft Janet op Babette gaan.
Sasha gaat dat de nerveuse Marciano vertellen.
welke kimquote:Op maandag 3 april 2023 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deelnemers die eruit zijn hebben sws de eerste week een SM verbod. Alleen Kim mocht die blijkbaar breken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |