Volgend jaar weg doen. Heb je niet veel aan.quote:Op zondag 2 april 2023 16:13 schreef bbuddybb het volgende:
Dilrosun lijkt mij een goede jongen, maar jeetje... het is niet best he.
Ruilen tegen Idrissi.quote:Op zondag 2 april 2023 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar weg doen. Heb je niet veel aan.
Zeker, en dan ook nog een enorm partijdige scheids en dan met zulke overmacht winnen bij de nr6 van de Eredivisie.quote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die spelen heel erg matig. Dissonanten van vandaag.
Higler is, imo, niet partijdig. Gewoon zwaar incompetent.quote:Op zondag 2 april 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, en dan ook nog een enorm partijdige scheids en dan met zulke overmacht winnen bij de nr6 van de Eredivisie.
Dan wordt je verdiend kampioen
Maar we hebben de minste selectie van de top 4 en alleen maar geluk!quote:Op zondag 2 april 2023 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker, en dan ook nog een enorm partijdige scheids en dan met zulke overmacht winnen bij de nr6 van de Eredivisie.
Dan wordt je verdiend kampioen
Eens. Hij begon wel matig maar keept de laatste tijd echt heel goed.quote:Op zondag 2 april 2023 16:18 schreef Pistolero het volgende:
WellenGOD verdiend ook wel een speciale vermelding. Die is me toch een partijtje belangrijk geweest de afgelopen 2 wedstrijden.
quote:
Ik zou hem op deze manier eigenlijk gewoon de rest van het seizoen laten staan. Bijlow zonder wedstrijdritme is vaak ook niet echt een groot succes bleek uit het verleden.quote:Op zondag 2 april 2023 16:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Hij begon wel matig maar keept de laatste tijd echt heel goed.
Zet hem maar op de transferlijst hoorquote:
Toch bijzonder dat een wedstrijd tegen Ajax in de halve finale van de beker echt to-taal niet leeft.quote:
Hoezo is dat bijzonder?quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat een wedstrijd tegen Ajax in de halve finale van de beker echt to-taal niet leeft.
Woensdag lekker rustig beginnen, laat ajax maar komen en in de tweede helft er ff overheen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo’n dominant Feyenoord gezien in de competitie. Wat een genot.
14 punten en we zijn erquote:
Wel lekker zo'n extra klassieker doordeweeksquote:Op zondag 2 april 2023 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Woensdag lekker rustig beginnen, laat ajax maar komen en in de tweede helft er ff overheen.
psv heeft ook 56 puntenquote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog minder, ik zie Ajax niet alles winnen
Helemaal niet nu psv gelijk staat met ze. Mooie motivatie voor een gelijkspel tussen die 2quote:Op zondag 2 april 2023 16:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog minder, ik zie Ajax niet alles winnen
Een gelijkspel zou wel ideaal voor Feijenoord zijn hoor (mits Feijenoord dan wel wint van hun tegenstander)quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helemaal niet nu psv gelijk staat met ze. Mooie motivatie voor een gelijkspel tussen die 2
Helaas tegen mijn NEC gisteren niet bepaaldquote:Op zondag 2 april 2023 16:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moeten ook nog tegen elkaar. Maar elke uitwedstrijd is voor PSV heel moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |