dan moet je even aflevering 135 kijkenquote:
Heb het vermoeden dat dit de kant van BB op gaat. In het begin keek ik, ging van af en toe streams naar niet meer en alleen de uitzendingen, toen nog alleen die liveshow op zaterdag, met uiteindelijk later op twitter wel een keer zien wie eruit lag....quote:Op zondag 2 april 2023 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering dit is echt nog erg dan naar 'n testbeeld kijken....
Denk niet dat ik dit nog 5 maand vol ga houden.
Er zijn geen stelletjes meer toch?quote:Op zondag 2 april 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naaigeluidje op de achtergrond, lekker toch.
Ja dat dacht ik laatst ook. Maar dan lees je een keer in de cos en lijkt t of je heel wat gemist hebt. Dan ga je toch weer kijken.quote:Op zondag 2 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat dit de kant van BB op gaat. In het begin keek ik, ging van af en toe streams naar niet meer en alleen de uitzendingen, toen nog alleen die liveshow op zaterdag, met uiteindelijk later op twitter wel een keer zien wie eruit lag....
Staat je volume uit, want ik heb gewoon geluidquote:
Ik ook, Eunice wil met JW's ballen spelenquote:Op zondag 2 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat je volume uit, want ik heb gewoon geluid
Als de afgelopen 2 dagen een een voorproefje is, dan weet ik dat zo net nog niet.quote:Op zondag 2 april 2023 22:25 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik laatst ook. Maar dan lees je een keer in de cos en lijkt t of je heel wat gemist hebt. Dan ga je toch weer kijken.
Dat bedacht ik ook toen ik Kenzy en Mirthe hoorde zingenquote:
Ze zijn een spelletje aan het doen.quote:Op zondag 2 april 2023 22:27 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff en Zoe op de achtergrond
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 2 april 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bedacht ik ook toen ik Kenzy en Mirthe hoorde zingen
Kwamen even daarvoor binnenlopen en de camera volgde Mirthe en Kenzie.quote:
Eunice denk ff na mop.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je daarom geen geluid wilde horenquote:
Jeff ziet er hier triest uit.quote:Op zondag 2 april 2023 22:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe en Kenzy zaten er voor, zodra die opstonden en dit shot overbleef, wisselde het beeld direct naar Bern, hangend in de blauwe stoel ..
Niet eens!quote:Op zondag 2 april 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarom geen geluid wilde horen
Dekentjesquote:Op zondag 2 april 2023 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Ow gelukkig, daar hebben we naaiende Esther weer.
Ze is een dekbed aan het benaaien met haar gehaakte lapjes.quote:
Het is omgedoopt tot dekbed?quote:Op zondag 2 april 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is een dekbed aan het benaaien met haar gehaakte lapjes.
Ik heb geen hints gehoord, maar ze zat net in de woonkamer op een dekbed de lapjes erop te spelden.quote:Op zondag 2 april 2023 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het is omgedoopt tot dekbed?
Heeft ze al hints laten vallen over het einddoel?
Maar ze heeft het 'dekbed' genoemd?quote:Op zondag 2 april 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen hints gehoord, maar ze zat net in de woonkamer op een dekbed de lapjes erop te spelden.
Nee ik vertel alleen wat ik zag, ik heb haar niets horen zeggenquote:Op zondag 2 april 2023 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze heeft het 'dekbed' genoemd?
Nouja, als ze zichzelf daarin gevonden heeft en ze JW verder met rust laat dan mag ze iedereen van dekbedden voorzien
Hoorde vanmorgen al complimentjes aan Eunice, maar dat was bij JW, dus wellicht niet heel gemeend
Overhemd, mannen dragen geen blousequote:Op zondag 2 april 2023 22:44 schreef woxxel het volgende:
Waarom hebben ze nette kleren aan
Isaak met z'n witte blouse. Jw ook een andere blouse aan.
Owww, het leek een dekbedquote:Op zondag 2 april 2023 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik vertel alleen wat ik zag, ik heb haar niets horen zeggen
Ik geloof niet in die afstand, morgen plakt ze weer bij hem op de bank hoor.
Die is ook alleen maar chagrijnig sinds ie weet dat Jeffrey weg gaat/wil.quote:Op zondag 2 april 2023 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Isaac over het zingen: Ga dit echt beginnen nu, anders gaan we zeggen dat er alleen maar op de kamer gezongen mag worden.
NEE, ZE WAS DE GEHAAKTE LAPJES OP EEN DEKBED AAN HET SPELDENquote:
Hij ziet zijn imperium instorten.quote:Op zondag 2 april 2023 22:46 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Die is ook alleen maar chagrijnig sinds ie weet dat Jeffrey weg gaat/wil.
JE HOEFT...ik bedoel, je hoeft niet te schreeuwenquote:Op zondag 2 april 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NEE, ZE WAS DE GEHAAKTE LAPJES OP EEN DEKBED AAN HET SPELDEN
quote:Op zondag 2 april 2023 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
JE HOEFT...ik bedoel, je hoeft niet te schreeuwen
Ik ben geen insider is het handwerkwereldje, maar is het niet de bedoeling dat jouw lapjes dat dekbed vormen dan? Niet dat je ze op een bestaand dekbed bevestigd?
quote:Op zondag 2 april 2023 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is een dekbed aan het benaaien met haar gehaakte lapjes.
Ik had al twee keer gezegd dat ze de gehaakte lapjes op een dekbed aan het naaien/spelden was, maar het leek alsof je het niet hoorde dus ik schreeuwde evenquote:Op zondag 2 april 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen hints gehoord, maar ze zat net in de woonkamer op een dekbed de lapjes erop te spelden.
Ze willen dat wij niets horenquote:Op zondag 2 april 2023 22:54 schreef Tascha071 het volgende:
Godzamme net isaik met Marciano in gesprek. Wuhan weer knop lock ingedrukt. Wat willen ze nou
Toch volumeproblemen kennelijkquote:Op zondag 2 april 2023 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had al twee keer gezegd dat ze de gehaakte lapjes op een dekbed aan het naaien/spelden was, maar het leek alsof je het niet hoorde dus ik schreeuwde even
True thatquote:Ik weet verder niet wat haar plan is, lapjes op een dekbed naaien vind ik ook raar, maar er is wel meer raar daar en vooral Esther.
Zit een strebertje van de hoofd Febo die alles volgens de regeltjes doet...quote:Op zondag 2 april 2023 22:54 schreef Tascha071 het volgende:
Godzamme net isaik met Marciano in gesprek. Wuhan weer knop lock ingedrukt. Wat willen ze nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |