Zijn er wel een paar aan toe ja.quote:
Ook niet eens op goal, triest.quote:
Schuld van de interlands.quote:Op zondag 2 april 2023 16:01 schreef bbuddybb het volgende:
Die Szyamnski.
Jongons.
Wat doet ie allemaal?
Woensdag.quote:Op zondag 2 april 2023 16:01 schreef fetX het volgende:
Hoeveel kansen heeft de Pool nog nodig @:dombohetolifantje1 ?
Je bent nu op details bezigquote:Op zondag 2 april 2023 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij had ons alleen al op 1-5 kunnen zetten. Mijn god.
Ik hoop dat onze held blijft.quote:Op zondag 2 april 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski gaat de 1-5 maken.
@:fetx
Ja die spelen heel erg matig. Dissonanten van vandaag.quote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Hartman en Wieffer spelen een hoogst ongelukkige wedstrijd.
tja afgezien dat santi wel de goal goed maakt, vind ik hem eigenlijk ook een slechte wedstrijd spelen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef bbuddybb het volgende:
Hartman en Wieffer spelen een hoogst ongelukkige wedstrijd.
Eens.quote:Op zondag 2 april 2023 16:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja afgezien dat santi wel de goal goed maakt, vind ik hem eigenlijk ook een slechte wedstrijd spelen.
Understatementquote:
Je zou toch denken dat ze in Zeist al die incompetentie van Higler ook zien? Hoe krijgt die man nog wedstrijden?quote:Op zondag 2 april 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
Ik keek net ff weg, maar ik zie nu die terugspeelbal.
Higler.!
Volgend jaar weg doen. Heb je niet veel aan.quote:Op zondag 2 april 2023 16:13 schreef bbuddybb het volgende:
Dilrosun lijkt mij een goede jongen, maar jeetje... het is niet best he.
Ruilen tegen Idrissi.quote:Op zondag 2 april 2023 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar weg doen. Heb je niet veel aan.
Zeker, en dan ook nog een enorm partijdige scheids en dan met zulke overmacht winnen bij de nr6 van de Eredivisie.quote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die spelen heel erg matig. Dissonanten van vandaag.
Higler is, imo, niet partijdig. Gewoon zwaar incompetent.quote:Op zondag 2 april 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, en dan ook nog een enorm partijdige scheids en dan met zulke overmacht winnen bij de nr6 van de Eredivisie.
Dan wordt je verdiend kampioen
Maar we hebben de minste selectie van de top 4 en alleen maar geluk!quote:Op zondag 2 april 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, en dan ook nog een enorm partijdige scheids en dan met zulke overmacht winnen bij de nr6 van de Eredivisie.
Dan wordt je verdiend kampioen
Eens. Hij begon wel matig maar keept de laatste tijd echt heel goed.quote:Op zondag 2 april 2023 16:18 schreef Pistolero het volgende:
WellenGOD verdiend ook wel een speciale vermelding. Die is me toch een partijtje belangrijk geweest de afgelopen 2 wedstrijden.
quote:
Ik zou hem op deze manier eigenlijk gewoon de rest van het seizoen laten staan. Bijlow zonder wedstrijdritme is vaak ook niet echt een groot succes bleek uit het verleden.quote:Op zondag 2 april 2023 16:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Hij begon wel matig maar keept de laatste tijd echt heel goed.
Zet hem maar op de transferlijst hoorquote:
Toch bijzonder dat een wedstrijd tegen Ajax in de halve finale van de beker echt to-taal niet leeft.quote:
Hoezo is dat bijzonder?quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat een wedstrijd tegen Ajax in de halve finale van de beker echt to-taal niet leeft.
Woensdag lekker rustig beginnen, laat ajax maar komen en in de tweede helft er ff overheen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo’n dominant Feyenoord gezien in de competitie. Wat een genot.
14 punten en we zijn erquote:
Wel lekker zo'n extra klassieker doordeweeksquote:Op zondag 2 april 2023 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Woensdag lekker rustig beginnen, laat ajax maar komen en in de tweede helft er ff overheen.
psv heeft ook 56 puntenquote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog minder, ik zie Ajax niet alles winnen
Helemaal niet nu psv gelijk staat met ze. Mooie motivatie voor een gelijkspel tussen die 2quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Een gelijkspel zou wel ideaal voor Feijenoord zijn hoor (mits Feijenoord dan wel wint van hun tegenstander)quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helemaal niet nu psv gelijk staat met ze. Mooie motivatie voor een gelijkspel tussen die 2
Helaas tegen mijn NEC gisteren niet bepaaldquote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moeten ook nog tegen elkaar. Maar elke uitwedstrijd is voor PSV heel moeilijk.
NEC was echt matig gisteren. Jammer want PSV was ook niet bijzonder.quote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Helaas tegen mijn NEC gisteren niet bepaald
No way. PSV, AZ én Twente? De Eagles zijn al moeilijk! (Met alle respect voor Go Ahead)quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De enige die niet matig was in die wedstrijd was Tannane, twee wonderschone goals maar het mocht niet baten.quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
NEC was echt matig gisteren. Jammer want PSV was ook niet bijzonder.
Daarom, je staat 8 punten voor en ze krijgen inderdaad die tegenstanders nog dus het moet heel gek lopen wil je geen kampioen worden.quote:Op zondag 2 april 2023 16:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
No way. PSV, AZ én Twente? De Eagles zijn al moeilijk! (Met alle respect voor Go Ahead)
(Dit is dus de reden dat ik Idrissi niet zou halen @hhh38 )quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Nog 1 keer dan:
Paixao![]()
Wat speelde hij goed zeg. Had meerdere assists moeten hebben vandaag.
Dubbele bezetting@quote:Op zondag 2 april 2023 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Dit is dus de reden dat ik Idrissi niet zou halen @:hhh38 )
Zou imo wel grappig zijn om kampioen te worden tegen de egeltjes... De onneembare vesting voor amsterdammersquote:
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Nog 1 keer dan:
Paixao![]()
Nwah. Ik ben net als Arne wel pro-Idrissi.quote:Op zondag 2 april 2023 16:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever een andere halen. Maar goed, zolang het maar niet meer dan 3 miljoen is.
Je hebt ze allebei hard nodig.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?
Ja, het is nog wat ruw, maar het talent is overduidelijk en hij moet aankomend seizoen gewoon je vaste linksbuiten worden.
Met elf spelers red je het inderdaad niet.quote:
Volgend jaar Paixao vaste linksbuiten en back-up (talent) halen. Steengoede rechtsbuiten halen met Ali als back-up. Genottelijke aanval.quote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het toch nergens op om miljoenen stuk te slaan op Idrissi terwijl je Paixao al hebt?
Ja, het is nog wat ruw, maar het talent is overduidelijk en hij moet aankomend seizoen gewoon je vaste linksbuiten worden.
Gefeliciteerd kameraadquote:Op zondag 2 april 2023 16:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat heerlijk dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Hahaha
Smerige aftandse tering Higler en Manschot, lekker voor jullie.
Jij ook ouwe reus. We hadden wel gelijk wat betreft het lastige potje overigens. Terwijl we wel beter waren.quote:
Wij zitten er zelden naast maat. Gevoelgenot.quote:Op zondag 2 april 2023 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij ook ouwe reus. We hadden wel gelijk wat betreft het lastige potje overigens. Terwijl we wel beter waren.
Jaaaaalalaaaalaaaaalalaa jaalaaala jaaaalaaalaaquote:Op zondag 2 april 2023 16:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Jammer dat Cock van der Palm niet meer kan meemaken dat zijn Feyenoordlied na zoveel jaren nog zo populair is.
Ik krijg het ook niet uit m,n kop
We moeten blij zijn dat ie--denk ik--nog een seizoen aanblijft als trainert.quote:Op zondag 2 april 2023 16:57 schreef Haringkop het volgende:
De geboorte van Arne Slot is een grotere historische gebeurtenis dan de geboorte van Jezus Christus.
![]()
![]()
Sluit me hier wel bij aan eigenlijk. In mei 2021 was de club bijna dood en nu kampioen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:57 schreef Haringkop het volgende:
De geboorte van Arne Slot is een grotere historische gebeurtenis dan de geboorte van Jezus Christus.
![]()
![]()
Zeker. En wie wat de EL nog gaat brengen als we per ongeluk Roma uitschakelen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef De_Pel het volgende:
Het potje tegen Ajax wordt zowaar nog interessant nu.
Kampioenschap is natuurlijk beduidend belangrijker, zeker financieel, maar nu dat toch al vrijwel in de pocket is, zou de dubbel natuurlijk wel lekker zijn
Dat potje gaat nu juist enorm leven bij mij.quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat een wedstrijd tegen Ajax in de halve finale van de beker echt to-taal niet leeft.
Uiteraard moet je voor Zerrouki gaan. Ook al blijft Kokcu (hopelijk) nog een seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:02 schreef F.M.D. het volgende:
Zou graag nog steeds graag Zerrouki zien komen, een verdedigend sterke nummer 6. Wieffer doet het meer dan prima als 6 maar verdedigend ben ik niet overtuigd van hem, zoals vandaag bij die 1-1 moet hij adequaat ingrijpen maar laat 't gewoon na.
Eens.quote:Op zondag 2 april 2023 17:03 schreef fetX het volgende:
Szymanski wel gewoon halen hoor. Die verkoop je met gemak voor minstens het dubbele.
Eensquote:Op zondag 2 april 2023 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Orrie nu niet gaat, gaat ie nooit meer.quote:Op zondag 2 april 2023 17:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Uiteraard moet je voor Zerrouki gaan. Ook al blijft Kokcu (hopelijk) nog een seizoen.
Wel wat flauw na 1 minder potje van Wieffer die het gewoon geweldig doet. Zerrouki halen kan prima hoor, zolang het niet voor 10 miljoen is want dat is echt teveel.quote:Op zondag 2 april 2023 17:02 schreef F.M.D. het volgende:
Zou nog steeds graag Zerrouki zien komen, een verdedigend sterke nummer 6. Wieffer doet het meer dan prima als 6 maar verdedigend ben ik niet overtuigd van hem, zoals vandaag bij die 1-1 moet hij adequaat ingrijpen maar laat het gewoon na.
We leven in het jaar 44 n.S.quote:Op zondag 2 april 2023 16:57 schreef Haringkop het volgende:
![]()
![]()
Die moet je nu gewoon gaan verkopen voor 30-35 miljoen. Met het CL geld erbij en de waarschijnlijke verkoop van Geertruida 15-20 miljoen moet je echt hele prima vervangers kunnen halen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Orrie nu niet gaat, gaat ie nooit meer.
Ik vind nog altijd dat het hem te veel tijd kost om te draaien naar zijn goede been. Dat gaat tegen echt sterke tegenstanders je opbreken. Maar indien mogelijk zou ik wel de koopoptie lichten inderdaad. Lijkt mij een vrij veilige investering.quote:Op zondag 2 april 2023 17:03 schreef fetX het volgende:
Szymanski wel gewoon halen hoor. Die verkoop je met gemak voor minstens het dubbele.
Ik zou voor Geertruida een stuk meer vragen eigenlijk.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet je nu gewoon gaan verkopen voor 30-35 miljoen. Met het CL geld erbij en de waarschijnlijke verkoop van Geertruida 15-20 miljoen moet je echt hele prima vervangers kunnen halen.
Snap die kritiek wel, maar het gaat ook om de wat langere termijn en deze jongen verkoop je echt heel makkelijk met winst. Als je het kunt betalen zonder teveel moeite; altijd doen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat het hem te veel tijd kost om te draaien naar zijn goede been. Dat gaat tegen echt sterke tegenstanders je opbreken. Maar indien mogelijk zou ik wel de koopoptie lichten inderdaad. Lijkt mij een vrij veilige investering.
Als je het zo zegt klinkt toch vrij bijzonder in mijn oren. 2 spelers verkopen en je hebt gewoon 50-70 miljoen binnen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet je nu gewoon gaan verkopen voor 30-35 miljoen. Met het CL geld erbij en de waarschijnlijke verkoop van Geertruida 15-20 miljoen moet je echt hele prima vervangers kunnen halen.
Voor een speler van 10 miljoen mag hij inderdaad wel iets constanter spelen en zou hij er eigenlijk met kop en schouders boven uit moeten steken. Zo'n kans van vanmiddag moet er dan eigenlijk ook gewoon in.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd dat het hem te veel tijd kost om te draaien naar zijn goede been. Dat gaat tegen echt sterke tegenstanders je opbreken. Maar indien mogelijk zou ik wel de koopoptie lichten inderdaad. Lijkt mij een vrij veilige investering.
2 n.S.b.F (haha nsb)quote:
Had dat echt nooit verwacht. Dacht dat dit een opbouwjaar zou worden en dat we volgend jaar mee zouden doen om de 2 CL plekken. Maar eerlijk is eerlijk; we zijn gewoon een stuk sterker dan PSV en Ajax dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wie had dit voor het seizoen durven te zeggen zeg, nu 8 punten los op de concurrentie
Ik ben er nog niet aan toe om Geertruida te laten gaan. Maar ik bereid me alvast voor en gun hem die nieuwe stap ook wel.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
@Cocoquote:Op zondag 2 april 2023 17:10 schreef bbuddybb het volgende:
[ afbeelding ]
De combover van deze held is geniaal.
Houden kan ook maar dan ga je er volgend jaar wel beduidend minder voor krijgen. Ben er nu wel voorstander van om even wat geld te harken voor die twee spelers + CL gelden.quote:Op zondag 2 april 2023 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe om Geertruida te laten gaan. Maar ik bereid me alvast voor en gun hem die nieuwe stap ook wel.
Ja, dat denk ik ook. Iets te goed om te laten lopen.quote:Op zondag 2 april 2023 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap die kritiek wel, maar het gaat ook om de wat langere termijn en deze jongen verkoop je echt heel makkelijk met winst. Als je het kunt betalen zonder teveel moeite; altijd doen.
Klopt, zo stabiel en veerkrachtig is dit vrij nieuw opgebouwde elftal, zelfs blessures brengt de club niet in problemen, top werk van Arne Slot die ik toch als regisseur zie van dit succesquote:Op zondag 2 april 2023 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Had dat echt nooit verwacht. Dacht dat dit een opbouwjaar zou worden en dat we volgend jaar mee zouden doen om de 2 CL plekken. Maar eerlijk is eerlijk; we zijn gewoon een stuk sterker dan PSV en Ajax dit seizoen.
Zit wel diep bij Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
Erg mooi dat directe concurrent Twente inmiddels op 16 punten is gezet
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg' Maar Slot heeft het hoog drukzetten er daarna snel ingekregen. In de huidige vorm moet je Ajax eigenlijk ook gewoon pakken woensdag, maar bekervoetbal is onvoorspelbaar.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wie had dit voor het seizoen durven te zeggen zeg, nu 8 punten los op de concurrentie
Ajax en PSV gaan nog wel punten verspelen, dus we kunnen ons een uitglijdertje veroorloven.quote:Op zondag 2 april 2023 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
acht punten is acht punten
maar die acht punten hadden we ook bij het vorige kampioenschap
je moet gewoon nog kei kei keihard werken, zeker nog met die europese wedstrijden en de beker
maar het zou echt een schande zijn met dit programma
Echte kenners zagen dit al in de voorbereiding.quote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg' Maar Slot heeft het hoog drukzetten er daarna snel ingekregen. In de huidige vorm moet je Ajax eigenlijk ook gewoon pakken woensdag, maar bekervoetbal is onvoorspelbaar.
Komt allemaal omdat Vlap zichzelf niet is. Aldus Jans.quote:Op zondag 2 april 2023 18:16 schreef fetX het volgende:
Erg mooi dat directe concurrent Twente inmiddels op 16 punten is gezet
FEYENOORDquote:Op zondag 2 april 2023 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een mooi team hebben we ook.
Dat Geertruida Bijlow Timber etc het veld op komen met dat spandoek sterker door strijd voor een 15 jarige jeugd speler met kanker mooi man en dan de hele selectie achter dat spandoek.
Mooie club supporten we toch.
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.quote:Op zondag 2 april 2023 18:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik niet.. voor de winterstop had ik nog het gevoel 'ik heb niks met deze ploeg'
toornstra had na het kampioenschap echt geen fuk meer bij Feyenoord wat te zoekenquote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.
Beiden mooie elftallen. Voor de winterstop was er genoeg kritiek maar Slot heeft magere spelers (Wieffer, Paixao, Wellenreuter, Hartmann, zelfs Danilo) binnen de kortste keren in uitstekende spelers veranderd. Tegelijkertijd hebben we de potentie van bijvoorbeeld een Hancko en Gimenez wellicht wat onderschat, dat zijn echt briljante aankopen geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk als met het vertrek van Toornstra, Til, Dessers, Linssen, Sinisterra etc. eigenlijk alle smaakmakers uit de groep werden gehaald. Maar ik denk dat ik dit elftal qua personality eigenlijk nog leuker vind.
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.quote:Op zondag 2 april 2023 19:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beiden mooie elftallen. Voor de winterstop was er genoeg kritiek maar Slot heeft magere spelers (Wieffer, Paixao, Wellenreuter, Hartmann, zelfs Danilo) binnen de kortste keren in uitstekende spelers veranderd. Tegelijkertijd hebben we de potentie van bijvoorbeeld een Hancko en Gimenez wellicht wat onderschat, dat zijn echt briljante aankopen geweest.
Daardoor krijg je er ook steeds meer mee. Voor de winter was het vaak moeizaam en ook tegen veel matige tegenstanders.
Nee, het is bij echt geen draaien bij die 7-1 op Shaktar. Dat was geweldig.quote:Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.
Naja voor mij niet, waarbij ik wel moet zeggen dat de ploeg van vorig seizoen misschien wel mijn favoriete ploeg ooit was.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de huidige selectie dan die van vorig jaar met Til, Dessers en Linssen. 93 of 99 mijn favoriete ploeg ooit denk ikquote:Op zondag 2 april 2023 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja voor mij niet, waarbij ik wel moet zeggen dat de ploeg van vorig seizoen misschien wel mijn favoriete ploeg ooit was.
Sloeg toen ook al nergens op. Voornamelijk talenten en dat is echt anders dan matige spelers.quote:Op zondag 2 april 2023 19:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot Ajax uit zei je dat voor tijdens en na iedere wedstrijd.
Beide ploegen vind ik tof, maar de huidige ploeg heeft iets meer 'grinta'.. knokken tot de laatste seconde voor een goed resultaat. Dat vind ik mooi om te zien.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Voor mij is dat denk ik 2002.quote:Op zondag 2 april 2023 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de huidige selectie dan die van vorig jaar met Til, Dessers en Linssen. 93 of 99 mijn favoriete ploeg ooit denk ik
Die hype was grappig maar een goed elftal?quote:Op zondag 2 april 2023 19:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volg voetbal pas bewust sinds 2006, maar het elftal met Guidetti vond ik ook erg leuk destijds.
Qua binding die ik met ze voelde in elk geval. Waren echt leuke jonge jongens, maar misschien is dat gewoon iets subjectiefs.quote:Op zondag 2 april 2023 19:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die hype was grappig maar een goed elftal?
Ik weet nog dat ik op varkenoord tegen een vriend 'nou nog even een maandje aan elkaar laten wennen dan' zei toen we daar 7-0 op de broek kregen van Kopenhagenquote:Op zondag 2 april 2023 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte kenners zagen dit al in de voorbereiding.
Iedereen in PANIEK destijds.quote:Op zondag 2 april 2023 19:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik op varkenoord tegen een vriend 'nou nog even een maandje aan elkaar laten wennen dan' zei toen we daar 7-0 op de broek kregen van Kopenhagen
Moet wel zeggen dat je toen al wel de potentie zag; hij deed het als enige prima. Nooit begrepen voor het zo lang duurde voor hij een kans kreeg. Maar wat een verschil met toen. Arend heeft echt wonderen verricht.quote:Op zondag 2 april 2023 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen in PANIEK destijds.
Alleen Wieffer speelde toen van het huidige elftal.
Mwah, vorig seizoen had toch wat meer uitgesproken kerrekters, de namen die jij noemt maar ook Malacia, Senesi, Sinisterra, de Toorn en natuurlijk Geert, Bijlow en Trauner die er nu nog zijn. Deze ploeg is dan toch wel ietsje saaier puur als je daar naar kijkt.quote:Op zondag 2 april 2023 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de huidige selectie dan die van vorig jaar met Til, Dessers en Linssen. 93 of 99 mijn favoriete ploeg ooit denk ik
Dombo maakte zich destijds geen enkele zorgen:quote:Op zondag 2 april 2023 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iedereen in PANIEK destijds.
Alleen Wieffer speelde toen van het huidige elftal.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ga ik het maar zeggen nu.
Feyenoord Landskampioen 22/23.
Ik loop er niet mee te koop zoals user Scrummie dit wel telkens doet.quote:Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo maakte zich destijds geen enkele zorgen:
[..]
Hoorde op Rijnmond dat Feyenoord nog nooit een triple (kampion, beker & europese prijs) heeft gehaald... Mooi seizoen om dat te gaan proberenquote:Op zondag 2 april 2023 16:56 schreef De_Pel het volgende:
Het potje tegen Ajax wordt zowaar nog interessant nu.
Kampioenschap is natuurlijk beduidend belangrijker, zeker financieel, maar nu dat toch al vrijwel in de pocket is, zou de dubbel natuurlijk wel lekker zijn
Oh Arnequote:Op zondag 2 april 2023 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde op Rijnmond dat Feyenoord nog nooit een triple (kampion, beker & europese prijs) heeft gehaald... Mooi seizoen om dat te gaan proberen
quote:Op zondag 2 april 2023 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde op Rijnmond dat Feyenoord nog nooit een triple (kampion, beker & europese prijs) heeft gehaald... Mooi seizoen om dat te gaan proberen
Hij viel toen uit bij Lazio ook prima in.quote:Op zondag 2 april 2023 19:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat je toen al wel de potentie zag; hij deed het als enige prima. Nooit begrepen voor het zo lang duurde voor hij een kans kreeg. Maar wat een verschil met toen. Arend heeft echt wonderen verricht.
Senesi en Sinisterra waren voor ons geweldige spelers. Maar het waren voor mij geen spelers die een team echt konden oppeppen. Daar zorgden Linssen, Til, Toornstra, Malacia en Dessers meer voor. Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien. Kokcu, Geertruida, Jahanbakhsh en Hartman en af en toe de Pool voor de pit. De mix dit jaar is echt geweldig.quote:Op zondag 2 april 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vorig seizoen had toch wat meer uitgesproken kerrekters, de namen die jij noemt maar ook Malacia, Senesi, Sinisterra, de Toorn en natuurlijk Geert, Bijlow en Trauner die er nu nog zijn. Deze ploeg is dan toch wel ietsje saaier puur als je daar naar kijkt.
Maar goed het zou mij mijn reet roesten als dit de meest succesvolle ploeg in een jaar of vijftig blijkt en daar begint het wel op te lijken.
Ik vind dat Gimenez ook die pit heeft..winnaarsmentaliteit. Ik ergerde mij een tijdje terug nog vaak omdat hij makkelijke kansen te vaak miste (zoals Ajax thuis). Maar inmiddels denk ik dat we met zijn 21 jaar goud in handen hebben. Die wordt nog een stuk beter.quote:Op zondag 2 april 2023 20:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Senesi en Sinisterra waren voor ons geweldige spelers. Maar het waren voor mij geen spelers die een team echt konden oppeppen. Daar zorgden Linssen, Til en Dessers meer voor. Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien. Kokcu, Geertruida, Jahanbakhsh en Hartman en af en toe de Pool voor de pit. De mix dit jaar is echt geweldig.
Feyenoord heeft nu al 70 procent van de transferrechten toch? Mocht er toch een topclub komen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dat Gimenez ook die pit heeft..winnaarsmentaliteit. Ik ergerde mij een tijdje terug nog vaak omdat hij makkelijke kansen te vaak miste (zoals Ajax thuis). Maar inmiddels denk ik dat we met zijn 21 jaar goud in handen hebben. Die wordt nog een stuk beter.
Hancko de passie meer dan Senesi en Gimenez arrogant?quote:Op zondag 2 april 2023 20:20 schreef CR7 het volgende:
Hancko heeft die passie een stuk meer dan Senesi. Daarnaast vind ik vooral dat arrogante van Gimenez geweldig om te zien.
Wellicht ben ik in de war, maar ik zie Senesi juist als een hele kalme speler. Hoe Hancko bij elke goal helemaal losgaat zag ik niet zo vaak bij Senesi. Niet dat het ene beter is dan de andere ofzo..quote:Op zondag 2 april 2023 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko de passie meer dan Senesi en Gimenez arrogant?
Das toch echt iets wat ik precies andersom zie.
Ik zou toch wel wat teleurgesteld zijn als we de bekerfinale niet halen. Zou toch moeten lukken tegen een kwakkelend Ajax.quote:Op zondag 2 april 2023 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Het zijn maar 7 clubs in de historie van het voetbal gelukt..... Ajax, Barcelona, Bayern München, Celtic, Internazionale, Manchester United en PSV.
bijna een onmogelijk prestatie. Je mag tevreden zijn met 1 prijs dit seizoen. De landstitel.
Ja, maar dat interesseert me nietsquote:Op zondag 2 april 2023 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Het zijn maar 7 clubs in de historie van het voetbal gelukt..... Ajax, Barcelona, Bayern München, Celtic, Internazionale, Manchester United en PSV.
bijna een onmogelijk prestatie. Je mag tevreden zijn met 1 prijs dit seizoen. De landstitel.
Wordt een heerlijke pot denk ik. Alles is anders dit seizoen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zou toch wel wat teleurgesteld zijn als we de bekerfinale niet halen. Zou toch moeten lukken tegen een kwakkelend Ajax.
Maar ja, wedstrijd op zichen hunnie zullen alles zetten op het feit dat ze deze wedstrijd moeten winnen om toch nog een prijs binnen te slepen.
quote:Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zou toch wel wat teleurgesteld zijn als we de bekerfinale niet halen. Zou toch moeten lukken tegen een kwakkelend Ajax.
Maar ja, wedstrijd op zichen hunnie zullen alles zetten op het feit dat ze deze wedstrijd moeten winnen om toch nog een prijs binnen te slepen.
proberen moet je altijdquote:Op zondag 2 april 2023 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, maar dat interesseert me nietsGewoon proberen en kijken hoe ver je komt
Verwacht eigenlijk sowieso niet dat Slot nog een jaar gaat blijven. Hij kan het na dit seizoen denk ik alleen maar minder doen en ik denk dat hij dat idee ook heeft en dus op z'n hoogtepunt en met een prijs wil vertrekken.quote:Op zondag 2 april 2023 20:51 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Slot is fan van De Zerbi dus mocht het uiteindelijk zover komen, dan is het makkelijk instappen voor hem bij die club; qua voetbal hoeft zou hij dan kunnen voortborduren op dit seizoen. Doen het overigens ook prima in de PL.
Ik vrees voor het ergste.
Wel opmerkelijk:
De trainer heeft een clausule in zijn contract staan waardoor hij aankomende zomer voor enkele miljoenen kan vertrekken uit De Kuip. Details over de clausule zijn niet bekend gemaakt, maar is alleen aankomende zomer van kracht.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-denkt-ook-aan-slot
Zou ik echt onbegrijpelijk vinden, er komt wel wat beters dan Brighton. Nietszeggend clubje.quote:Op zondag 2 april 2023 20:51 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Slot is fan van De Zerbi dus mocht het uiteindelijk zover komen, dan is het makkelijk instappen voor hem bij die club; qua voetbal hoeft zou hij dan kunnen voortborduren op dit seizoen. Doen het overigens ook prima in de PL.
Ik vrees voor het ergste.
Wel opmerkelijk:
De trainer heeft een clausule in zijn contract staan waardoor hij aankomende zomer voor enkele miljoenen kan vertrekken uit De Kuip. Details over de clausule zijn niet bekend gemaakt, maar is alleen aankomende zomer van kracht.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-denkt-ook-aan-slot
Dan begrijp ik je beterquote:Op zondag 2 april 2023 20:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wellicht ben ik in de war, maar ik zie Senesi juist als een hele kalme speler. Hoe Hancko bij elke goal helemaal losgaat zag ik niet zo vaak bij Senesi. Niet dat het ene beter is dan de andere ofzo..
Met arrogante bedoel ik meer hoe hij de balletjes op het arrogante af er soms inlepelt. Niet de ballen vol op de pantoffel (want die gaan bij hem het stadion uit) maar gewoon achteloos erin schieten. Zie o.a. de goals tegen Shakthar, Ajax en vandaag dus.
Haalbaar is heel relatief of het een juiste stap is blijft een tweede.quote:Op zondag 2 april 2023 20:57 schreef bbuddybb het volgende:
Brighton kan nog CL voetbal halen. Als ze dat doen, lijkt Slot helemaal onhoudbaar, mochten ze daadwerkelijk interesse hebben.
Senesi is een goede spelerquote:Op zondag 2 april 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je beter
Santi is buiten het veld juist zo ontzettend bescheiden. En terwijl Senesi juist erg veel charisma had vind ik Hancko stiekem een beetje een dooie gast. Voor zo’n waanzinnige speler valt hij eigenlijk helemaal niet zo op.
Je bent een goeie gozerquote:Op zondag 2 april 2023 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik loop er niet mee te koop zoals user Scrummie dit wel telkens doet.
Alle schaamte voorbij.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Higler heeft zich wel ontwikkeld tot een degelijke scheidsrechter.
Geef mij maar een Hancko inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2023 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Senesi is een goede speler
Maar Hancko heeft meer de killersmentaliteit. Hij maakt ook minder fouten. Senisi ging weles de fout in laten we eerlijk zijn.
Senisi is wel een speler die ik wel terug zou halen
wat heeft hij dan gewonnen op dit momentquote:Op zondag 2 april 2023 20:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brighton.Nee daar geloof ik niets van voor de beste Nederlandse trainer aller tijden.
Michiel Kramer..quote:Michiel Kramer was tussen 2015 en 2018 actief bij Feyenoord en was met name in het kampioensjaar belangrijk met een aantal beslissende doelpunten. Zo scoorde hij in de absolute slotfase de gelijkmaker bij FC Utrecht (3-3) en op bezoek bij NEC de winnende (1-2).
De nu 33-jarige spits was deze week te gast bij Fresia & Milan Parkeren de Bus van ESPN en kreeg daar de vraag hoe goed de voetballer Kramer is. ''Dat vind ik moeilijk antwoorden, omdat ik niet zo graag over mezelf praat als 'de voetballer'. Maar, ik ben van niveau Feyenoord. Dat heb ik zelfs laten zien. Dat ik daar niet langer gezeten heb dan ik gedaan heb, ligt puur aan mezelf.''
Neejoh.quote:Op zondag 2 april 2023 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat heeft hij dan gewonnen op dit moment
Cruijff is de beste nederlandse trainer allertijden...
Klopt, maar ze kunnen niet eens winnen in Deventer... Denk dat Feyenoord wel een goede kans maakt woensdag.quote:Op zondag 2 april 2023 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
proberen moet je altijd
de dubbel is altijd mogeljk
maar woensdag is zo een wedstrijd die alle kanten kan opgaan..
020 moet
zij moeten moeten moeten om nog wat van het seizoen te maken
Tja het is niet alsof Roma de pannen van het dak speelt.quote:Op zondag 2 april 2023 21:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen niet eens winnen in Deventer... Denk dat Feyenoord wel een goede kans maakt woensdag.
EL gaan we zien. Heb er weinig geloof in, maar hoop doet leven, dit, dat
Ik geloof je meteen, maar zie je Feyenoord van Roma winnen?quote:Op zondag 2 april 2023 21:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja het is niet alsof Roma de pannen van het dak speelt.
quote:Op zondag 2 april 2023 21:05 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
GEERTRUIDA IN HET SHIRT VAN ONS MOOIE FEYENOORD 1
3x is scheepsrecht.quote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, maar zie je Feyenoord van Roma winnen?
Vind het niveau van Feyenoord wel beduidend beter dan in januari en februari, denk wel 40 procent kans ofzo. (Ook met de historie van Feyenoord tegen Roma in het achterhoofd, denk dat Feyenoord revanche wil)quote:Op zondag 2 april 2023 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, maar zie je Feyenoord van Roma winnen?
Alleen daarom al belachelijk dat Slot iedere keer met Idrissi begint. Paixao komt veel meer dreiging, energie, nuttige ballen, voorzetten en dribbels van.quote:Op zondag 2 april 2023 16:33 schreef fetX het volgende:
Nog 1 keer dan:
Paixao![]()
Het is niet dat Paixao ze elke week in de kruising schiet. Rendement ligt ongeveer gelijk met Idrissi.quote:Op zondag 2 april 2023 21:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Alleen daarom al belachelijk dat Slot iedere keer met Idrissi begint. Paixao komt veel meer dreiging, energie, nuttige ballen, voorzetten en dribbels van.
De strijd om plek 2 ligt weer helemaal open.quote:
Al die analytici die zeiden dat het tussen Ajax, PSV en AZ zou gaan hadden toch wel gelijkquote:Op zondag 2 april 2023 21:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De strijd om plek 2 ligt weer helemaal open.
Erg mooi.
Ook nooit gedacht dat uitgerekend Wellenreuther zo bepalend gaat zijn in het kampioenschap. Stukje Brad Jones.
quote:Op zondag 2 april 2023 20:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik mis Jens wel. Niet zozeer op het veld maar had hem graag op de coolsingel gezien
Paixao doet het wel iets beter en vind hem bovendien ook dreigender. Maar goed, blijft grillig.quote:Op zondag 2 april 2023 21:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is niet dat Paixao ze elke week in de kruising schiet. Rendement ligt ongeveer gelijk met Idrissi.
Ik heb zo’n gevoel dat hij blijft en alleen een stap wil maken naar een club met wat meer aanzien dan - met alle respect - Brighton.quote:Op zondag 2 april 2023 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk sowieso niet dat Slot nog een jaar gaat blijven. Hij kan het na dit seizoen denk ik alleen maar minder doen en ik denk dat hij dat idee ook heeft en dus op z'n hoogtepunt en met een prijs wil vertrekken.
Ik denk dan ook dat er zich meer aansprekende clubs gaan melden deze zomer.quote:Op zondag 2 april 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo’n gevoel dat hij blijft en alleen een stap wil maken naar een club met wat meer aanzien dan - met alle respect - Brighton.
@:scrummie
Jens weg blijft voor mij 1 van de hoogtepunten van dit seizoenquote:Op zondag 2 april 2023 20:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik mis Jens wel. Niet zozeer op het veld maar had hem graag op de coolsingel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |