quote:Op maandag 3 april 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
Dan kunnen ze het programma helemaal afschrijven
bern ook nog op bepquote:Op maandag 3 april 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Sas wil nog steeds op Babs
Jappie ook
De oudjes ook
Janet wil op zoe of kenziquote:
Vanaf morgen vrije tijd terugquote:Op maandag 3 april 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon klaar Puzz
Over en uit
En het wordt mooi weerquote:
Ik ga vaker kijken danquote:Op maandag 3 april 2023 09:25 schreef Puzzie het volgende:
Dan kunnen ze het programma helemaal afschrijven
staat ze alleen mee danquote:Op maandag 3 april 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet wil op zoe of kenzi
Maar dat heeft ze niet tegen Sas gezegd
Eunice en mirthe waren het daar wel mee eensquote:
Scherpe opmerking.quote:
Die is voor mij sowieso afquote:Op maandag 3 april 2023 09:27 schreef humpty het volgende:
Gadverr hoe die Marciano zijn tanden poetst
Ja idd vies achterbaks mannetjequote:Op maandag 3 april 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is voor mij sowieso af
Verstopt zich al maanden achter mensen en spant mensen voor hun karretje
Vind het ook bijzonderquote:Op maandag 3 april 2023 09:29 schreef xsaskiax het volgende:
Goh...... ze houden ineens nu wel Jasper, Sasha en Erik in beeld.... afgelopen weekend werd alles constant weggedraaid
Dat is dan ook wat zij daarnet tegen Sasha als argument vertelde.quote:
Ja precies , en eerlijk gezegd ik kan het me ook niet voorstellen dat er een eliminatie komt , komt die wel dan wint bep en gaat bern hopelijk naar huisquote:Op maandag 3 april 2023 09:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Scherpe opmerking.
Het is twee dagen geleden, dat Sasha tegen Jasper zei, dat zij van Rupert (loog hij.... ?) had gehoord dat er geen Eliminatie zou komen.
Hé da’s nieuwe info voor mijquote:Op maandag 3 april 2023 09:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Scherpe opmerking.
Het is twee dagen geleden, dat Sasha tegen Jasper zei, dat zij van Rupert (loog hij.... ?) had gehoord dat er geen Eliminatie zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |