Zet hem maar op de transferlijst hoorquote:
Toch bijzonder dat een wedstrijd tegen Ajax in de halve finale van de beker echt to-taal niet leeft.quote:
Hoezo is dat bijzonder?quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat een wedstrijd tegen Ajax in de halve finale van de beker echt to-taal niet leeft.
Woensdag lekker rustig beginnen, laat ajax maar komen en in de tweede helft er ff overheen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo’n dominant Feyenoord gezien in de competitie. Wat een genot.
14 punten en we zijn erquote:
Wel lekker zo'n extra klassieker doordeweeksquote:Op zondag 2 april 2023 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Woensdag lekker rustig beginnen, laat ajax maar komen en in de tweede helft er ff overheen.
psv heeft ook 56 puntenquote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog minder, ik zie Ajax niet alles winnen
Helemaal niet nu psv gelijk staat met ze. Mooie motivatie voor een gelijkspel tussen die 2quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog minder, ik zie Ajax niet alles winnen
Een gelijkspel zou wel ideaal voor Feijenoord zijn hoor (mits Feijenoord dan wel wint van hun tegenstander)quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helemaal niet nu psv gelijk staat met ze. Mooie motivatie voor een gelijkspel tussen die 2
Helaas tegen mijn NEC gisteren niet bepaaldquote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moeten ook nog tegen elkaar. Maar elke uitwedstrijd is voor PSV heel moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |