Ze heeft er in ieder geval een leuke hobby aan, terwijl JW met Eunice aan het stoten is.quote:Op zondag 2 april 2023 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Toch volumeproblemen kennelijk
[..]
True that
Raar stel , klopt niets vanquote:Op zondag 2 april 2023 22:57 schreef HopScotch het volgende:
Mirthe en Kenzy gaat weer eens samen slapen geloof ik. Ik vind de dynamiek tussen die twee echt ehm, hoe zal ik het noemen... heel bijzonder.
Wij oordelen nietquote:Op zondag 2 april 2023 22:57 schreef HopScotch het volgende:
Mirthe en Kenzy gaat weer eens samen slapen geloof ik. Ik vind de dynamiek tussen die twee echt ehm, hoe zal ik het noemen... heel bijzonder.
Heel bijzonder ja, die loods doet rare dingen met de mensen onderling.quote:Op zondag 2 april 2023 22:57 schreef HopScotch het volgende:
Win/winquote:Op zondag 2 april 2023 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft er in ieder geval een leuke hobby aan, terwijl JW met Eunice aan het stoten is.
Oh nee hoor, geen van beide. Ik snap er alleen heel weinig van.quote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wij oordelen niet
Wij veroordelen alleen maar
in Utopia was een vast gezegde dat je verliefd kon worden op een deurknop, dat zal hier niet anders zijn denk ikquote:Op zondag 2 april 2023 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder ja, die loods doet rare dingen met de mensen onderling.
Volgens mij is ze het aan het vlechtenquote:Op zondag 2 april 2023 22:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo vaak, Moraima met haar eigen haar
Het kan me werkelijk niet schelen want kijk er niet eens naarquote:Op zondag 2 april 2023 23:00 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Oh nee hoor, geen van beide. Ik snap er alleen heel weinig van.
Kenzy is in dit geval de deurknopquote:Op zondag 2 april 2023 23:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
in Utopia was een vast gezegde dat je verliefd kon worden op een deurknop, dat zal hier niet anders zijn denk ik
Hij heeft toch nooit gaatjes zat hij te beweren...... dat heeft zijn goede vriend de tandarts tenminste gezegdquote:
Dan is Mirthe de deurknopquote:Op zondag 2 april 2023 23:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, want Mirthe is niet verliefd en wil liever een gespierde kerel.
Vandaar dat ze de laatste tijd telkens aan kerels daar loopt te hangen terwijl andersom gelijk een aanklacht op je deurmatquote:Op zondag 2 april 2023 23:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, want Mirthe is niet verliefd en wil liever een gespierde kerel.
Voor Bern zijn gemakkelijke(re) dingen vaak al moeilijk genoegquote:Op zondag 2 april 2023 23:07 schreef xsaskiax het volgende:
Bern staat op 1 been...... hij oefent denk ik voor de challenge... heeft niemand die jongen gezegd dat het geblinddoekt moet????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |