abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208636832
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 23:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Kenzy is in dit geval de deurknop :+
En die bind ze 'snachts voor?
pi_208636890
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat dit de kant van BB op gaat. In het begin keek ik, ging van af en toe streams naar niet meer en alleen de uitzendingen, toen nog alleen die liveshow op zaterdag, met uiteindelijk later op twitter wel een keer zien wie eruit lag....
Zo mag je het wel gaan stellen ja want ikzelf kijk en lees voornamelijk veel terug maar zelfs dat gaat al met een dalende lijn
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  zondag 2 april 2023 @ 23:31:15 #128
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_208636898
Saaie streamdag. Wachten tot morgen of onze grootmuil(Jeff) zijn vertrek aankondigt. Hij vind fysiek geweld een grens. Iedereen verrot schelden staat geen grens op bij hem. Hopen dat hij zijn woord houd en opdondert :)
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  zondag 2 april 2023 @ 23:34:01 #129
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_208636909
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 23:29 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Zo mag je het wel gaan stellen ja want ikzelf kijk en lees voornamelijk veel terug maar zelfs dat gaat al met een dalende lijn
We hebben de afgelopen dagen goede streams kunnen volgen en er gebeurde van alles. Niet alles zo zwart/wit
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_208636921
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Saaie streamdag. Wachten tot morgen of onze grootmuil(Jeff) zijn vertrek aankondigt. Hij vind fysiek geweld een grens. Iedereen verrot schelden staat geen grens op bij hem. Hopen dat hij zijn woord houd en opdondert :)
Hij zoekt naar een uitweg en krijgt dit verkooppraatje op een presenteerblaadje
Maar als ie vertrekt dan zit daar een veel diepere laag achter want dat is obvious
  zondag 2 april 2023 @ 23:40:15 #131
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208636933
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 23:36 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Hij zoekt naar een uitweg en krijgt dit verkooppraatje op een presenteerblaadje
Maar als ie vertrekt dan zit daar een veel diepere laag achter want dat is obvious
Wat is naar jouw mening die diepere laag??

- Kim vD
- hij kan niet winnen
- hij is geduwd
- vindt het echt niet meer leuk
- heimwee
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_208636947
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen dagen goede streams kunnen volgen en er gebeurde van alles. Niet alles zo zwart/wit
Het format met bijhorend tempo en betrouwbaarheid stelt zwaar teleur en er vertrekken teveel characters. Om nog maar te zwijgen over alle censuur die plaatsvindt terwijl je op de streams imo geen rekening hoeft te houden met een kinderslot.
pi_208636950
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2023 23:40 schreef Harry het volgende:

[..]

- Kim vD
- hij kan niet winnen
- hij is geduwd
- heimwee
My 2 cents; hij vond het al niet leuk meer, Kim ging weg en hij wilde eigenlijk mee en grijpt vervolgens het duwen aan om het vertrek voor zichzelf en zijn omgeving te kunnen verantwoorden.
pi_208636956
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2023 23:40 schreef Harry het volgende:
[..]

- Kim vD
- hij kan niet winnen
- hij is geduwd
- heimwee
Laten we het erop houden dat als Kim er nog had gezeten er helemaal geen vertrek in de steigers had gestaan
pi_208636967

Het programma dan maar even samengevat in dit gifje want begon veelbelovend maar je voelt dat het goed fout komt zit

[ Bericht 76% gewijzigd door Kakadylo op 02-04-2023 23:57:25 ]
pi_208637040
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Helaas voor jou, hij gaat nergens heen. En dat is goed voor het programma en het voortbestaan hier van, voor ons en voor de kijkcijfers. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_208637143
Of Jeff nu wel of niet weggaat, maakt niets meer uit. Veel spraakmakende bewoners zijn inmiddels weg en er blijft een bejaardenclubje over, die gezellig spelletjes doen, breien, biljarten etc. Ruppie is eigenlijk de enige nog die een beetje sfeer in die loods kan brengen. Ik denk ook dat we met de race in de loods het laatste echt leuke evenement hebben gezien, mssn wel hét leukste evenement van de afgelopen maanden. Een jaar is te lang, is mijn conclusie, de mensen zijn uitgepraat en er blijft alleen het roddelen over elkaar over. Eliminaties die het spannend zouden moeten en kunnen maken, hebben we amper gehad. i.mo. is het spelprogramma compleet geflopt, vooral na wat ze ons, maar ook de bewoners van te voren beloofd hadden. Te veel censuur, vooral de afgelopen dagen.
if it's meant to be, it will be
pi_208637199
Tijd voor aanpassingen in het concept dus maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren aangezien de kijkcijfers goed zijn, en de kijker heeft altijd gelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208637210
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 01:37 schreef freaky40 het volgende:
Tijd voor aanpassingen in het concept dus maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren aangezien de kijkcijfers goed zijn, en de kijker heeft altijd gelijk.
Welke kijker? De tv kijker of de streamers, want dat zijn vaak niet dezelfde kijkers.

IK heb er ook een hard hoofd in, met dit concept zo , dat er zich nog mensen voor zullen aanmelden, mocht er een vervolg komen.
if it's meant to be, it will be
pi_208637228
De TV kijker en de streamers, wij dus. Denk dat er altijd mensen zijn die zich aanmelden en wellicht hebben ze nog wat mensen die zich vorig jaar hebben aangemeld waar ze nog uit kunnen putten. Maar dan zal er nog wel wat moeten gebeuren aan het concept inderdaad. Het spelelement er uit halen want dat werkt niet met een luttel spelletje 1 of 2x per week en af en toe nominatie als er een periode is geweest wanneer niemand uit zich zelf vertrok, en meer op de reality, samenleven en samen ondernemen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 04:39:16 #141
388664 crew  Dotteke
pi_208637320
Morguh c_/ zo ik zit klaar voor de 24 uurs aanvraag van Jeff ( die niet gaat komen :P )
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208637335
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 04:39 schreef Dotteke het volgende:
Morguh c_/ zo ik zit klaar voor de 24 uurs aanvraag van Jeff ( die niet gaat komen :P )
Jeff slaapt meestal uit dus ruim op tijd klaar gaan zitten :P

Goedemorgen :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 04:54:47 #143
388664 crew  Dotteke
pi_208637342
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2023 04:51 schreef engine het volgende:

[..]
Jeff slaapt meestal uit dus ruim op tijd klaar gaan zitten :P

Goedemorgen :)
Morguh engine
Ja dit wil je toch niet missen _O-

Ik geloof er nl geen ene bal van dat hij zijn 24 uur gaat aanvragen.
Of hij zal het misschien aan vragen maar deze jonge man gaat echt niet vrijwillig weg voor mijn gevoel is het een groot toneel stuk wat hij opvoert.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 3 april 2023 @ 05:48:51 #144
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208637407
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 04:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh engine

Of hij zal het misschien aan vragen maar deze jonge man gaat echt niet vrijwillig weg voor mijn gevoel is het een groot toneel stuk wat hij opvoert.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_208637446
goede morgen

op insta van jef schreef zijn zus , effe huisje van jef opleuken en nu maar hopen dat je echt naar huis komt. ze heeft er dubbel gevoel ze hoopt ook dat hij blijft om zijn avontuur af te maken
als hij blijft dan is er constante spanning tussen hem en marciano met nog meer gele kaarten in het verschiet

rupi vroeg zaterdag aan jef dan ga je kim snel weerzien , jef weet ik niet die moet lekker haar eigen ding doen nu

dus ja we wachten in spanning af
pi_208637447
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 04:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh engine

Ik geloof het wel :D
Dacht eerst ook dat hij niet zelf op zou kunnen stappen maar hij lijkt het al geaccepteerd te hebben.

We gaan het zien vanochtend :D
pi_208637451
Ice zal nog wel een keer op hem in gaan lullen :O
pi_208637454
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2023 06:19 schreef engine het volgende:
Ice zal nog wel een keer op hem in gaan lullen :O
ice is grote schijtterd nu bang dat zijn imperium in elkaar stort
  maandag 3 april 2023 @ 06:25:57 #149
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208637459
Die emotie leek me behoorlijk echt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_208637466
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 06:20 schreef cinsan het volgende:

[..]
ice is grote schijtterd nu bang dat zijn imperium in elkaar stort
Dat is misschien nog wel het leukste aan dit verhaal :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')